مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شهر من رشت... جایی دور از منا ...

دقایقی پیش به شهرم ، به خونه م و به زندگیم برگشتم ... 

خدایا شهریورت ، مهرت ... برام بد رقم خورد. پر از ترس ، پر از خستگی و دلهره ... خودت پایان داستان رو خوش کن . من حوصله ی فیلم های هالیوودی و ایرانی ! ندارم . یه پایان هندی خوش ازت می خوام . 

خودت بلدی چی کار کنی ... توکلم به توعه و دیگر هیچ ... 


+ از دیروز تا امروز تلفنم مدام داره زنگ میزنه ، همکارا دوستای حقیقی و مجازی ... اجازه بدید دیگه جواب ندم و فقط بگم زنده ان... زنده بودنشون دلیل بر خوب بودنشون نیست. مادرم ناخوشه ، اتفاق پیش اومده بهش فشار آورده ، هنوز صحرا هستن و به هتل برنگشتن . 

+ انرژی جواب دادن به کامنت ها رو ندارم، اما با عشق می خونم...

+ بعدا نوشتم : 


از وقتی رسیدم پناه آوردم به تختم و یه دل سیر اشک ریختم. هنوز فکر می کنم صدای مامان بابام رو درست شنیدم ؟ خوب بودن ؟ چقدر سعی کردم سفر همراهام رو کوفت نکنم . نشد... 

هنوزم گریانم و بی وقفه اشکام میریزن ... خدایا پناه بر تو 


نظرات 23 + ارسال نظر

خدا را هزاران مرتبه شکر که پدر و مادر سلامت هستند. خدا به همه ی ما صبر و دانایی عطا کند.

الهی شکر.... خدایا مددی...صبر و دانایی لطفا :)

مریم 1394/07/04 ساعت 21:59 http://marmaraneh.blog sky.com

سلام عزیزدلم، خیلی خیلی خوشحالم که صدای پدر و مادرت را شنیدی و میدونی سالم هستن، امیدوارم هرچه زودتر پیشت بیان و روزهای پر استرست تمام بشه.

homa 1394/07/04 ساعت 13:05

هنوز یاد نگرفتیم و نمیفهمیم که گاهی باید دهنمون رو ببندیم و فقط همدلی و همدردی بکنیم
خدا رو شکر که سلامتن ... خدا به دلهاتون آرامش بده مگی جان

چی بگم همای عزیز ...
واقعا نمک پاشیدن رو زخم عزادار هنر نیست!
الهی شکر و ممنونم از دعاتون ...به دل همه ی مسافر دارها آرامش بده خدا

مهناز مامان رایان 1394/07/04 ساعت 01:04


خدایا توکل به خودت
خدایا پشت و پناهشون باش لطفااااااا

محمد حسین 1394/07/04 ساعت 00:40

به هیچ وجه به این حرف های بی منطق توجه نکنید .لعنوا بما قالوا
به هر بهانه میخواهند به اسلام ضربه بزنند .
چنین نظراتی را همان ابتدا که خواندید حذف کنید .
این مدعیان زمانی که رژیم خونخوار عربستان سعودی همکار و همدست صهیونیست های نجس علیه مسلمین در غزه و لبنان میشد دم بر نمی اوردند .و الان که مردم و کودکان یمن را به خاک و خون میکشند نیز خفه خون گرفته اند .فقط میخواهند به اسلام ضربه بزنند حالا هم ، چون میدانند عربستان یعنی دوست امریکا ، قضیه بی کفایتی در این حوادث را میخواهند به حاشیه برانند و به جای پرداختن به ان به اسلام ضربه بزنند .
باید به این ها گفت اف لکم و لاوهامکم الخالیه و ارائکم البالیه

پیشنهاد میشود قرائت روزانه سوره ای را (آنچه دوست دارید مثلا یس )برای سلامتی همه حجاج بخصوص والدینتان تا بازگشتشان اغاز و ثوابش را هدیه به امام عصر روحی له الفدا کنید . پایان این برنامه را میتوانید همان بازگشت والدینتان یا حتی بازگشت اخرین حجاج ایرانی به وطن قرار دهید .

امروز که نای خوندن هیچ چیز رو نداشتم. از فردا انشالله شروع می کنم ممنون برای حضورتون و آرامشی که منتقل می کنین ... ای کاش کمی با ایمان تر بودم که کمتر بی تابی می کردم ...

+ بازگشت آخرین حجاج ... اونا هم مادر و پدرن ...می خوام یه تار مو ازشون کم نشه وقتی برمیگردن ...

باران 1394/07/03 ساعت 23:52

مگی جان خودتو ناراحت نکن عزیز.
حرف مفت همیشه هست.میگن حرف مفت .
پس مفته و ارزشی نداره.
مگی جان خودتو ناراحت نکن عزیز.
توکلت هم بخدا باشه.
خدا بزرگه.
تو باید اینمدت انرژی مثبت بگیری نه اینکه با این حرفا دلخور شی.
انرژی مثبتتو ذخیره کن که وقتی مامان و بابای گلت اومدند ایشالا به سلامتی بتونی اون انرژی مثبت رو به مامان و بابا تزریق کنی.
که کمتر از نظر روحی آسیب ببینن.
مگی جان هضم این داستان سخته ولی تو خودتو نباز .
انرژی مثبت رو ذخیره کن و تقدیم مامان و بابات کن که وقتی ایشالا بسلامتی رسیدن خونه از شما انرژی بگیرن.
پس مواظب خودت و سلامتیت باش خواهر خوبم.

عزیزم خوشحالم که سالمن دیروز خیلی نگران بودم
خیلی وحشتناک بود :( خاک تو سره آل سعود

چوپان 1394/07/03 ساعت 22:56

یک ایرانی

141 یک هموطن ایرانی.

واقعا اهمیت داره اعتقاد و مسلکشون چی بوده؟؟!!
من تا غروب روز عید قربان شاکی بودم که چراااااااااااااااااا عذای عمومی اعلام نمیکنن؟!کمترین کاری که از دستشون برمیاد!
ینی عید مهمتر از کشته شدن حتا یک ایرانی اونم با چنین وضعیه؟
بعد یک هموطن دیگم بیاد بگه : مردن؟ میخواستن نرن حج!!!!
اینه مرام ما؟
دست کم ما کژاندیشیو کینه ی نسل پیشمونو نسبت بهم نداشته باشیمبچه ها.
و اگرم داریم! نوک پرچممونو تو چشم کسایی که تو این روزا حال خوشی ندارن، فرو نکنیم.
لطفا!

با اینکه امسال کسی رو در حج نداریم ولی به شدت اخبار و حوادث اخیر رو دنبال میکردم و هر دفعه با دیدن تصاویر اشک از چشمام سرازیر میشد
نمیدونم اگه چهار سال پیش که پدر و مادر خودم رفته بودن سفر حج این اتفاق می افتاد چجوری لحظات بی خبری و دوری شون رو سپری میکردم؟!
هربار که خودم جای خانواده کشته شدگان قرار میدم چشام بارونی! میشه...خدا بهشون صبر بده
واقعا نمیدونم یه عده چجوری به خودشون اجازه میدن که هر اراجیفی رو بیان بگن؟! چرا ی لحظه خودمون رو جای دیگران قرار نمیدیم و شرایط رو درک نمی کنیم؟!
ان شاءالله که این چند روزه هم تموم بشه و والدین تون صحیح و سالم برگردن و چراغ خونه تون رو دوباره روشن کنن

مریم 1394/07/03 ساعت 20:48

سلام چند وقتی هست که خاموش میخونمتون این اتفاق که افتاد فکر میکردم کیا امسال از اطرافیان مکه هستن یاد مامان و بابای شما هم افتادم و دعا کردم که سالم باشن به حق علی درکتون میکنم خیلی سخته پدر و مادر من پارسال مشرف شدن و من تمام این سه روز استرس واضطراب داشتم خدا خودش به خیر کنه انشالا که عزیزانتون صحیح و سالم در آغوش بگیرین

omid 1394/07/03 ساعت 20:14

میخواستم ی ساعت بنویسم واسه این جور افراد
ولی خب آدم ک اینقدر سطحی نگر و بی فکر ک تو این شرایط اینجور حرفا بزنه ارزش جواب دادنم نداره

مگی 1394/07/03 ساعت 19:40

خوشحال باش تو که میگفتی حق دارن برن اگه بمیرنم باید خوشحال باشی مگه اعتقادت این نبود که حج درسته؟یادت رفته؟
---

اینم کامنت دیگه ای که کپی نکردم. مضمونش همین بود و توهین آمیز ...
باید به برادرت تجاوز می کردن که می فهمیدی حج حرامه ؟

+ کامنت ها خصوصی بود. دوست داشتم عمومی کنم .
+ جز فحاشی چند مورد بیمار که واقعا جایی برای تاییدشون نبود.

گلناز 1394/07/03 ساعت 19:26

مگهان جان
اون موقع پستی گذاشتی که از حج دفاع کردی از حج رفتن و این که پول خودشونه؛ خواستم بگم واسه همین چیزاست ( که البته امسال یه سال کابوس وار بود که میگن ایران بیشترین آمار جان باخته رو داره) که بعضیا با حج مخالفند
من بعد از هر اتفاقی میومدم اینجا و خدا رو شکر میکردم که هیچ اتفاقی نیفتاده
ایشالا حال روحیشون زودتر خوب شه و خدا خیلی رحم کرد...

من دفاع نکردم . گفتم به اعتقادات هم احترام بذاریم.
به نظرتون درسته الان در این مورد حرف زدن؟
در مورد غلط بودن کار حجاج ؟! با منی که مادر و پدرم حاجی هستن ؟ :) فکر نکنم درست باشه !
ممنونم که خوشحالید از سلامتیشون ...

بانو 1394/07/03 ساعت 18:34

ایشالا پدر و مادر سلامت برگردن
واقعا حادثه تاسف برانگیزیه

نل 1394/07/03 ساعت 18:07 http://ykishodan.blogsky.com

اخ خدایا شکرت...اصلا دل اینو نداشتم ک نظر بزارم و کیگفتم باعث تنشت میشه....فقط رفرش میزدم تا خبری بنویسی و دعا میکردم...
خدایا شکرت.تنها جمله ای ک میتونم بگم خدایا شکرت...خدایا حفظشون کن..


خدایا صبر بده به همه عزیزانی ک رفتن و خانواده ای دیگری رو نگران نکن..

آناهیتا 1394/07/03 ساعت 17:54 http://farfalla.blog.ir

وای دختر من مردم وقتی این خبر رو شنیدم... و خبر های قبلش رو...
خوشبختانه همون روز مامانم زنگ زد و گفت حالش خوبه, اما داداشم 24 ساعت اخبار رو داره نگاه می کنه و هی کشته هارو نشون میدن و اسمشون رو زیر نویس می کنن...
به خانواده هاشون فک می کنم نمیدونی چقدر حالم بد میشه..

خداروشکر که هردوشون سالمن.. ایشالا همیشه سلامت باشن

مگی نازنین.خدا پشت و پناه پدر و مادرت باشه.اتفاق تلخی بود که غیر قابل هضمه.از دیروز تا حالا همش این شعر تو سرمه "گر نگهدار من آنست که من می دانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد" چه جوری این اتفاق افتاد :-( اما باز توکل بخدا دختر مهربون...

omid 1394/07/03 ساعت 16:27

کویر بودم توی سکوت آرامش و......
دیروز عصر برگشتم شنیدمو دیدم چ ب سر ادمایی اومده ک میخواستن ب یکی از بزرگترین آرزوهاشون برسن ولی حالا اینجوری
دیدم گفتن خوبن خداروشکر

خدا ب همشون کمک کنه تو اون وضعیت تو عربستان

مترسک 1394/07/03 ساعت 15:38 http://1matarsak.com/

ایشالا که بی‌خطر برگردن، خدا پشت و پناهشون...

کاسپین 1394/07/03 ساعت 15:19 http://http:

خداروشکر مگی جون وای دیروز چندین بار اومدم تو وبلاگم.بعد پیغام چوپان رو خوندم.خیالم جمع شد.جواب نده دختر خوب درکت میکنم.امیدوارم همه شون به سلامت برگردن

Mr chapool 1394/07/03 ساعت 15:19 http://chapdas.blogsky.com/

سلام
ان شاءالله سالم و سلامت بر میگردن به امید خدا

دل آرام 1394/07/03 ساعت 15:18

ای جان. همه اش یادت بودم عزیزم.

سلام علیکم

قسمتی از پیام امام خامنه ای در پی این حادثه:
در میهن عزیز ما نیز دهها خانواده که مشتاقانه در انتظار عزیزان حج‌گزار خود بودند، اکنون به عزای آنان نشسته‌اند. اینجانب با قلبی سرشار از غم و همدردی با مصیبت‌دیدگان، این حادثه اندوهبار را به روح مطهر حضرت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) و به ساحت مقدس ولی الله الاعظم حضرت صاحب‌الزمان (اروحنا فداه) که صاحب‌عزای اصلی است، و به همه بازماندگان و عزاداران در سراسر جهان اسلام به ویژه در ایران عزیز تسلیت عرض می‌کنم و رحمت خاصه‌ی خداوند غفور و رحیم و شکور را برای این میهمانان گرامیش و شفای عاجل آسیب‌دیدگان و مجروحان را از درگاه عطوفتش مسألت می‌نمایم
-------------------------
الحمد لله حادثه ای برای خانواده شما پیش نیامد . خداوند همه حج گزاران همچنین والدین شما را سالم به میهن بازگرداند .
------------------------------

دروغ نمی گم . با شنیدن این متن از اخبار های های گریه کردم ، حس کردم آرامش بخشه این فکرها...
ولی خوشحال بودم که عزادار نشدم ، باید دستور برگشت میدادن ...
شاید ممکن نیست. نمیدونم ... وضعیت بدتر از چیزیه که متصوریم.
بمیرم برای دل بچه های حجاج ... هیچ وقت زندگیشون زندگی نمیشه. هیچ وقت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد