مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مامان و بابام حاجی شدن :)

تو اخبار حاج آقا علیرضای ما رو دیدن . بمیرم براش الهی ... 

و برای خانومش ... برای حاجی های عزیزم که فردا عیدشون واقعا عیده ... 


+ خدایا ، مامان و بابای عزیزم رو در پناهت حفظ کن . اونا رو به آرزوهای قشنگشون برسون ... 

+ 11 روز ...همش 11 روز مونده تا روشن شدن دوباره ی خونمون  ... 

نظرات 43 + ارسال نظر
مجید مویدی 1394/07/03 ساعت 12:12

تشکر از چوپان بابت اطلاع رسانی مختصر و مفیدش.
ایشالله که پدر و مادر خوب و سلامت بر می گردن. و مگهان هم خوب و با روحیه میشه.
آمین

مسعود 1394/07/03 ساعت 12:02 http://admm.blogsky.com

از دیروز که اخبار رو شنیدم، اولین نگرانی که به ذهنم اومد سلامت مامان و بابای تو بود مگی.
خدارو شکر که سالم اند... و چقدر بد که آدم هایی در هرجای دنیا از بی مبالاتی آدم های دیگه می میرند...

باران 1394/07/03 ساعت 10:00

سلام مگی
ما که دوریم از این واقعه ی تلخ و دردناک ، هنوز تو شوکیم چه برسه به
پدر و مادر عزیزتون که هم استانی ها و همسفراشون تو این واقعه ی دردناک و تلخ فوت کردند.
ولی حقیقتا باید خدا رو هزار مرتبه شکر کنیم که مگی جان که پدر و مادرتون خدا رو شکر حال جسمی شون خوبه.درسته الان تو شوک هستند ولی ایشالا حال روحیشون هم خوب میشه.آمین
واقعا ملت ایران عزادار شدند خدا به خونواده هاشون صبر جمیل بده.آمین.

بابا شاه 1394/07/03 ساعت 08:46

چرا نیستی؟
پدر و مادرت چطورن؟

هستم ...
خوبن الهی شکر ... شاهد عزادار شدن هم استانی ها و همسفراشون بودن. خوب نیستناز نظر روحی ولی زنده ان.
همین

سلام عزیزم,الحمدلله که پدرومادرت سالمن,ان شالله به سلامتی برگردن,

ممنون بابت جواب هات چووووپان :)

امیدوارم به سلامت برگردن

باران 1394/07/03 ساعت 01:39

در جواب کامنت مویسر کس :
مویسرکس واقعا متاسفم براتون با طرز تفکرتون
درضمن آقای مترسک اونجوری که تو گفتی اونجوری بیان نکردن.
واقعا جای تاسف داره براتون.
متاسفم:|
متاسفم :|

+خدایا کی میشه آدم هات از قضاوت کردن همدیگه دست بکشن؟!
کی خدا قضاوت هاشون در مورد هم تغییر میکنه ؟!:((
خدایا به داد این مردم برس.

Rima 1394/07/03 ساعت 00:59

مرسی چوپان عزیز
خدا خیرت بده
همیشه خوش خبر باشی

مهناز مامان رایان 1394/07/02 ساعت 23:16

خدارو صد هزار مرتبه شکررررررررررررررر
ممنون از چوپان عزیز بابت کامنتشون
خبر خیلی خوبی بود

Lena 1394/07/02 ساعت 22:27

با تشکر ویژه از چوپان به خاطر اطلاع رسانى به موقع
خداروشکر که پدر و مادر عزیزت حالشون خوبه مگى

چوپان 1394/07/02 ساعت 22:07

ریما و بنفش عزیز!

حال پدرمادر مگهان خداروشکر خوبه

مگی به نت دسترسی نداره فعلا!

پری 1394/07/02 ساعت 21:46

عزیزمممم،خداروشکر که مامان اینا خوبن ،همش میخواسم بهت زنگ بزنم و خبر بگیرم....اما میدونستم سیل عظیمی بهت زنگ میزنن و میخوان خبر بگیرین،من دیگه مزاحم نشدم....

خورشید 1394/07/02 ساعت 21:43

سلام مگهان عزیز

خدا رو شکر که مامان بابا سلامتن و صد حیف برای پدر مادرهایی که سهل انگارانه از دست رفتند.
خدایا ما را ببخش

باران 1394/07/02 ساعت 21:33

اصلاح میکنم حادثه منا .
یعنی امروز من اینقدر بدای حجاج گریه کردم که حد و حدود نداره.
لعنت به آل سعود.

بنفش 1394/07/02 ساعت 21:29 http://dancelife.blogsky.com

عزیزم حال مامان بابات خوبه؟

خب خدایا شکررر.کلی نگران بودم
من دارم ممیرم از ناراحتی...

باران 1394/07/02 ساعت 19:28

سلام مگی
خوشحالم حال پدر و مادرتون خوبه
الهی شکر.

+در جواب کامنت زیتون :
بدلیل بی کفایتی پادشاه و سران عربستان بله بجز حادثه ی جرثقیل
مکه ، متاسفانه دیشب در هنگام اعمال حج در صحرای عرفه بدلیل
بی مسولیتی دولت عربستان ، تعدادی از حجاج زیر دست و پا متاسفانه
زخمی و کشته شدند . دولت عربستان گفته که حجم زایرین زیاد بوده
برای همین نتوستن کنترل شرایط موجود کنند و هنگامیکه زایرین رو
بسمت صحرای عرفه میبرن بیشتر زایرین زیر دست و پا و ...
کشته و زخمی میشن.
خدا رو شکر خدا رو شکر مگی جان ، مامان و بابای عزیزت صحیح
و سالمن.
الهی شکر.
خدا کنه همه زوار به سلامت به آغوش وطن برگردن.آمین

Rima 1394/07/02 ساعت 19:11 http://dailytalk.blog.ir

مگی جونم کنسرت خوش بگذره
از مامان بابا خبر داری ؟ وای امسال هی یه خبری از مکه میرسه من دلم پیش تو پر میکشه
کاش این روزای باقیمونده زود بگذرن و پدر و مادرتو صحیح و سالم بغل کنی
حج شون پیشاپیش قبول
ایشالا به وقتش روزی خودت شه

سلام مگی جان.
سلام چوپان عزیز.
مگه غیر از جرثقیل ، اتفاق دیگه ای هم افتاده که همه نگران مامان بابای مگی هستن؟ بعد از جرثقیل که مگی خبر سلامتیشونو داد. چی شده دوباره؟

چوپان 1394/07/02 ساعت 17:04

همگیییی توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووجه!

دوستانِ مگهان!

حال پدرمادر مگی خداروشکر خوبه
تماس گرفتن و به بچه ها گفتن که خوب هستن
مگهان فعلا دسترسی به نت نداره اگر براش پیام خصوصی میذارید و جواب نمیگیرید نگران نشید :)

چوپان 1394/07/02 ساعت 17:01

جلبک خاتون عزیز
مگهان جان به نت دسترسی نداره
حال پدرمادرشون خوبخ.نگران نباشید

محدثه 1394/07/02 ساعت 16:59

خب خدارو شکر... منم هزار بار سر زدم...
طفلیا کسایی که فوت و در واقع کشته شدن...

جلبک خاتون 1394/07/02 ساعت 16:56

دارم میلرزم از گریه و ترس....حالم اصلا خوب نیس.
میشه بیای و بگی؟
فقط یه کلمه.....

جلبک خاتون 1394/07/02 ساعت 16:54

امروز با مامان جون و بابا جون حرف زدی؟
حالشون خوب بود اره؟
فقط جواب همین یه کامنتو مبشه بدی؟

غزال 1394/07/02 ساعت 16:13 http://yaldayeshab.blogsky.com

من تمام این ساعتایی که بیخبر بودم همینطور اشک ریختم.انقد نگران بودم انگار پدر مادر خودمن.ممنون چوپان که جواب دادی..

غفوریان به نظرم خیلی لوسه

و خیلی هم حرف میزنه :D

و اما افشاریان
نمیدونم چرا دیشب اینقد غمگین بود
هرچند که اجراهای قبلیشو ندیدم و اجرای امشبشم درست حسابی ندیدم ولی پختگی از سر و صورتش میباره

چوپان 1394/07/02 ساعت 15:45

بچه ها مادرپدر مگی حالشون خوبه خداروشکر
نگران نباشید
به اینترنت دسترسی نداره فعلا

بهسا 1394/07/02 ساعت 14:38

چرا کامنتم اینجوری اومد؟
دوباره میذارم
صد البته سجاد افشاریان!!!!!!
خود من با غفوریان بیشتر خندیدم ولی افشاریان یه پرفورمنس عالی رو اجرا کرد
پرفورمنسی که طنز هم بخشی از اون بود
اما اغلب هنر پیشه ها که میان استندآپ اغلب خاطره تعریف میکنن
کار او نا و اجراشون هم در جای خودش درسته اما اجرای سجاد فکرشده و زیبا بود با طنز کمتر
این برنامه نشون داد شیراز چه مردمان با جنبه ای داره.
فقط هیاهوی طرفداران یک خواننده رو بخاطر یه شوخی کوچیک مقایسه کن با شوخی های سجاد با شهرش

بهسا 1394/07/02 ساعت 14:35

صد البته سجاد افشاریان!!!!!!
خود من با غفوریان بیشتر خندیدم ولی افشاریان یه پرفورمنس عالی رو اجرا کرد
پرفورمنسی که طنز هم بخشی از اون بود
اما اغلب هنر پیشه ها که میان استندآپ اغلب خاطره تعریف میکنن
کار او نا و اجراشون هم در جای خودش درسته اما اجرای سجاد فکرشده و زیبا بود با طنز شیراز چه مردمان با جنبه ای داره
فقط هیاهوی طرفداران یک خواننده رو بخاطر یه شوخی کوچیک مقایسه کن با شوخی های سجاد با شهرش

غزال 1394/07/02 ساعت 14:13 http://yaldayeshab.blogsky.com

مگیی حال پدر و مادرت خوبه؟خیلی. نگرانشونم

مترسک 1394/07/02 ساعت 09:58 http://1matarsak.com/

خدا پشت و پناهشون...

کیجا 1394/07/02 ساعت 08:59

مگی جان دیشب آقای افشاریان چندان خوب نبود.. مطمئنم اگر اجراش در حد اجرای مرحله قبل بود آقای غفوریان رو از دور خارج می کرد. اما من ترجیح می دم آقای غفوریان بره مرحله بعد.. هر چند که رای ندادم به هیچ کمدینی تا به حال.

سلام مگی جان:) عیدتون مبارک:)
امیدوارم تهران بهتون خیلی خوش بگذره ، تهران همه چیش مصنوعیه جنگل مصنوعی، دریاچه مصنوعی و ...:-D
فکر کنم شما که طبیعیش رو دارید براتون جذابیت نداشته باشه ، به نظر من صبحانه ی برج میلاد توی رستوران گردونش رو برید ، و از بازارها ، بازار بزرگ تهران که البته امروز بسته س جمعه صبح باز هس ،
اگه اهل برند هستید برندها هم اکثریت آف زدند:)
بازار تجریش رو توصیه نمیکنم چون در مقابل بازار رشت شما هیچ هس
کافه هم کافه ی خانه ی پنیر پرچک ، میتونید اونجا پنیرهای مختلف دنیا رو تست بزنید
کاخ ها رو هم توصیه نمیکنم :))))
رستوران هم نمیدونم دقیقا چه سبکی غذا دوس دارید!
بازم اگه سوالی داشتی در خدمتم:)

تو اسمت مامانه...
دایی هم هادی...
خاله هم روسه..
هوم؟
باهوشم مامان؟
اخ جوووووووون....مامان جون و بابا جون دارن میان... :))))
خدایا خدایا میشه زودتر تموم شه این یازده روز؟
میخوام سوغاتی هامو ببینم :)

پری 1394/07/02 ساعت 01:20

عزیزم حجشون قبول
خونه دلت همیشه پر نور

بانو 1394/07/02 ساعت 00:47 http://Www.bisiar. Blogga.con

عیدت مبارک بانو
حجشون قبول باشه
خصوصی های من واست میاد؟

:*
میاد عزیزم ... خیلی خیلی شرمنده ی محبت هاتونم

ترجیحا امشب ناشناس 1394/07/02 ساعت 00:33

ببخشید اگر تند رفتم :))
امشب بدجوری افشاریان رو اعصاب من و خانواده ام رژه رفت :/
تا اسمشو دیدم اعصابم بیشتر بهم ریخت.
اگر تند حرف زدم ببخشید .
هر کسی حق داره نظرشو هر جوری که دوس داره مطرح کنه شما هم همینطور.
ببخشید .

شروره 1394/07/02 ساعت 00:29

های مگیییییی!!!!
بح بح
عید مبارک!
ایضاً تبریک برای باباحاج آقا و مامان حاج خانم!
هورا اخبار!
منم ب س.ا رای دادم با اینکه با م.غ هرهرکرکر کردم!
در جواب مامی، گفتم ب شخصیت س.ا رای دادم!
من از غم نهانی ک داره خوشم اومد و باهاش همذات پنداری کردم!
خیلی خوشتن داررو جنتلمن مآبانه رفتار میکنه!
لاو یو هانی!

کاسپین 1394/07/02 ساعت 00:18 http://http:

عززززززززیزم:-) قبول باشه.انشاله همیشه سلامت باشند.

ترجیحا امشب ناشناس 1394/07/02 ساعت 00:14

به سوال من جواب بده :
کجایی افشاریان خوب بود امشب ؟!
با این شب عید کاری کرد حتی با بازی غفوریان هم نخندیم
برای چی اشک ما رو درآورد؟!
نمیگم یاد مامانم نیستم چرا هر روز و هر لحظه هستم اما انتظار نداشتم دو دقیقه ی که میخوام تلویزیون نگاه کنم بخندم نه اینکه گریه کنم.
اخلاق افشاریان بهتر از غفوریان بود درست.
اما انتظار نداشتم اشکمو درآره.
ایشون اگر خوب اجرا کرد سه دقیقه آخر خراب کرد.
با غم هامون هم بخندیم میخندیم اگر اشکمون درنیارن.
من که اگر رای ام افشاریان بود کاملا غفوریان شد .
البته شاید اصلا به هیچ کدوم موشون رای نده
فقط میخوام بگم تو شب عید اشکمون از ته دل درآورد که
کار خوبی نکرد.

باران 1394/07/01 ساعت 23:41

ایشالا چراغ خونتون همیشه روشن باشه :))
حاجی و حاجیه شدنشون مبارک.

+عید خودتم مبارک

آسمان 1394/07/01 ساعت 23:24 http://aseman9.blogsky.com

جمله ى آخرت چقدر خوب بود
کلى حس خوب داد به من:)))
قبول باشه حجشون:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد