مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گرچه مشهد نیستم ، اما دلم اونجاست و حالم خوش!

گوشیم زنگ می زنه ، شماره نا شناسه ، جواب میدم ... میگه مگهان ؟ شناختیم ؟! منم فلانی ... من حرم امام رضام دعات کردم. خواستم بگم خیلی دعات کردم ... فقط همین . 


دوست دیگه م اس ام اس میده ، من امامزاده ام ،پیش  برادر امام رضا... خواستم بگم حسابی یادت کردم . 


+ من دیگه چی می خوام از زندگی ؟ وقتی دوستام یادم می کنن ، وقتی مامانم با عشق میگه مگهان طفلی از صبح با من بود و خسته شد . وقتی بابام با ذوق میگه مگی تو جعبه ابزارمو مرتب کردی ؟

وقتی برادرم همش بغلم می کنه و میگه مگی ممنونم !!! ( می خوام ببرمشون گردش پس فردا ، برادرک و دوستش رو ، دوتاشون به غایت خوشحالن پسرا) کاش بلد بودم آدمای بیشتری رو خوشحال کنم :)

نظرات 17 + ارسال نظر

چقدر خوبه میتونی دور و بریاتو شاد کنی

... خیلی کم می تونم . هزاران بارشم تلاش میکنم و نمیشه! باور می کنی ؟

omid 1394/06/04 ساعت 12:15

خوبه آدما هر مسئله ای ک ب نظر بعضیها ی چیز کوچکه رو مایه شادی و خوشحالیشون بدون از داشتن همینا ذوق کنن و بهشون توجه کنن
اگه همه اینجوری بودن میشدیم ی ملت همیشه شادو خوشحال

آفرین

من خودم واقعا اینجوری هستم . نمیگم مشکلاتم زیاده ها....ولی خدایی خوشی های ریز ریز رو هم برای خودم بولد می کنم! و هزار بارم شکر می گم گرچه شاید شکر زبانی اونقدر با ارزش نباشه اما به خودم انرژی میده :)
واقعا کاش هممون یاد بگیریم!

عمو 1394/06/04 ساعت 12:03

عمو مشدی!

سیمای 1394/06/04 ساعت 09:56

خوش بحالت مگی
کاش منم یاد یکی میافتادم تو حرم
اولین کار بعد عروسیمون سفر مشهد خواهد بود
دوس دارم دوتایی آزاد بی دغدغه بی توضیح به هیچ کس با گوشیهای خاموش بریم صفا و برگردیم
ینی میشه؟!!!

حتماااا میشه سیمای عزیزم :) حتما اون روز خوب میاد دختر خوب ... منتظر باش ♡

چقدر خوب مگهان (:

می خونمتا.... کامنتم نمیاد اصن

عزیزکم ممنونم :)

سحر الف 1394/06/04 ساعت 09:05

سلام مگی ....
خوشحالم که خوبی...

سلام سحر ...
خودمم خوشحالم که خوبم :دی

SamaN 1394/06/04 ساعت 08:14

عید رو بهت تبریک می گم

ممنونم

کاسپین 1394/06/04 ساعت 02:40

مگی عزیز از خودمان انتظارات بزرگ نداشته باشیم.اما مطمئن باش میتوانیم کارهای کوچک را خوب انجام دهیم.یه جایی خوندم. کارهای کوچک زیباست.البته اگه اعتقاد داشته باشیم به کار کوچکی که انجامش میریم.

خیلی خوب گفتی ... من فعلا در حد همین کارای کوچیک می تونم ؛)

Bluish 1394/06/04 ساعت 01:41 http://bluish.blogsky.com

ممنون مگهانِ عزیزم :*
3>

♡ بلوییش جانم...

وقتی دوستون یادتون کرده ...حتما حضورتون حس کرده و این چه عالیه....
ان شالله به زودی زودی قسمت بشه که برین حرم آقا....
و این مهربونیاتون پایدار...

تازه قسمتم شده مهر عزیز ...
بعید می دونم به این زودی ها آقا طلبمون کنه ؛)
ممنونممم

Bluish 1394/06/04 ساعت 00:00 http://bluish.blogsky.com

چه قدر خوب
خوش به حالت مگهان:)

منم برات دعا می کنم ، میگم دوست جانهام برات دعا کنن ...

چقدر خوب که آدم دوستای خوبی داشته باشه که اینجوری یادش کنن ...

خیلییی خوبه شادی جانم خیلی ...:)

کاسپین 1394/06/03 ساعت 23:30

سلام.عیدتون سبز و مبارک.عزیزم شما خوب بلدی آدمای زیادی رو خوشحال کنی.خوب فکر کن؟همین نوشتن می تونه یک راه باشه برای خوشحالی افرادی که میخونن

سلام کاسپین جان :)
آخ واقعا اگه بلد باشم 3 نفرو خوشحال کنم در روز که باید روزی 3000000 بار سجده ی شکر به جای بیارم :) خوشحالم کردی با حرفت ...
عید شمام مبارک دوست جان

ساقی 1394/06/03 ساعت 23:23 http://saghism.blogsky.com

آخی چه پست انرژی مثبتی. :)
هوس کردم خواهر کوچیکترمو ببرم گردش!!

حتماااا ببرینش ...
انقدر به زندگی آدم روح می بخشن کوچیک تر ها که اصلا نمی تونم بگم! به هوست بلی بگو ساقی جان دوست تازه

سلام علیکم

زیارت حضرت فاطمه اخری فراموش نشود .تحصیل 4 ساله ی دور از خانه ی بنده در رشتِ دوست داشتنی ، همرا بود با زیارت هفتگی حضرت فاطمه اخری.که اگر زیارت ایشان نبود نمیتوانستم
التماس دعا

علامه مجلسی میفرمایند:
و فی رشت مزار یــُـنسـَـب إلی فاطمة الطاهرة أخت الرّضا(علیهما السّلام)»
و در رشت مزاری است که به فاطمه طاهر،خواهر امام رضا(علیهما السلام)منسوب است

رشت :) ؟
چه جالب ...انشالله ...

حمید 1394/06/03 ساعت 23:15 http://shoru.blogsky.com

عیدتون مبارک

عید شما نیززز

اینتراعیل کیست ؟؟؟؟!!!!

فرشته ای است که در آخِرت
چیزهایی که در اینترنت سِرچ کرده اید
را کف دست خدا میگذارد
می خندین . . . ؟
اون دنیا وقتی همین اینتراعیل
اشکتونو در آورد بهتون می گم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد