مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نیمه ی سنتی پنهان درونم همیشه زنده ست.

من خواننده ی پر و پا قرص این وبلاگ نیستم ولی گاه گاهی میرم و می خونمشون . امروز که این لینک رو از مرد روز توش دیدم و پست رو خوندم دلم خواست بگم شمام بخونیدش. جالب بود . مرد و زن نداره ، ما هممون یه نیمه ی سنتی پنهان تو وجودمون داریم ، هممون... 


+ اینجا 


نظرات 11 + ارسال نظر
بانو 1397/03/11 ساعت 03:17 http://www.sadominrouz.blogfa

قید خواب ذو زدم همچنان داذم میخونم
اینستاگرام پیدات نکردم

من دیگه اونجا نیستم

آویشن 1394/07/01 ساعت 14:10

وبلاگ آلما رو هر روز میخونم.این متنشم مثل قبلیا قوی بود.
یه جورایی اپیدمی شده انگار، دختر شیطون با پسر سر به زیر، ازون طرفم دختر سربه زیر با پسر شیطون.
نمونش دوست خودم، اندازه موهای سرش دوست پسر داشت و کلا با همه هم رله آخرشم رفت با یه پسر خیلی مثبت ازدواج کرد.
+ بحث کردن راجب اینکه هنوز تو ایران مردا یکی از معیارای ازدواجشون باکرگیه دختراست خیلی طولانی تر از اینه که بشه تو چند خط جواب داد ولی دیدم حتی آدمایی که خیلی ادعای روشن فکری میکنن و از خونواده ی اسم و رسم داری هستن باز دست دختر و گرفتن بردن پیش دکتر واسه آزمایش.
حالا به جاش اینکه پسری روزی با 2-3 نفر رابطه داره مهم نیس،واقعا مسخرست.

کاسپین 1394/06/31 ساعت 20:45

باز نمیشه مگی جون.

ای بابا ... تو وبلاگ بانو آلما توکل رفتید ؟ اونجا می تونید ببینیدش

فرح 1394/06/31 ساعت 20:29

سلام مگهان جون...حالا تشریف میارید میرید هتل!!!بعد من نیومده رو متهم میکنید میرم کادوسمن جاهای پیشنهادیم شهرک سینمایی غزالی. کاخ دارآباد.توچال.چیتگر.باغ مستوفی الممالک.خانه هنرمندان.باغ پرندگان.تجریش بازارش وامام زاده مهربونش

سلااام عزیزم ... :* چقدررر شما و سه تا دیگه از بچه ها لطف داشتید ؛) عزیزم بیام خونه ی شما ؟!
شاید لولو باشم ...یوهاهاهااا ! بخورمتون مثلا
به آدم های مجازی اعتماد نکنید هرگز و از این حرف ها و چرت و پرتا
روم نمیشد زحمتت بدم تو خونه ولی اگه تنها بودم حتما یه روز آویزونتون میشدم
خیییلی مممنووووونم عزیز دلم

سلام مامان....
منم هستمت....
تو که کلا هی میگردی واسه خودت...ما گفتیم بیایم یه سری بت بزنیم احترام مادر مادر واجبه مثلا...
هیچم مامان خوبی نیستی....هیچ!

سلام جلبک عزیزم...
چقدر خوب که شمام هستی!
من کجا می گردم نبودی ببینی 4 روز خونمون تبدیل به طویله شده بود و الانم در حال جا به جایی هستم.
ببخش منو به بزرگواری دختر گل

مترسک 1394/06/31 ساعت 18:26 http://1matarsak.com/

خلاصه بگم: فرشته! بین دوستامون اصلاً ضرب‌المثل شده بود که این دو نفر که 181 (!) درجه باهم متفاوتن چه جوری اوکی شدن؟ :/
خلاصه که این‌جور

عجب خب همون عین ماجرای فامیل ماست :دی
اینجوری باشه منم می تونم با یک عدد روحانی حتی !!!مزدوج شم:دی

مترسک 1394/06/31 ساعت 18:06 http://1matarsak.com/

من با اینترنت خونه خواستم بازش کنم ارور «ورود ممنوع» (!) داد اما با اینترنت محل کارم باز کرد :|
به عنوان یه پسری که دخترباز نیستم اما دختربازای زیادی رو دیدم برام به راحتی قابل درک بود؛ یکی از دوستام همچین آدمی «بود» و تا به یه همچین کیسی برخورد فوری ازدواج کردن :|
و هم‌چنان من :|||

چقدر جالب ! من با گوشیم بازش کردم :دی خیلی هم راحت ... اونم بدون هیچ گونه فیلتر شکن و این حرفها ...
منم اطرافم دختر باز دیدم حالا زیاد نه اما دیدم یکیشون دقیقا هممون رو سکته داد .

به چه موردی دقیقا ؟ عین خودش ولی نزدیک به ایده آل هاش ؟
یا آفتاب مهتاب ندیده و این حرفها

Mr chapool 1394/06/31 ساعت 16:53 http://chapdas.blogsky.com/

این پست چون یه سری کلمات داره که فیلترینگ بهش حساسه فیلتر شده!
دوستانی که میخان بخونن این پستو برن صفحه اصلی اون وبلاگ

چقدر جالب که برای من باز میشه و برای شماها نه...ممنون از توضیحتون جناب چپ دست

هدی 1394/06/31 ساعت 16:47

باز نشد لینک مگی جان

ای بابا... از وبلاگ خانم آلما توکل برداشتمش.

باران 1394/06/31 ساعت 16:46

http://almatavakol.blog.ir/1394/06/31/%D8%A7%D9%88-%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%AD%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87
والا برای من این اومد .
برای من که فیلتره :))
برای بقیه هم.نمیدونم چی جوری میاد.

عجببب...

باران 1394/06/31 ساعت 16:32

سلام
خوبی ؟
اینکه فیلتره مگی
پس با فیلتر شکن خوندیش
حالا میری نت با فیلتر شکن میری ؟!:دی

فیلتر ؟! مطمینید ؟
من اصلا چیزی به نام فیلتر شکن ندارم ...
عجیبه خیلی !
راستی سلام ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد