مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مهر !

گفته بودم ؟ 

از افتخارات مامان جانم اینه که حروف اول اسم ما سه تا میوه هاشو که کنار هم می ذاره واژه ی مهر ساخته میشه ... 


م حرف اول اسم من ... و ه حرف اول اسم برادرک نازنینم ... ر اولین حرف اسم خواهر جانم ... 


ما سه تا باعث بیشتر شدن مهر بین مامان و بابامیم ... خودشون که اینطور میگن :) 

+ مهر مبارک ... 

نظرات 35 + ارسال نظر
آووکادو 1394/07/02 ساعت 19:21 http://avocado.blog.ir/

مرسی
+:-)

پاییزت مبارک عزیز دلم
مگی خوشگلم

میتونه مُهر هم خونده شه از کجا معلوم شاید مُهر شده این هستید در کنار هم پیش این پدر و مادر باشید

منم با حروفت کلمه حدس زدم، در اون حد خنده دار نبوووود دیگه
اول اسممون اسم یه خاک شد :)

ویس 1394/07/01 ساعت 15:50 http://heybateveys.blogsky.com

سلام خیلی جالب بود اصن آدمو میبری تو فکر الان نشستم اول اسم خواهر برادرارو کنار هم چیدم هیچ معنی مفهومی نداشت حالا برم آخر و وسط اسما رو بنویسم شاید یه چیزبامعنی از اون تو در بیاد

سحرالف 1394/07/01 ساعت 15:13

مگی عجب خوره فکری انداختی به جون ملتاااااااااااااا

Bluish 1394/07/01 ساعت 14:38 http://bluish.blogsky.com

خوبه خوبه :)

آویشن 1394/07/01 ساعت 13:47

میگم مامان و بابا دمشون گرم با فکر عمل کردن حسابی، مهر
+ واسه ما میشه a به توان 2

اسم شناسنامه ای داداشت مگه هم اسم داداشم نیست ؟ خودت گفتی منم حافظم قویه یادم موندهاونجوری که مهر نمیشد بعدشم محر میشید البته تو که از مهر بدت میاد چون رنگ وبوی دانشگاه ودرسو میده اینکه اسمتون مر بشه یا محر یا مهر مهم نیست این مهمه که بچه ها برای پدر مادرا زندگی رو لذت بخش میکنند وباعث گرمی زندگی میشن
اسامی خانواده ما منظومه شمسی هستن جز بچه های اخر که کم اومد

عمو 1394/07/01 ساعت 13:11

عموی عزیز در شهر شما گم گشتیده ایم :دی !

لاله 1394/07/01 ساعت 12:53

خب مثه اینکه اسم شما مائده است. داداشتون هم حدس میزنم هادی. دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه :دی

هادی نیست ؛)
سلام دوست تازه :)

+ من جدا دوس ندارم اسمامون رو بگم ؛)

شیما 1394/07/01 ساعت 12:24 http://man-bi-to.blogsky.com/

چه مامان خلاقی
سایه ش بالا سرتون باشه همیشه

هاها ممنووونم شیمای جان

هدی 1394/07/01 ساعت 11:42

مگی خیلی جالب بود
کاش ایده مامانتون ماه مهر بود 6تا بودید الان

واااای نه خدایی ... سه تامون به اندازه ی کافی دردسر داریم برا طفلی ها:))))))

مترسک 1394/07/01 ساعت 10:46 http://1matarsak.com/

چه باحال ^_^

اصن خیلی باحال :دی

بهامین 1394/07/01 ساعت 10:42

الهی چه جالب
عزیزم
ان شالله زیر سایه پدر ومادرت سلامت باشین

ممنووووونم

غزال 1394/07/01 ساعت 10:37 http://yaldayeshab.blogsky.com

اخییی نازززی
مگی پیامتو تو وبلاگم خوندم...مریی گلم مرسی...خیلی محتاجم..مممنون به یادم بودی..

نازی. چه مامان رمانتیکی. ایشالا همیشه سالم و شاد باشید کنار هم

سحرالف 1394/07/01 ساعت 08:57

سلام تو اون پستت که راجع به کیف بود اسم برادرت رو حامی نوشته بودی
مرضیه و راضیه نیستید؟

عزیزم من اینجا فقط اسم مجازیمون رو میگم؛)
حامی هم مجازی بود!

باران 1394/07/01 ساعت 03:31

پیام تماس با شما با موفقیت ارسال شد :دییی
حالا جالبه اگر اول اسم های برادر و خواهر های منو بترتیب بزارن مثل اینکه انگشتت تو شماره گیر تلفن گیر کنه هی اول اسم مون تکرار پشت تکراره !!
بعد یه اسم عجق وجق هم ازش درمیاد :دی

باران 1394/07/01 ساعت 03:16

خودمم آدرس وبلاگم رو ندارم :دی
اگر یادت باشه مگی من وبنویسی رو ترک کردم عوضش معتاد به وب خونی شدم :دیی
من دیگه کلا نمینویسم حداقل تا شاید شش ماه شایدم تا اربعین نمیدونم
البته شایدم تا آخر عمر :))
بستگی داره به اینکه چقدر به قول دوستام میتونم ریاضت بکشم :دی
ممنون .
پس تا دقایقی دیگه اگر نتم نپره براتون پیام میذارم.
ممنون.

n 1394/07/01 ساعت 03:06

مگه یه آقا میتونه انقدر جذاب کامنت بذاره ؟!(خود تحویل گیری تا چه حد واقعا؟!) :دی
شبتون خوش:)
دیگه وقت خوابه :دی

هاها ... با تشکر از ان خانوم:دی

ریحانه هم برای خواهر عزیز

عزیزکم :*

حدس من مطهره س
مگهان عزیزم جای مامان بابا سبز
پاییزت مبارک

ممنونم پاییز شمام مبارک استاد جان...
با دانشجوهاتون مهربون باشید لدفن :دی

n 1394/07/01 ساعت 02:43

من چی؟!:دی
زیادی درست بود ؟
یا زیادی غلط؟
شایدم غلط زیادی؟:دی

شما خانمی یا آقا ؟! :دی
اینو بفرمایید اول !

باران 1394/07/01 ساعت 02:39

والا ما این اسامی رو از نت سرچ کردیم وگرنه اسم و فامیل که بلد نیستم
سرچ کردم اسامی قرآنی همه اون اسم ها اومد بالا :))
قرآن رو بخونین مرجان میبنی دختر :))
اصلا یه معامله من اسم خودم به شما میگم تو داخل تماس با شما و ایمیلم میزارم شما اسم خودتون رو میگین وگرنه جدا امشب خوابم نمیبره تا
صبح مرضیه جان :دی
قبول ؟!:))

:))) باشه عزیزم .
راستی آدرس وبلاگتون رو ندارم من :|

باران 1394/07/01 ساعت 02:18

مبینا
منیر
مولود
ولی بین اسم های محیا ، مبینا و مطهره و مرجان خیلی شک دارم :))

بازم هیچچچ کدوم!
فک کن ...اسمم قرآنی و مذهبیه دخترم ... ؛) مرجان آخه مذهبیه عایا ؟

مهر......
امان از مهر
برای من بدجوری تلفیق بدترین و بهترین اتفاق های زندگیم هستن
مهرتون جاوید

برای من اتفاق آن چنان بدی همراه نداشته... جز پارسال که ..... بگذریم :)

آذر برام فاجعه بوده

n 1394/07/01 ساعت 02:16

مائده
هانی
رویا
؟
:)

عجب ... شمااا :| ¿ :دی

باران 1394/07/01 ساعت 02:10

مطهره :دی
مرضیه :دی
مرجان :دی
محیا :دی
مهین :دی
مدینه :دی
ماءده :دی همزه ندارم
ملوک :دی
میثاق :دی
نیست نبود ؟!یا هست ؟!

:دی
ملوک اسم مادر بزرگمه:)) !!!
اسم خودمم که ...هیچی :دی
شاید یکی از همین ها باشه :-"

Bluish 1394/07/01 ساعت 02:06 http://bluish.blogsky.com

چقد قشنگ :)

:) آبی دوست داشتنی چطوره ؟

کاسپین 1394/07/01 ساعت 02:00

چه ناز و دوست داشتنی.انشاله همیشه با مهر و محبت ومهربونی کنار هم باشید

ممنونم همشهری :) ممنووونم

به اول اسم خودم و برادرم فکر کردم!!! خیلییییی خنده دار شد

چی شد ینی :))) ؟! یه عالم حدس زدم :دی
اول اسمتون خ یا ت نداره ؟! چ چطور ؟ سین چطور ؟!

باران 1394/07/01 ساعت 01:39

من اسم فامیلم همیشه نیمه ضعیف بودم.
بزار از دومادمون بپرسم تو ثبت احواله :دی
هاشم ؟:دی
هامون نیست یعنی ؟!

اسم تو احتمالا تلفیقی از مگی باید باشه :))
راستی تو نسبتی با کتی نداری ؟:دی (کارتون 4تا خواهر بودند اسمشم یادم نیست زنان مهاجر بود چی بود نمیدونم )
ولی قطعا اسمت به قیافه ات میخوره اگر اسمت رشتی نباشه قطعا
تلاشمو میکنم اسمتو پیدا کنم :))
اسم خواهرتو احتمالا درست حدس زدم که سکوت کردی :دی

نه اسم هیچ کدوم درست نبود :دی
اسم من بر خلاف چیزهایی که حدس زدی کاملا اسم قرآنی و مذهبیه ؛) خییییییلی هم دوسش دارم! :دی

باران 1394/07/01 ساعت 00:33

مریم:دی
مینا :دی
مژگان :دی
هوشنگ :دی
هومن :دی
هامون :دی
رزیتا :دی
ریحانه :دی
ریما :دی
روشنک :دی
ولی جدا دوست دارم اسم خودتو بدونم.

+مهر برای من یکی تا 15امش خوشایند نیست ولی امیدوارم برای شما و سایر دوستان خوشایند باشه:))
مهر بر شما هم مبارک.
خندوانه امشب کلا مهریه :))
راستی مهری هم میتونه اسمتون باشه حتی :دی


++در ضمن ممنون بابت دعوت ولی اگر گذرم خورد حتما میام ولی بعید میدونم به این زودی ها این داستان رقم بخوره چون خواهر و برادرهام
خوب میشناسم.

بازم حدس بزن !! تو می تونی :))
هیچ کدوم اینا نبودیم هیچ کدوممون!

اول اسم برادرکم ولی ها داره :دی

واااای چ خوشگل
اسمت همین مگهان ؟؟ یعنی چی معنیش ؟؟

:) متشکرم ! نه اسم حقیقیم این نیست .
معنی مگهان مرواریده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد