مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه 18 هیجان انگیز !

یادمه همیشه ی خدا 18 رو دوست داشتم . چون نمره ی محبوبی بود ، همیشه وقتی نگران بودم خیلی کم میشم! 18 عزیز سورپرایزم می کرد... کلی از دیدنش ذوق می کردم .

از کجای امروز بگم ؟ از صبح که بعد از روونه کردن برادرک رفتم دفتر پستی ؟  که اولین نامه ی عمرم رو پست کنم ؟

یا از بعدش که اومدم خونه و چادر گل گلیمو برداشتم و پیش به سوی امامزاده ؟ یا وقتی رسیدم خونه و با یه بسته پستی جلوی در مواجه شدم ؟ یه بسته که توش دوست داشتنی هایی بود نا گفتنی ... 

یا از عصر بگم و اون شلوغی عجیب و غریب آرایشگاه ... از تصمیم یهویی من برای کوتاه کردن مو بگم ؟ 

بگم تبدیل به یه پسر بچه ! شدم ؟ همه گفتن نکن و من این کارو کردم . خیلی خیلی خودمو دوست تر دارم . کسی نیست که بخوام بخاطرش موهام رو حفظ کنم ؛) پس چرا خودمو محروم کنم از حسای خوب ؟ هاها ... یه خانم دکتری کنارم بود تو آرایشگاه و میگفت حیفه! ممکنه عروس شی ... نکن این کارو ! مردا موی بلند دوس می دارن موهای صافت حیفههه ! بهش گفتم مطمینم تا سه سال دیگه بلند میشه ؛) دلیلی برای نگرانی نیست . 

و اینکه خلاصه کنم ... من یه مگی هستم با موهای کوتاه ! خیلییی کوتاه ... آرایشگرمو خیلییی قبول دارم در امر کوتاهی... بسیار خانوم خارجکی مو کوتاه می کنه ؛) و اخیرا از آمریکا اومده ... 


+ روزا خوب می گذره ... :) الهی شکر ... با وجود تمام دغدغه ها

نظرات 14 + ارسال نظر
Matori73 1394/06/20 ساعت 06:05 http://delnama.com

شما از اینور کوتاه کردید من از اونور موهام رو بلند کردم توی این تابستون ولی انصافا مراقبت از موی بلند خیلی سخته، چه صبری دارید شما خانوما (:

برادر جانمم موهاشو بلند کرده و به شدت هنری شده...هاها
موی بلند خوبه! چون ما خانوما می بندیمش و باز که نمی ذاریم :/

آویشن 1394/06/19 ساعت 23:01

فدای دستت.
پس بخوام برم باهات هماهنگ میکنم بلامیسر.

ایشالا :)

منم عکس میخام خب
تو مسلمون نیستی مگی
به خدا مسلمون نیستی

توضیح:
همون کلیپ پست عمو که شکلاتای همکارشو خورده بودن

:)))
وای عالی بود :دی

مسعود 1394/06/19 ساعت 20:35 http://admm.blogsky.com

مبارکس!

مچکررر

مترسک 1394/06/19 ساعت 17:35 http://1matarsak.com/

اومدم بگم من موهای کوتاهم دوست دارم که دیدم دوستمون (جناب مویدی) ترکوندن موضوع رو! دیگه موندم چی بگم :))
البته موی کوتاه باید به طرفش بیاد، یه بنده خدایی این طرفاست که موهاش اگه کوتاه باشه اصلاً نمی‌شه شناختش! ندیده میگم بهت میاد ;)

هاها ...
نمی دونم . واقعا نمی دونم بهم میاد یا نه ...حشا متفاوته یه سری ها جیغ میزنن از ذوق !!! هیجان زده میشن ...
یه سری هم میگن وااااای نع مگی نع ... و واقعا متاسف میشن... اولیش داییم که اونقدر متاسف شد نگران شدم سکته ای چیزی کنه زبونم لال:))
در کل می دونم بهم میاد :دی ممنونم متر دوست هولدن
تشریف نمیارید اینجا :)) ؟

بهسا 1394/06/19 ساعت 13:03

ضمننا با نظر آقای مویدی موافقم. خیلی خوبه که به آقا چنین نظری دارن

ایشون فکر روشنی دارن :)
منم با شما و ایشون موافقم ؛)

بهسا 1394/06/19 ساعت 13:01

چرا این پست رو صبح ندیدم؟؟؟
مبارک باشه عزیزم. عکس مگی مو کوتاه!!
نامه قشنگ ترین هدیه دنیاست. من هنوزم عاشق نامه پست کردن و نامه گرفتنم. دانشجو که بودم گرچه اینترنت و موبایل و اینا بود و هر روز با خانوادم در اماس بودم اما براشون چند بار نامه فرستادم.و همه جوابارو نگه داشتم. خیلی خوب بودن
پ.ن:مگییییییییی.. به ابن کد امنیتیت بگو منو اذیت نکنه انقد!با موبایل میام یکم درک کنه شرایطو!!!!!!!

نمی دونم که:دی
ممنوووونم ... می ترسم ازم بگرخییین بهسااا ...:)))
وااای چه کار قشنگی ... من برای یه دوست کوچولوی مجازی نامه نوشتم بهسا! و خیلی حس عجیبی دارم .

بمیرم من...ببخشید واقعاااا همه رو اسیر کرده این کد امنیت:(

مجید مویدی 1394/06/19 ساعت 12:42

پس باید بگیم : چه 18 خوبی :)
یادمه قبلنا هم یه جایی از یه 18 خوب گفته بودید. درسته؟
+ فک کنم معمولا کسی که موی آدم رو دوس داشته باشه، کوتاهش رو هم دوس داره. یا اگه بلند دوس داشته باشه، میتونه بخاطر خودم آدم از سلیقه ش بگذره. نه؟
یعنی بهتره بگم خیلی خوبه که اینطوری باشه :))
+ فک کنم اینکه آدم جوری که دوست تر داره موهاش رو کوتاه کنه، کار خیلی درستی باشه. آدم باید خودش از خودش لذت ببره :)) والله به خدا

یه 18 خیلی خوب... چه خوش حافظه
بله 18 م تولد برادرمه ! اون زمانا استقلالی بودم ، اون زمانا فراز فاطمی منو یاد یکی از عزیزام مینداخت... و اون زمانا شماره 18 می پوشید .

+ خیلییی خوب گفتین! خیلی ؛)
+ هاها ... والا خودم هم خوشم میاد الان هم یه جوووریمه :))))

مروئه 1394/06/19 ساعت 12:30

سلام مگی جان
اول روزه قبول باشه منم روزه بودم مایضا مامان هم خوب بود خیلی دوست داشتمش
به نظر مکوتاه کردن مو در خانمها جسارتی می خواد که من قبلا داشتم اما الان دیگه ندارم موهامو یکساله رنگ نکردم و 9 ماه کوتاه نکردم نصف موهام مشکی نصف خرمایی دوست دارم موهامو خیلی پرپشت تر شده و نرم تر شده
موی کوتاه واقعا به بعضی از خانما میاد ولی به من نمیاد
مبارک موها

سلام عزیزم
ممنوووونم خانم گل
چقدر جالب روزه بودین ؟
من جسارتش رو دارم انگار ؛) همه دوستام ناراحتن که نههه!!! اگه یه وقت بخوای یهو!!!!! ازدواج کنی چی؟!:)))
ولی من واقعا فکر نمی کنم تا 3 سال آینده بخوام ازدواج کنم :دی و اگه بر فرض کاملا محال ! خواستم متاهل شم خب مگه با موی کوتاه نمیشه عروس شد؟ خیلی هم خاصه و من عاشق خودمم که می تونم متفاوت باشم:))

سیمای 1394/06/19 ساعت 09:45

وااااای مگی آخرش کوتاه کردی
مبارکت باشه
عکس میخوام

آررررره
عکس فرستادم برات :دی

Amer 1394/06/19 ساعت 03:57 http://8m8a8.blogsky.com

دلت بسوزه!!! :دی :)))
1- http://www.zqz.ir/987894
2- http://www.zqz.ir/758465
3- http://www.zqz.ir/659537
4- http://www.zqz.ir/725422
5- http://www.zqz.ir/758469
با این عکس آخر
موج منفی رأی دهنده ها بسمت من سرازیر نشه بلند صلوات :))
6- http://www.zqz.ir/993269

عرضم به خدمتتون که ما مردا آرایشگرمون خداست!
فصل پاییز موهای ما شروع شده...
و همینجوری در حال ریزشه!
خیلی هم خوشتیپ
خیلی هم جنتلمن

عجبببب ...عجببببب ...عجب
آدم انقدر کرمو ؟! آقاااا ... آقاااا شما دیگه چرا ؟
گرچه دلم یه کم موی بلند خواست ولی انقدر خاص بودن رو دوس دارم که حالم خوب میشه یادم میاد موهام اینجوری شده:)))))
هاهاااا مردای کچل مهربون ترن ! مبارک باشه ؛)

آویشن 1394/06/19 ساعت 03:05

مگی بگم خدا چیکارت نکنه ، همون آرایشگری که گفتی کار ابروش خوبه؟
وسوسه شدم بعد عروسی دختر عمم برم کوتاه کنم ، ولی باید با لباس مبدل برم چون کافیه یکی از دوستام یا بچه های فامیل بفهمن دوباره میخوام مثل دوران دبیرستان بشم میان همونجا دارم میزنن
اونوقت تو میمونی و یه خروار پودر آویشن

نهههه اون نه :دی
یه جا دیگه که خواستی می فرستمت بری ؛)
خواستی همراهیتم میکنم حتی :دی
موی کوتاه خوووبه

ال استریت 1394/06/19 ساعت 03:03

باید یه پروپوزال تهیه کنم درباره اینکه چرا دخترا -جدیدا- موهاشون رو پسرونه می زنن :)

عجببب :))) البته من موهام پسرونه نیست خیلی خوبه ! یه طرفش بلنده و یه طرفش کوتاه :دی
چقدررر خاص و عجیب

کاسپین 1394/06/19 ساعت 02:54

چه روز پر کاری

خیلییی کاسپین جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد