مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

انگشترای خیلی ظریف مگهانانه !

میگه مگهان تو باید یه دختر کوچولو داشته باشی ! 

گرچه پسر دار بودن بیشتر بهت میاد ... اما حیف این انگشترات نیست ؟باید دختری باشه که اینا رو دستش کنی و ذوقشو کنی !

حس می کنم این انگشترا مال یه دختر کوچولوعه که مگی یک سالی هست از قالبش خارج شده ... به دستام نگاه می کنم و حس می کنم بی راهم نمیگه ها ... 

نظرات 21 + ارسال نظر
ttaanhhaa 1394/06/05 ساعت 11:51

کلا انگشتای مگهان هم ظریف هستن...

اوهوووم ..اما نه خیلی

جفت جان بر خلاف زیتونک ، عاشق اینجور جاهاس

پس باید زیتونک رو به یه جای جدید تر بفرستی و با جفت جان تشریف بیارید این طرفها

SamaN 1394/06/04 ساعت 08:27 http://majidriddel.blogfa .com

ای بابا........ تو تخته گاز می ری من به گردتم نمی رسم واستا با هم بریم خودمونیم چقدر ای بابا گفتیم

؛)

به شددددت دلم دست خوشکل خواست

دستای من فقط خوش عکسه! من حاضرم یه حسین به زیبایی و خوش خلقی حسین شما داشته باشم جای هزار تا دست خیلی زیباتر ! دست های من جز دست های خیلی خوب نیست. دستای معمولی رو به خوبه

SamaN 1394/06/03 ساعت 18:43 http://majidriddel.blogfa.com

ای بابا سرعت به روز کردنت زیاده چند پست رو نخوندم

به قول سپیده خیلی اینجا باحاله کجاست اینجا ؟

ای بابا ... من یا پست نمیذارم . یا تخته گاز پیش می رم :|

اینجا رشت است . یه پارک (موزه میراث روستایی گیلان)

چه جای قشنگی نشستی مگ

اینجا خیییلی قشنگه... واقعا دوست دارم تک تکتون رو ببرم اینجا زیتون...مطمینم شما که حتما خوشت میاد از اینجا... کاش با زیتونک و جفت جان بیاین این ورا اصلا

marjan 1394/06/03 ساعت 16:45 http://inja-man.blogsky.com

نه خیرم این انگشترای ظریف فقط به همین دستای سفید و کشیده میاد... ولا غیر

آآآآآخ گفتی ... من عمراااا اینو به کسی بدم ؛)
اگه روزی بچه دار شدم و پسرم شد بچه م که عمراااااا به عروس جانم بدمشون :))

ریجکشن 1394/06/03 ساعت 14:54 http://rejection.blog.ir

چقد خوشگله انگشترت
اینقدر از این انگشتر ظریف کوچولوها خوشم میاد که نگو :)

مگی درسته کامنت نمیذارم من یکی و دیر به دیر هم میام ولی هرجا بری باید بهم آدرس بدی :| متچکرم
شکلک ریجکشن خشن بی اعصاب و هم خودت تصور کن :|


حالا خودت پسر میخوای یا دختر؟

چی به نظر میاد :دی ؟
فعلا هیچ کدوم در سن سی سالگی ایشالا !!

چه لباس خوشگل و بامزه ای.

:دی
مگی هستی 4 ساله از رشت :دی

حــــوا 1394/06/03 ساعت 12:05

اخه یه کم محله هامون از هم دوره . . . وگرنه شک نداشتم تو یکی از همون دختربچه ها ی دبستانی ِ خنده روی دوست داشتنی ِ منی

:))) اینم حرفیه ! یه کمی زیاد فک کنم دوریم...
وااای چه پپسی ها که باز میکنن برام رفقام ... خندو رو و دبستانی رو که هستم اصلا شک نکن

حــــوا 1394/06/03 ساعت 11:30

رنگ لباسات منو یاد ِ دختربچه های دبستانی ِ محلمون میندازه

شبیهشونه خب... اصلا نکنه من یکی از همون بچه دبستانی های محلتونم

دستات قشنگن...ناخناتم قشنگن...

لطف داری سحر :) خیلی هم قشنگ نیست شماها دستامو زیادی لوس کردین خودمم بهشون علاقه مند شدم ؛)

سیمای 1394/06/03 ساعت 10:42

مگی یه خصوصی برات نوشتم تو تماس با من
اومده؟
شرمنده ها طولانی بود

عزیزم ... الان میرم می بینم :*

سپیده 1394/06/03 ساعت 10:20

سلاممممم مگی جوننن اصن پستای عکس دار ادمو به وجد میارن
این انگشتا یه حلگه کم داره ...
قوربانام

:))) انگشتر به اون ظرافت تو دستامه جای حلقه دیگه
ایشالا به وقت و با اهل و این حرفها که میگن

سیمای 1394/06/03 ساعت 09:44

سلام مگی جونم خوبی؟
دستای قشنگشوووووووووو خداااااااااا

نمیخوای که از اینجا بری؟؟؟؟ هاااااان

سلام عزیزکممم ...
اوووی لطف داری به دستای مگی ...
نه ... نه هیچ جا نمیرم

سپیده مشهدی 1394/06/03 ساعت 08:34

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
باحالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

لذت بردم از خوندن پست عکسی و کوتاه
مرسییییییییییییییییییییییییی فامیل دور

باحااااالی از خودته !!! خیلییی باحالی اصنشم ...
از این به بعد از همین کوتاها براتون می ذارم چشاتون رو نوازش کنه اصلا :دی
فاااامیل جانم

آویشن 1394/06/03 ساعت 02:49

قلب آویش ؛)

omid 1394/06/03 ساعت 02:01

گلابی :)

من 1394/06/03 ساعت 01:31

..............

:) .....................

مگهان 1394/06/03 ساعت 01:24 http://Meghan.blogsky.com

برای سپیده زنجانی که گفت اینجا عکس کم داره .
برای سپیده مشهدی که تنبلیش میاد بخونه .
برای خودم و به احترام دوست های خیلی خیلی خوبم . من حق ندارم اونقدرام خودخواه باشم :)

+ ممنونم که هستید عزیزای من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد