مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من هستمت ! ما هستیمت !

از روزی که مامان بابا رفتن ، با برادرک  تصمیم گرفتیم دیگه درای بطری هامونو روونه ی سطل زباله ی خشک نکنیم . 

دیروز که از باشگاه بر گشت دیدم با قیافه ی له جلوی دره ، یه دستش ساک ورزشی و دو تا بطری آب خالی هم تو اون یکی دستشه ! نگاش کردم گفتم برادرک! اینا چیه با خودت آوردی ؟! گفت مگه قول ندادیم هیچ در بطری ای رو دور نریزیم! خب منم اینا رو آوردم که بگم هستمت !!


+ ما تا امروز 32 تا در بطری جمع کردیم ! حتی وقتایی که بیرون غذا می خوریم ، حواسمون هست که اگه آب و نوشابه بطری داشت بخریم که دراشو بیاریم خونه :دی 

+ برید اینجا و محل های تحویل رو ببینید ! 

+ لطفا شما هم در های بطریتون رو جمع آوری کنین ، از دیدن رنگی رنگی های گرد و شمردنشون آخر پاییز کلی ذوق کنید . 

نظرات 9 + ارسال نظر
آویشن 1394/07/01 ساعت 13:52

ای کمپین و قبلا دیده بودم ولی نمی دونستم تو رشت هم هستن
مرسی خبر دادی.از همین امروز شروع میکنم

وااای چ بامزهههه! شهرستانی که هستم نداشت جایی برا تحویل ، ولی جمع میکنم میارم تهران

الهی :( خودتون پیش قدم شین تو دوستانتون کسی مغازه دار نیست ؟ کافی شاپی مغازه ای چیزی
تازه یه جورایی تبلیغم هست براشون اگه این کار فرهنگی رو انجام بدن ...
می تونید اعلام همکاری کنید به راحتی :)

+ ممنونم که می خوای در جمع کنی

کاسپین 1394/06/31 ساعت 22:38

هم کلی ایده دارم.هم در همین راستا.:-) ;-) والا یه جایی خوندم نحوه رفتار مردم در پاکیزه نگه داشتن هر شهری نشانه فرهنگ مردمان آن شهر است.یکم به شهرمون نگاه کنیم.!!!!!!!!!!!

آخه ما خیلییی مسافر هم داریم . این رو نمیشه نادیده گرفت واقعا ... خونه ی بی مهمون تمیزتره یا خونه ای که فراتر از ظرفیتش مهمون داشته باشه ؟!

کاسپین 1394/06/31 ساعت 20:43

مگی جون به نظرم میتونیم باهم یک کار کوچیک خوب انجام بدیم:-) :-)

ای کاش بتونیم :) ایده ی خاصی داری همشهری جانم یا در همین راستای در بطری جمع کنی می گی :دی ؟

soso 1394/06/31 ساعت 18:48

دوست خوبم چه اطلاع رسانی خوبی کردی همین الان از تو خیابون 9 تا سر بطری جمع کردم به دوستانمم اطلاع دادم امیدوارم بتونم کمکی براشون باشم مرسی
همیشه شاد وسلامت باشی

چقدر جالب !!! اتفاقا منم می خواستم یه روز بردارم از سر کوچمون ، ترسیدم خواهرم حالمو بگیره
راستی خوش اومدین ! خوشحالم که من مطلع کردمتون

هدی 1394/06/31 ساعت 16:44

ممنون از اطلاع رسانیتون بوسسسسسسس

قربونت هدی جون... جمع کنی ها شمام :دی

کاسپین 1394/06/31 ساعت 13:07

مگی جونم منم دو ماهه دارم جمع میکنم

عه کاسپین عزیز هم شهری ! چقدررر خوب :)

نگار 1394/06/31 ساعت 10:51

سلام چه خوب که آدرسها مشخصه منم از امروز جمع میکنم هدی بری به این آدرسhttp://hastamet.com/about/

سلام عزیزم :)
ممنون از لینکی که برای هدی بانو گذاشتی ؛) و خیییلی ممنون از جمع آوریت ... یه لبخند عمیقییی رو لبم نشوندی...

هدی 1394/06/31 ساعت 10:07

سلام مگی ناز و عزیزم
در بطری ؟؟؟؟؟؟ به چه درد میخوره

سلام عزیزم ...
اوهوم در بطری برای بازیافت که نهایتا فروخته و تبدیل به هزینه ی خرید ویلچر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد