مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی خدا باهامون حرف میزنه...

یه روزایی وقتی بارون میباره ، حس می کنم خدا می خواد یه چیزی بگه ... و قطره های بارونو حرفای خدا میبینم . 


بارون امروز ، از اون باروناست ... خدایا بازم برام حرف بزن ، دلم داره باز میشه ... چقدر خوبه که هستی و دونه دونه ی کلماتت رحمته :) 





نظرات 15 + ارسال نظر
Nila 1394/06/28 ساعت 15:54 http://23969.blogsky.com

آدرس جدید مگی ؛)

Nila 1394/06/28 ساعت 15:42 http://23969.blogfa.com

سلام
مگی این پست پایینی خیلی به دلم نشست :) مرسی
+ من کلا اهل رای دادن نیسنم :دی اما شما که قراره رای بدی لطفا به شقایق جان بده رایتو ...خیلی بامزه س و ایضا فرهیخته ؛)

آویشن 1394/06/28 ساعت 14:58

این بارونی که بارید خیلی خوب بود.بی صبرانه منتظر پاییزم که هر روزش بباره

امین 1394/06/28 ساعت 13:59

خخخخ
جدی میگی فکر کردم میدونی خب
سرچ کن خارک خرما

خب این خیلی خوبه ولی باید گوش شنوا باشه که حرفا رو بشنوه امیدوارم همه گوش شنوا رو پیدا کنند

هوم ......
من سعی می کنم با دلم بشنوم و همینجوری هی و هر لحظه شکر کنم!

کاسپین 1394/06/27 ساعت 21:32

عالیه این هوا.آخرین جمعه نیمه گرم سالت گرم گرم مگی عزیز

بارون:)
ببار بارون.....

فرح 1394/06/27 ساعت 19:40

سلام...هر قطره از بارون رو فرشته بغل میکنه میاره زمین .عزیزم خیلی دعاکن چون فرشته ها برمیگردن دعا رو میبرن بالا ...دعات مستجاب

خدارو شکر میکنم که این روزا اینقدر هوا عشقه و بارونیه :)

omid 1394/06/27 ساعت 15:20

همون روزا ک ازتون پرسیدم چندتا سوال اومدن سمت شهرتون

omid 1394/06/27 ساعت 15:18

بانو اونا دیشب رسیدن کرمان
بارون چند روز پیش میگفت
قرار امشب ببینمش بپرسم خوش گذشته

امین 1394/06/27 ساعت 14:55

نه خب مگ من قهر نیستم باهات که شوخی کردم
خب دفعه قبلی که گفتم مگ گفتی مگهان هستم
اینطور برداشت کردم که ناراحت شدی
پس یعنی نشدی
بدی نوشته اینه که ممکنه هر جوری خونده یا برداشت بشه
اینجا تا دلت بخواد گرد و خاک و هنوزم هوا گرمه
البته دو هفته پیش یکمی خنک شد هوا ولی الان بازم گرمه
معمولا بعد از گرد و خاکم یه نم نم بارون میزنه
دو روز پیش یه نم نم بارید
میگما خارک نمیخوای بگیرم بفرستم واست مگ یا اونجا هم هست خارک

نه مگ که بد نیست:)
خارک نمی دونم اصلا چیه آقا :(

خزنده 1394/06/27 ساعت 14:11

هی تا حرف اروپا می زنم همه یک صدا می گن: لندن همه افسرده ن انقد بارون میاد.
منم با خودم یکصدا جواب می دم: اصن دوست دارم افسردگی بگیرم به شماها چه! به قول فامیل دور که راجع به "پول بدبختی میاره" حرف می زد. می گفت می خوام زندگیمو سیاه کنم انقد پول داشته باشم :دی

+ آفتاب افسردگیش بیشتره جان خودم. بارون خوبه... برف بهتر

عااالی بود :))))
بخدا یک هیجاااانی به آدم میده این بارون!
چه افسردگی ای آخه ؟!
همیشه بارون باشه بله...
کلا میدونی بارون یه کم همه چیزو کند می کنه. ترافیک بیشتر میشه... آب میگیره شهرو و خیلی چیزا
ولی با اون همه من دوسش دارم خیلی

omid 1394/06/27 ساعت 14:04

دوست من که شهر شما بودو بارون و دید زنگ زده میگه امید بارونی میاد ک تا الان ندیدی
مه ام بوده
کوفتتون نشه

:))) یعنی خوشش اومده ؟!
طفلیییی ها بارون گرفت تا اومدن که
سوغاتی بفرستم براشون :) ؟ بی تعارف سوالی چیزی داشتن من در خدمتما

امین 1394/06/27 ساعت 13:32

سلام
خدا شفات بده مگ
دفعه قبل بهت گفتم مگ ناراحت شدی
گفتی مگهان هستم
اصلا من که با تو قهر بودم که

سلام خدا شما رو هم شفا بده
با من؟!؟!
خب کامنت نذارید اگه باهام قهرید.
در ضمن مگ مخفف مگهانه و دلیلی نداره بدم بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد