مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خیلی خز بود این حرکت چارتار!

28 م پر شده بود . برام از چارتاری ها اس ام اس اومد که 2 مهر کنسرت خواهیم داشت ، شروع فروش از ساعت 2 . 

با خواهرم تماس گرفتم نیم ساعت بعد از شروع فروش بلیت ، همه چی درست شد و در ردیف چهارم 6تا بلیت خریدیم ! حالا از همون روز هر ساعت اس ام اس میاد که تمدید شد ، 29 م ، تمدید شد ، یکم ، تمدید شد دوم سانس دیگر ... یعنی شورشو در میاریم ما ایرانی ها :| 


+ روزای اولی که آلبوم اولشون اومده بود و خیلی ناشناس بودن دوست تر داشتمشون ! احساس می کنم وقتی همه دوسشون دارن یه جای کار می لنگه :| 


+ فردا عازم تهرانیم ! مامان و بابا همزمان با ما در صحرای عرفات به ادامه ی اعمالشون می رسن ، ازشون تا شنبه بی خبر خواهیم بود و این بدترین قسمت ماجراست . چرا این یک ماه انقدر کش اومد ؟! چرا انقدر بد بود واقعا ؟! خسته شدم از تنهایی ...


+ یه شب هتل رزرو کردیم ، شاید یه شب دیگه هم باشیم. کجای تهران رو بببینم تو این یه روز به نظرتون ؟! ( من یه تهران ندیده هستم !!! حال اینکه پدرم هفته ای سه روز اونجاست!! )


+ دو دقیقه بعد از انتشار اضافه شد: همین الان اس ام اس اومد بلیت فروشی 4مهر آغاز شد !!! هوووف... :|

نظرات 18 + ارسال نظر
بهسا 1394/07/01 ساعت 22:45

کنسرت خوش بگذره عزیزم
تو تهرانم من گالری ها و موزه هاشو دوست دارم و هر دفه برم خانه هنرمندان رو از دست نمیدم هم گالری داره هم تاتر و...
برای فرصت کمت خوبه
سفر خوبی داشته باشی

آلبوم اولشون خیلی از این البومشون فک میکنم بهتر بود

منم همینطور فکر می کنم :)
ولی اینم خوبه ...

بانو 1394/06/31 ساعت 23:22 http://Www.bisiar.blogfa.com

پیشاپیش خوش اومدی به تهران
پیشنهاد من کاخ سعد آباده، مجموعه موزه اس ولی هنرهای زیبا و سبز و ملتش رو ببین
کاخ نیاوران، کاخ گلستان، خیابون سی تیر و موزه ایران باستان و گل رضاییه
دیگه کاخ نگارستان، کافه طهرون
عمارت مسعودیه، کافه خوشگلی هم داره
موزه مقدم، خیلی خونه دلنشینیه
نمایش دیدن تو تئاتر شهر
امیدوارم خوش بگذره

عزیزممممم... شما نمی خوای قدم رو چشم ما بذاری ؟
می خواستم بیام بهت بگم که اگر اومدی و هررر کمکی ازم بر اومد بگی برات انجام میدم گلم
باشه ؟ :)
ممکنه اینجا نیاز به یه دوست داشته باشی... فامیل خوبه ولی هرچی باشه فامیلای شوهرن دیگه؛)هاها
شاید یه دوست لازمت شه ؛)

باران 1394/06/31 ساعت 18:35

مگی خیلی دوس داشتم الان تهران بودم میدمت
ولی شانس منه دیگه :((
حالا کی من بیام رشت خدا میدونه شاید رشت ندیده برم اون دنیا
ولی تهران اگر بودم قطعا میدمت :))
هر چند دیدمت ولی خوب فیس تو فیس یه چیز دیگه اس
من دو بار رفتم کنسرت معمولا هم کنسرت شاد میرم خدا بیامرزه
مرتضی پاشایی رو ، یکبار اومد تو شهرمون ولی من فازم چون شاد بود نرفتم..
داداشم همیشه میگه باید از تهران من بکوبم بیام شهرمون که کنسرت ببینم
کلا شهرمون به شهر کنسرت معروف شده از بس همه خواننده ها میان توش برای کنسرت .
چون معمولا استقبال ازشون زیاده هر 10-12روز تو ماه یه کنسرت برگزار میشه:))
ایشالا بهتون خوش بگذره.

چه خوبه ... رشتم همیشه کنسرت دایره :)

+ عزیزکم اصلا ناراحت نباش !!! چیز خاصی رو از دست ندادی آواز دهل از دور خوش است و این حرفا (هرچند که من از دور هم آوازه م خوش نیست:)))!!! )
ایشالا بیاین رشت در خدمت باشیم با خواهری برادری برنامه ی رشت بذارید اینجا بیشتر از تهرانم بهتون خوش می گذره.

مترسک 1394/06/31 ساعت 18:27 http://1matarsak.com/

همون قضیه است که چارتار میگه «من که هیچ، آسمان هم زمین می‌خورد»! :)) پس عاشق شدی ;)
پی‌وی فرستادم برات، خجالتم نکشیدم :D

:)))) !!! عجببب....عاشق شدم ینی ؟! خاک دو عالم ...عاشق کی می تونم شده باشم ینی ؟:دی
خجالت واسه چی ؟! یه جوووری نوشتی پی وی فرستادم یکی بخونه فکر می کنه در پی وی اصرار فاش کردی ها :)) :دی

مترسک 1394/06/31 ساعت 18:11 http://1matarsak.com/

حواست نیستا، کجایی؟ نکنه عاشق شدی؟ :))
نشونی بدم می‌شناسی یا قراره نشناسی؟ :D
این‌جا چرا نمی‌شه کامنت خصوصی داد؟ :|

:))))))))) این کامنتو خوندم در حد گاز زدن زمین خندیدم!!!
تماس با من رو بزن اونجا خصوصی کامنت بگذار مترسک جان :دی

مترسک 1394/06/31 ساعت 18:00 http://1matarsak.com/

منظورم پس‌فردا بود البته :)) اون «پس»ـش جا افتاد :)) یعنی همون دوم مهر؛ ما ردیف 13ـیم البته، اون قدری اختلاف جایگاه نداریم، می‌بینمت پس ;)

مگه گفتم ما کدوم ردیفیم :دی ؟
عه ؟ گفتم :)))؟!
امیدوارم ! چقدر جالب انگیزناک بود که یکی از بچه های اینجا تو کنسرت خواهد بود همزمان با من! :دی

Mr chapool 1394/06/31 ساعت 17:40 http://chapdas.blogsky.com/

ما کرجیم!
اتفاقا نامهه مهمه! نامه نمرات ترم تابستونمه مثلا!
ان شاءالله همیشه شاد باشید

مترسک 1394/06/31 ساعت 17:00 http://1matarsak.com/

عه! منم فردا کنسرتم! سانس 18:30 رو گرفتید یا 21 ؟

فردااا ؟ ما دوم هستیم مترسک !!! کاش شمام دوم بودی خب :))) فک کن میدیدم یکی از دوستان رو :دی
ما دو تیر هستیم . سانس 18.5 گرفتیم صداش خسته نباشه !!

باران 1394/06/31 ساعت 16:43

یه بار رفتم کنسرت از نوع تهرانش اونم کنسرت گروه سنتی رستاک بود
که جات خالی خیلی خوش گذشت تو برج میلاد بود و ما هم که کرد بودیم
و خونواده گی با خانداداش بزرگم رفته بودیم کنسرت همون لحظه گروه سنتی از بین حضار رای گیری کردند که سوزله کردی رو مایل هستین بخونیم یا رعنا و یه آهنگ شمالی که الان یادم نیست و از بین جمع رای گیری شد که ما کردها تونستیم آراء رو به نفع خودمون جذب کنیم
و بعد برای بار دوم آهنگ سوزله کردی رو به افتخار کردهای حاضر
در برج میلاد خوندند و به ما تقدیمشون کردند :))
یادش بخیر خیلی خوش گذشت .
تازه امضای همشون رو گرفتیم :))

+ایشالا اگر رفتی کنسرت خیلی خیلی بهت خوش بگذره.

به به ! چقدر خوب و هیجان انگیز...
گروه رستاک رو دوست دارم ولی هربار خواستم برم پشیمون شدم نمی دونم چرا... :دی بس که بلیت گرونه کلا

+ من خیلی کنسرت رفتما ....سر این خساست می کنم:))) !!!
+ ممنوووونم اگر نداره خدا بخواد میرم بلیت خریداری شده از دو هفته پیش :))

Mr chapool 1394/06/31 ساعت 16:39 http://chapdas.blogsky.com/

بابا شما دمتون خیلی گرمه!
من یه هفته بود برای گرفتن یه نامه میخاستم برم تهران هی امروز و فردا می کردم تا بعده یه هفته رفتم و گرفتمش!
ینی همتتون روو عشقه

:))) خب نامه انگیزه نداره که آدم بره . در ضمن من نمی دونم شما ساکن کجایید فکر می کردم تهرانید.
ما کلاااا انرژیک هستیم چشم نخوریم:))) !!! هممون پایه ی ددر دودور هستیم

Mr chapool 1394/06/31 ساعت 16:19 http://chapdas.blogsky.com/

سلام
ینی شما واسه یه کنسرت میخای بیای تهران ؟
دبیت هم رفتید برا کنسرت ؟
اصن از تهران خوشم نمیاد ! :|

من خیلی تو شهرم کنسرت میذارن !
ولی دلم می خواست تهرانش رو هم تجربه کنم شهرای دیگه ام تجربه کردم .
هرچی باشه اونجا سالن کنسرت بهتری داره خب؛)

الهام ب 1394/06/31 ساعت 14:02

پارسال اسفند ماه به سختی بلیطشونو گرفتم. اما اصلا از کنسرتشون راضی نبودم. اجرای زنده شون اصلا به خوبی شنیدن صداشون از ضبط نبود... و اینکه نه سلام درست حسابی ای نه خدافظی نه تشکر گرمی.... یه چند تاشونم با کتونی اومده بودن رو سن! شاید من زیادی سخت گیرم ولی انتظار دارم برا این همه طرفدار مشتاق احترام بیشتری قائل باشن.
امیدوارم این دفه بهتر باشن و حسسسابی لذت ببرین.
تو تهران گردی هات بام تهرانم خوبه بری! من عاااشق شباشم!
لباس گرم بیار. اینجا خیلی خنک شده!

کنسرت رشتشون خیلی کم جمعیت و خییییلی عالی بود. به جرات میگم بهترین کنسرتی بود که رفتم !!!
چقدررر بد که اینجوری بود ... کتونی ؟
و البته خیلی آرمان گرشاسبی حرف زد !
یکی از حرفاش این بود که من با سالن کنسرت کوچیک مخالف بودم ولی اینجا بهترین اجرام رو داشتم انگار و چقدررر حس می کنم همه اینجا یه جوری خودشون هنرمندن :دی
خیلی خوب بود کنسرت هم جمعیت کم بود هم خیلییی پر انرژی و خوووب ...
بام تهران ...... منو یاد یه خاطره ای می ندازه:)
چشممم ... اگه بتونم همت کنم و چمدونمو ببندم لباس گرمم میارم:))

Nila 1394/06/31 ساعت 13:07 http://23969.blog.ir

من هنوزم عاشق مهرم: )
قطعا باهوشی گلم: ) 69 یی بودن خود باهوش بودنه ؛)
اینا تازه به دوران رسیده نیستن مگی... فقط حس میکنم حیلی غرق مادیاتند! یعنی براشون مهمه....

من خودم هرگز فک نمی کنم باهوشم:دی
چقدر جالب ... مادیات چرا براشون تکراری نشده؟!
امیدوارم هیچ وقت کسی نگه مگی در گیر مادیاته...امیدوارم

Nila 1394/06/31 ساعت 13:04 http://23969.blog.ir

عزیزم هتل چرا! بیا خونه ما... جدی میگم مگی: )من خیلی مهمون دوست دارم: )
+ تهران... من عاشق دریاچه چیتگرم که قطعا واسه شما شمالی ها جالب نیس!
پل طبیعت و کاخا و بازار تجریش و.. آها هفت حوضمونم بگردید شلوغه اما بنظرم پر حس زندگیه: )
برج میلادم خوبه ...پارک پردیسانم ایضا.... ماداریم بادبادک میسازیم بیایم شرطی بازی کنیم

خییییلی لطف دارین خیلی...والا خونه اونجا هست خونه ی عمه م ولی من در کل ترجیح میدم هتل باشم نمی دونم چرا :(
اگر تنها بودم می اومدم سرت خراب میشدم نیلا... شما نمی خوای تنهایی!!!بیای رشت :)))؟!
منم خیییلی مهمون دوس دارما بدون تعارف دختر مهربون ...
هاها ادبادککک:) ؟

چی دوست داری ببینی؟
موزه؟ سعدآباد؟ بازارتجریش؟ بازارتهران؟ اینا همه شون پیشنهاده. پارکهای تهران هم خوبن. مثلا ملت، لاله، جوانمردان، آب و آتش و ...

نمی دونم چی دوس دارم ببینم :دی
فکر کنم اگه پول داشتم برم پالادیوم :)) و دیگر مراکز خرید
بازار تجریش رو همیشه دوست دارم ببینم ولی برای سفر یک روزه م مناسب نیست دیدنش خیلی:) !

جای دیدینی چه مدلی مد نظرتونه؟
فک کنم چاراتار بلاک کنی راحتتری

اصلا چیز خاصی مد نظرم نیست چون باید همسفرام راضی باشن :دی
شاید سعد آباد رو بریم ولی ... اگه طلبیده شیم :دی

سحرالف 1394/06/31 ساعت 12:12

سلام مگ...
برید پل طبیعت

سلام عزیزم ...
پل طبیعت رو دیدم :دی
(من هرجارو میگم ندیدم بعد یادم میاد که دیدم:دی)
ولی برج میلاد رو راستی راستی ندیدم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد