مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی در آرایشگاه

یکی از هیجان انگیز ترین کارای دنیا همراه بودن با مامانه ... اینکه به زور وقت بگیری و در آستانه ی 46 سالگیش به موهاش یه حال اساسی از تقویت گرفته تا رنگ بدی ... 

خلاصه امروز همش درگیری های خوب خوب دارم و این آرایشگاه نقطه قوتش تراسشه که میشه توش نشست و بارون رو تماشا کرد و زنده شد . البته میشه نشست و ژورنال مدل های آرایش و مو رو هم ورق زد و به یاد بچگی ها کلی ذوق کرد ؛) 


نظرات 14 + ارسال نظر
ttaanhhaa 1394/06/05 ساعت 11:49

تو تراسش میشه یه نخ سیگار هم کشید؟؟؟

چشممون روشن ... برادر معتاد هم شدی :| ¿

اره خیلی هیجان انگیزه. مخصوصا اگه تفاوت سن مونو توش لحاظ کنی :دییییی

گویا از نظر ابعاد خیلی به هم نزدیکیم ولی ؛) هاهاها

SamaN 1394/06/04 ساعت 08:19

نه مگی من کنجکاو نبودم تقریبا شبیه آرایشگاه مردانس الان آرایشگاههای مردانه کمتر از آرایشگاه زنانه نیست صبحتم بخیر باشه

اینجا آرایشگاه مدرنی نیست آنچنان چون تجهیزاتش رو نیاورده :دی
ولی خب واقعا پیرایشگاه های آقایانم چیزی از آرایشگاهای ما کم ندارن ؛)
صبح شما ایضا"

امین 1394/06/04 ساعت 02:17

سلام مگی
خوبی
میگما شلوارت قشنگها
سلیقه خودته آرررررره پس اگه اینطور سلیقه ات به من رفته خواهر
چند خریدی , منم باید یه دونه همین رنگی بخرم
خوشم اومدش ولی انگشترتو رو نه چقده بد سلیقه ای دختر خوب
اون مرواریدش اصله یا بدلی ...معمولا بدلی هستن
اصلا هم باشه از اون مرواردید پرورشی هاست

سلام
مگهان هستم ! مروارید! میشه مروارید بدل تو دستام کنم ؟! امکان نداره.

چقدرررررر انگشترت رو دوس دارم مگی ... من عاشق مرواریدم

قااابل شما رو نداره خانوووم دکتر :دی :*

سلام
ولادت امام رضا علیه السلام مبارک باد
زندگی بهتر از منظر امام رضا علیه السلام
در کلام کوتاهى از حضرت رضا (ع)[1] نکته ‏اى است که باید شعور و غیرت‏ را بلرزاند و حرکت بدهد. حضرت به على بن شعیب مى ‏فرماید: «یابن شُعَیْب ارَایْتَ مَنْ احْسَن النّاسِ عیشةً»؛ پسر شعیب مى ‏دانى چه کسى زندگى بهتر را دارد؟

در برابر این سؤال هر کس جوابى خواهد داشت. چه در بعد مادى و چه معنوى، زندگى بهتر زندگى همراه ایمان، همراه رضا، همراه یقین، همراه قرب خداست. و یا این که بهتر در اطاعت و تقوى و اجابت دستور حق است و یا این که زندگى بهتر در ثروت زیاد و قدرت زیاد و لذت زیاد و ... است.

حضرت به هیچ کدام از این دو گونه جواب نمى ‏پردازد و پس از واگذارى شعیب و این که شما آگاه ‏ترید مى ‏فرماید:

«مَنْ‏ حَسُنَ‏ عَیْشُ‏ النَّاسِ‏ فى‏ عَیْشِهِ‏»

زندگى بهتر زندگى کسانى است که دیگران، در زندگى آن‏ها به خوبى رسیده ‏اند و خوبى دیگران در باغ دست ‏هاى آن‏ها روییده است. زندگى مادى و معنوى تو اگر با تولید و تکثیر تو همراه نباشد، بر تو وبال مى ‏شود. در زندگى مادى اگر تو بهترین‏ها را براى خودت جمع کنى و لذت و قدرت و ثروت را براى خودت بخواهى و به دیگران نرسى و پول را نپاشى و پخش نکنى، حتما منتظر باش که حسادت‏ها و دشمنى ‏ها و چشم‏ها و دست‏ها در آشکار و پنهان، مزاحمت بشوند. و از دست و دل و دماغت بیرون بیاورند، که تا پول را نپاشى و نکارى پولى برداشت نمى‏ کنى
[1] تحف العقول، ص 448، کلمات قصار حضرت رضا( ع) و غررالحکم آمدى، ص 445، ح 10166
برگرفته از کتاب عا لمی باصفا

مریم 1394/06/03 ساعت 19:04 http://marmaraneh.blog sky.com

باران و همراهی مامان و خوش گذرونی تو آرایشگاه، نوووووش جونت.

:) ممنونم مریمی ... ممنووون عزیزم

SamaN 1394/06/03 ساعت 18:47 http://majidriddel.blogfa.com

منم که لینک نکردی

لینکتون می کنم یادم باشه ؛) هر چند وقت یه بار چند نفری رو لینک می کنم .

SamaN 1394/06/03 ساعت 18:46 http://majidriddel.blogfa.com

می گم وقتی رفتی ارایشگاه زنانه این عامر هم با خودت ببر ببینه چقدر قشنگه تو حسرت مونده

تو حسرت نمونده... با دوستان من درست صحبت کنید
خب خیلی طبیعیه که آرایشگاه زنونه ندیده باشن و خیلی هم طبیعیه که انسان سالم وقتی جایی رو ندیده برای دیدنش کنجکاو باشه
شما نبودین ؟!

لنگه انگشترتو دارم

وای چه هیجاااان انگیز :دی
البته شاید همین همین نباشه ولی باز اینکه هم سلیقه بودیم تو انتخاب انگشتر هیجان انگیزه خیلی ، نه ؛) ؟

marjan 1394/06/03 ساعت 16:48 http://inja-man.blogsky.com

عجب آرایشگاهی..... تراس داره.... و شما هم میتونی بری بشینی اونجا و بارون تماشا کنی..........
خیلییییییییییییییی خوبه...

اوهوووم ... از آمریکا اومده آرایشگر جانم ؛) ...
اوهوم خیلییی خوش گذشت تو اون تراس خوشگل امروز
جاااای شما خالییی

Amer 1394/06/03 ساعت 16:18

حالا که درگیر کارای خوب خوبی :)
کامنت دوتا پست پایینترو از دست ندی!
البته اگه هنوز نوبتت نشده ;)

چشممم از دست نرفت ولی نت ندارم ! آهنگ بود بلی ؟ حتما می گیرم و گوشش میدم آقا عامر :) سپاااااسگزااااارممممم

Amer 1394/06/03 ساعت 16:06

تاحالا آرایشگاه زنونه رو از درون ندیده بودم :دی
درونشم قشنگه ;)

جاهای قشنگ ترم رفتم . اینجا تازه ست و به هم ریخته هنوز :دی

یادم نیست اخرین بار کی ارایشگاه رفتم

از اونجاهاست که حال منو حسابی خوب می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد