مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مطبخ مگهان!

پاستای عزیزم دو بار گرم و سرد شده ، مهمونم به مراعات حال من گفت دیرتر میاد. حالا منم و یه عالمه وقت اضافه اومده ... 

خونه مرتبه ، غذا هام حاضره ... 

میگم چطوره یه سوپ هم درست کنم تا دوستم بیاد ؟! هوم ؟ 

پاستای نیمه آماده  

و

دورچینش 





نظرات 21 + ارسال نظر
باران 1394/06/27 ساعت 16:42

سلام عزیز
من کلی گفتم خواهر ( پیام بالای این پست مطبخ مگان رو بخونین )
اون لحظه خواستم بگم ربطی هم به مهمون الانت هم نداره :))
بهره حال ببخشید اگر حرفم باعث دلخوریت شد.
آخرین جمعه تابستونتون خوش:))

مترسک 1394/06/25 ساعت 20:55 http://1matarsak.com/

ببین خودت گفتیا، ما هم چای معطل قندیم :D
اون درو باز کن اومدیم بالا :))

یاالله بگووو آخه برادر من
اون چادر گل گلی من کوووو ؟! آیکون یه زن خانه دار زحمت کش

معرفی کتاب 1394/06/25 ساعت 15:10

سلام علیکم

عالمی با صفا میفرماید:
جرقه ‏هاى زندگى
یک روز صبح با صداى استارت ماشینى از خواب بیدار شدم. استارت مداوم بود و جرقه‏ ها زیاد و مایع قابل احتراق؛ اما با این وصف حرکتى نبود و پیشرفتى نبود.
من به یاد جرقه‏ هایى افتادم که در زندگى خودم مدام سر مى‏کشیدند. و به یاد استعدادهایى افتادم که قابل سوختن بودند. و به یاد رکود و توقفى افتادم که با این همه جرقه و استعداد گریبان‏گیرم بوده است.

در این فکر رفتم که ببینم نقص از کجاست که شنیدم راننده مى‏گوید باید هلش داد. هوا برداشته است. و همین جواب من بود.

هنگامى که هواها وجود مرا در بر می گیرند و دلم را هوا بر می دارد، دیگر جرقه‏ ها برایم کارى نمی کنند و اگر می خواهم به راه بیافتم باید هلم بدهند و ضربه ‏ام بزنند و راهم بیندازند تا آن همه استعداد راکد نماند.

. www.ostorlabasrar.blogsky

دلم میخواد بخونمت
سلام

سلام :) خوش اومدین خیلی

بنفش 1394/06/25 ساعت 12:23 http://dancelife.blogsky.com/

منم دعوت کن دیگه :دی

عه ... تشریف میارین یعنی ؟!
قدمت رو چشم بنفش جان

سپیده 1394/06/25 ساعت 11:01

سلام مگیییییی چطوری قیزیم

سیمای 1394/06/25 ساعت 10:32

ممنونم مگی
ازت میخوام مخصوص دعام کنی که خیلی نیاز دارم این روزا
به به خواهرا یکی از یکی با سلیقه تر و خانومتر
پسر هم نداریم بیام خواستگاری

سیمای 1394/06/25 ساعت 10:04

سلام بر مگی شف
خوش بحالت دوستات مهمونت میشن
من اونقدر دوس دارم
خونه خودم هر روز مهمونی میدم انشالله

میگم مگی کل کارهاو وظایف خونه به عهده توعه؟ خواهرت کمکت نمیکنه؟

سلام عزیزم...شففف کجا بود بابووو؟
ایشالاااا سیمای جون ... ایشاالا بری سر خونه زندگی خودت و هرجوووری دوس داری زندگی کنی:)

خواهرم از من خیلییی زرنگ تر و کاری تره. من کلا دست به سیاه و سفید نمی زدم هیچ وقت
الانم دروغ چرا چون بی تجربه ام مهمون می خواد بیاد سختمه
ولی خیییلی هم لذت بخشه. خواهرم یه هفته ی اول نبود. این هفته اومد ولی خب طفلی تا 7 شب اکثرا سر کاره!
با اون حال باز میاد هزار تا کار می کنه تمام طبقه ی بالامون رو مرتب کرد مثلا هر لباسی تو کمد مامان بابا بود و شست و مرتب دوباره چید تو کمد و تابستونیا رو جمع کرد و .....

omid 1394/06/25 ساعت 00:48

با اطمینان میگم خونتون هتله 5 ستارس

با اطمینااان از کجا آخه ؟
به چه دلیل خب ؟! :دی
نیست برادر من نیست :)) اطمینان الکی نداشته باشین !

باران 1394/06/25 ساعت 00:37

سلام
مگی جان خودتو اینقدر خسته نکن عزیز
فردا و پس فردا که ایشالا مامان و بابات مبان مشغله های کاریت خیلی بیشتر از این روزات میشه اونوقت انرژیت خدای ناکرده کم باشه کم میارییه طرف زبونم لال مریض هم میشی این ایام یک کم به خودت استراحت بده
انرژیتو ذخیره کن که خداوکیلی چند وقته دیگه که مامان و بابات بسلامتی
بیان اونقدر روزی 20نفر مهمون دارین و هر لحظه باید پذیرایی کنین
عزیز انرژی هاتو کلا ذخیره کن برای اون روزا عزیز.
از حرفم دلخور نشو چون تجربه دارم اینا رو گفتم بهت .
البته اون تایم که پدر و مادر من رفتن حج من سن زیادی نداشتم ولی یادم
نمیره چقدر اون ایام که حاجی های خونه ی ما برگشتن مهمون داشتیم
یعنی روز و شبی نبود که مهمان زیر بیست نفر داشته باشیم و بماند
روزی که اومدند ایران بیشتر از صد نفر مهمون داشتیم .
پس عزیز از حرفام دلخور نشی فقط محض اطلاع گفتم و اینکه
چون خیلی عزیزی واسم بهت گفتم خواه پند گیر خواه ملال :))

+آفرین بابت پختن پاستا:))
مواظب خودت باش گل دختر :**

عزیزم ... من خییییلی مهمون دوس دارم . خیییلی
و اینکه این مورد خاص بود ...دوستم بود.
اصلا تدارکی ندیدم براش :*
من خیلییی دوس دارم وقتی میان مهمون داشته باشیم همش... برکته قدم مهمون
چون ما با نزدیکا فقط رفت و آمد داریم . بقیه یه جورایی روشون نمیشه بیان خونمون اصلا :دی
و اینکه می خوایم ولیمه بدیم شاید همه بمونن واسه اون روز :(
ممنون از حرفات ... دعا کن با برنامه بیان ولی زیاد بیان و برکتم بیاارن ...:دی
آمییین

فرح 1394/06/25 ساعت 00:09

سلام مگهان جون...خانم دست وپنجتون درد نکنهمگهان جون من به دانشگاه گیلان احضارشدم!دعا کن با عزیزه جونم بطلبه...

واااای فرح جانم ... خوش میای به اینجا
تشریف بیار در خدمت باشیم :) گرچه شما کادوس برو هستی ؛)

شروره 1394/06/24 ساعت 23:02

یام یام یااااممممییییییی

ای جاااان کوووشی شمااا
دلم برات تنگ شد گلللل

مترسک 1394/06/24 ساعت 19:25 http://1matarsak.com/

به روح اعتقاد داری؟ :| دلم خواست خووو :)) :D

فکر کنم ندارم :)))))
دست شیت! رو بگیر بیا اینجا برادر من براتون درست کنم خب...

عارفه 1394/06/24 ساعت 18:30

سلام از یه دختر انزلیچی به یه دختر رشتی
نمیدونم دقیقا از کجا رسیدم به این وبلاگ ولی خیلی خوشحالم هم استانی عزیز
پاستا پاستااااا
واقعا غذای بینظیریه یه دنیا تنوع داره و به هزار شکل و با کم ترین مواد غذایی موجود در یخچال میشه درستش کرد

اوه !من فامیل انزلیچی بسیار دارم!
اوووه آخر هفته یه مهمون خیییلی دوس داشتنی انزلیچی دارم اتفاقا! اوووه
حس خوبی دارم الان:دی
اوهوم پاستا عالیست. خصوصا اگه چرررب باشه
مال من تا وقتی مهمونم رسید چربیش کم شد. زیادی رو شعله موند:دی

سیاهچاله 1394/06/24 ساعت 18:27

به نظر خوشمزه میاد ... ولی یه کم بهش رنگ بده... قرمز بهش اضافه کنی دیگه از لحاظ رنگ عالی میشه ^__^

قرمز دوس ندارم خووو...
قرمز که ماکارونی داریم دیگه.... اون یکی غذام با سس قرمز بود این یکی سس سفید :دی

اوممممممم... قارچ و کدو.... مگی کدبانووووو

اوممم... البته مرغ هم داشتا ...فیله رو با کره و فلفل تفت دادم ولی طعمش دیگه اصلا طعم مرغ نبود تو پاستا... :دی
همونجوری میشه که دوس دارم

Mr chapool 1394/06/24 ساعت 17:37 http://chapdas.blogsky.com/

سلام
خدا قوت
عب نداره بعضی غذاها هرچی بمونن بهتر میشن! مثلا گوشت کوبیده بذاری لای بربری بذاری توو یخچال بمونه :))) به قول فامیل دور البته :))))

سلام
ممنونممم :))
ولی این خوب نمیشه اصلا ... خشک میشه و از میزان لذیذ بودنش کاهیده میشه:دی

Bluish 1394/06/24 ساعت 15:40 http://bluish.blogsky.com

به‌نظر خوش‌مزه میاد. حتی نیمه آمادش...

گربان شما بلوییش جانم

به به
حسابی خانم بودی. کدبانو هم شدی. دیگه باید برات شوهر جور کنیم. پسرها به خط بشید داریم برا آّجی مون ازتون تست می گیریم یکی انتخاب بشه. تلاش کنید برنده بشید. آبجی مون خیلی خانمه. به کسی میدیم که لایق باشه

واااای هندونه هااا سنگین شدن دل آرام جانممم:)))
ممنون از تمام تعریفای خواهرانه ت ؛)
الهی سلامت و شاد باشی و نی نی آینده رو عروس و داماد کنی

بلوط سرخ 1394/06/24 ساعت 14:45

عالی عاااالی. خدا رو شکر نهار خوردم و سیرم وگرنه با دیدن کار دستم میدادم :))

عزیزممم :))))) نزدیکی ها شادی جان پاشو یه تک پا بیا تا رشت:دی
دیگه تهران تا رشت 4ساعت راهه دیگه:دی

سحرالف 1394/06/24 ساعت 14:42

عاقو سلام...
دیگه استاد شدیا....مگی شف...
عکس موهات کو؟

به سلاااام
نه کوووو تا استادی ؟ هنوز شاگردم نشدم من!
باور می کنی هنوز عکس درست درمونی نگرفتم که موهام توش معلوم باشه:|¿

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد