مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حس رخوت حتی !

این روزا که وبلاگم خیلی خیلی خلوت تر از پیش شده ، دارم فکر می کنم اسباب و اثاثیه م رو جمع کنم و برم جای دیگه ... حالا که کمتر شده رفت و آمد به اینجا راحت تر می تونم از وبلاگم دل بکنم ، یه وبلاگ با رفت و آمد زیادشه که ارزش پیدا می کنه :) 

شاید برم جایی که کسی نشناستم و راحت تر بنویسم ... تصمیم سختیه ، اما خیلی جدی دارم بهش فکر می کنم . تا چند وقتی که بتونم تصمیم بگیرم ...

وبلاگی که صدات توش پخش شه که دیگه وبلاگ نیست اصلا ... 


+ همه جا خلوت شده البته ، وبلاگ هایی که دوسشون دارم هنوز هستن . شاید با ننوشتن بیشتر بتونم بخونم ، که این خودش کلی خوبه !!!

نظرات 30 + ارسال نظر
ttaanhhaa 1394/06/05 ساعت 11:53

وقتی به اسامی لینک ت نگاه کردم جوابمو گرفتم ....

... آخه شما که آپ نمی کنی :(

marjan 1394/06/03 ساعت 16:40 http://inja-man.blogsky.com

نه......
بابا من تازه اینجا رو پیدا کردم.......

هستم مرجاااانکم :)

Amer 1394/06/03 ساعت 15:03

شنیدم اینجا صدا خوب پخش میشه
یُخدِه پخش شه ببینیم چه حال و هوایی داره

http://s6.picofile.com/file/8208393900/Challenge.3gp.html

زهرا 1394/06/03 ساعت 14:05

سلام.من یکماهی هست میخونمت و خیلی اخلاقتو دوس دارم

به به یه خاموش دیگه یعنی :) ؟

خبببب سپیده بیا.....
یه حلقه ی طلایی...
من میخونم تو قر بده و بالعکس

:))

چه کاریه حالا ....
نرو دیگه...
دور همیم همین جا...
منو سپید مشهدی میخایم باهم آواز بخونیم....

:)) دیگه هستم که !
راحت باشید سپیده که فامیل دورمه حق آب و گل داره :دی

Lena 1394/06/03 ساعت 10:12

:)))
همینجا گذاشتم برات :*

ممنونم واقعنی دخترم :دی :*
لطف کردی

مهران 1394/06/03 ساعت 07:28 http://mehran.blogsky.com/

هر جا بری همینه دیگه. چه فرقی می کنه...

می خواستم برم جایی که کسی نشناستم!
و از خودم ننویسم کلا ...هیچی

omid 1394/06/03 ساعت 02:00

هشتو نی ک خیلی رایج
کرپو هس کراجک هست

وای امشب من چرا اینجوریم باز هیچ جکو جونور دیگه ای یادم نمیاد

:)))
خدااا ینی من از شما کرمونی ترماااا !!!

من 1394/06/03 ساعت 01:38

چه خبر خوبی :) ...
البته ، وبلاگ نوشتن تا وقتی که بیش از 50% برای خودته، ارزش داره


کسی که اهل تجسسه ، از پشت دیوار هم دنبال خواسته های خودشه! اما حتی آفتاب هم، تن بی حفاظ رو میسوزونه...چه برسه به زنبورهای بی ثمر!

دنیا خیلی کوچیکه

:) قطعا 50 درصدش برای سبک شدن خودمه و واسه همینم می خواستم باز بنویسم جای جدید:)
خیلیی موافقم با اهالی تجسس...
دنیا خییییلی کوچیکه من... من عزیز ...:)

کاسپین 1394/06/03 ساعت 01:17

وای خدا ی من شکرت چه دوست آنلا ینی:-*

:دی خیلی هیجان داشتی دو بار کامنتت ثبت شد همشهری :))

من 1394/06/03 ساعت 01:16

سلام


انتخاب سختیه ...

اگه کسی بخواد فقط برای خودش بنویسه، توی دفترش می نویسه و کسی که وبلاگ رو فقط برای دیگرون بنویسه، خسته میشه!

کسی که دنبال جایی میگرده تا خارج از حلقه ی "بعضی ها" حرف بزنه و کمی راحت باشه ، اسباب کشی وبلاگی زیاد به دردش نمیخوره!
بعضی هایی که از آدم یه چیزایی میدونن، خیلی راحت تر میتونن بگردن و پیداش کنن!!

زمانی زبان فارسی زبان دوم وب بود..البته به لطف همین وبلاگها
اما کم کم عادات و علائق مردم عوض شده و طبیعی هست که نوشتن ها و بازدید ها هم کمتر بشه


و باز هم ... انتخاب سختیه!
که بی محابا بنویسیم، یا در ملاء عام، لباس بپوشیم!


مگهان به تصمیم گیری نیاز داره

سلاااام :)
شخصا حاضرم برای شما و یکی دو دوست که مثل شما و خصوصی و پر ملااات کامنت می ذارن اینجا رو آپ کنم!
انرژی می بخشید شماها عجیببب ...

+ فکر می کنم پوشیدن لباس رو باید هنوز ادامه بدم ؛) گرچه لباسم هیچ با حجابانه نیست و تقریبا همه چیز رو آشکارا می نویسم اینجا !

کاسپین 1394/06/03 ساعت 01:12

وای خدای من شکرت چه دوست انسانی:-*.

:)) ناجوووور آنلاینم امشب ؛)

کاسپین 1394/06/03 ساعت 01:01

وای مگی من تازه وبلاگتو پیدا کردم کل آرشیوتو تو چند روز اخیر خوندم.وای نمیدونی چقدر کیف داره خوندن وبلاگ یک همشهری.دختر تو کلی به آدم انگیزه نوشتن میدی.نکککککککن این کارووووووووو.خیلی دلنشین مینویسی

به به :دی
همشهری جان خوش اومدین ! من جدی وبلاگ کسی رو نخوندم که رشتی باشه و از نشونه های شهرشم بنویسه :دی
درکش سخته ولی فک کنم دوس دارم منم :))
لطف داری کاسپین عزیز ... خوشحالم که همشهری دیگه ای به اینجا راه پیدا کرده ؛)

omid 1394/06/03 ساعت 00:59


چرا من لحجه کرمانیم الان نمیاد یکم کلمات ناشایست بهتون بگم اخه


سلام

سلام :دی
ایجور کرمونی بودی شما ؟ هش طو نی ما جاتو کرمونی حرف میزنیم :دی
کرپو دوس میدارم فحش باحالیه:))

علی 1394/06/03 ساعت 00:54

خانم مگهان آیکون کتک نداره بلاگ اسکای ؟

نه الحمدل... :))

باران (نبض احساس ) 1394/06/02 ساعت 23:45

سلام ،
مگی رفتی آدرس رو به من بده من دلم طاقت دوریتو نداره ها
الکی گولم نزن مبایی وبم من خودمم قراره وبمو ببندم پس لطف کن جون باران آدرستو به من بده ! مرسی

سلام دختر خوب
هستم فعلا... من خیییلی بر عکس شماها بی وفام ..اصلا نمی رسم بیام وبلاگاتون ...شرمنده باران عزیز

SamaN 1394/06/02 ساعت 23:32 http://majidriddel.blogfa.com

نمونش خودت وقتی اومدی وبم نظر نداشتی

راستش هنوز وقت نشده بیام وبلاگتون ؛)
جدی من شوخی می کنم و برای کسی اونقدرا کامنت نمیذارم در حال حاضر ؛)

SamaN 1394/06/02 ساعت 23:31 http://majidriddel.blogfa.com

کامنت گذاشتن زیاد مهم نیست الان وبلاگ من بازذید کننده زیاد داره ولی نظرات کم

شاد باش این سپیده مشهدی رو نگاه کن همیشه شوخه شاده بعضی وقت ها هم که در غیبت بسر می ره

؛ )
نه دلیل فکر کردنم به رفتن چیز دیگری بود راستش :)

هوم 1394/06/02 ساعت 23:02

ناز کردن وبلاگیه این؟ :دی

نه به قرعااان :)))
یه دلیل محکمی داره ! ولی بخوام آدرس به دوستام بدم خیلی سخته باز پیدا نشم :/

+ کسی اینجا رو می خونه که نمی خوااام! عررر:دی

برای مگهان 1394/06/02 ساعت 23:00

واقعن که مگی
واقعننن که خجالت بکش!!!!!!

کشیدم الان :)))

ی سری از مطالبتون رو خوندم (فکر کنم یک ساعت بیشتر شد توقفم توی وبتون)
ماشالا چه پرانرژی هستید
خونه تون هم با گل های کاغذی ش واقعا قشنگ بود

ای وااای من همیشه عذاب وجدان می گیرم از گرفتن وقت دیگرون ... :) ولی خوشحال کننده ست پیدا کردن دوستای جدید؛)
همه ی گل ها مال دوستام ... ناقابله

Lena 1394/06/02 ساعت 22:12

هر تصمیمى بگیرى حق با توئه
مگلاگ خودته

ایش :)) یه کم نازمو بکش لنا
فحشم میدی اگه ازت بخوام برام پسوردتو ایمیل کنی ؟! 200 بار رمز خواستم ازت و گم شده!!!
آیدی مگی :
lvl4r2i@yahoo.com

SamaN 1394/06/02 ساعت 20:49 http://majidriddel.blogfa.com

می شه رد پاتو پیدا کرد حالا من خودم دویست بار می یام تو وبت تا پر بازدید بشه

بله موافقم که راحت میشه ردمو زد !:دی
ولی اگه برم از اینجا همه تلاشمو می کنم دیگه کامنتی با اون نام واسه دوستام نذارم...
فعلا که هستم حالا:))) کامنت دوس دارم بازدید مهم نیست که:)))؛) شوخی میکنم !

pari 1394/06/02 ساعت 19:54

مگی تو هرجا بری همه زود پیدات میکنی

:)))) اینم حرفیه !!!

سپیده مشهدی 1394/06/02 ساعت 19:37

وبلاگی که صدا توش پخش بشه
خوراکهههههههههههههههههههه...خوانندگی
1
2
3

یارا یارا گاهیییییییییییییییییییییییی
دلم ما را به به چراغ نگاهی روشن کن

چشم تار دل را چو مسیحاااااااااا
به دمیدن آهی روشن کن

عجب صدائی داشتم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا...خودم خبر نداشتم

:))))) از دست تو سپیدهههه !!!
بعله شما با اون صدا و لهجه ی گرمت اصلا محشره اگه برامون بخونی

مریم 1394/06/02 ساعت 18:21 http://marmaraneh.blog sky.com

از اینجا بری، آدرست را میگذاری؟

نه دیگه :( ... اگه برم کلا میرم .
می خونمتون ولی دیگه چیزی ازم نمی خونید ...

من پیدات میکنما. گفته باشم

آخ زیتونم ، پیدا کردنی باشم که پیدا میشم قطعا ...

Bluish 1394/06/02 ساعت 16:47 http://bluish.blogsky.com

تصمیم با خودته مگهان. هر کاری که خودت راحتی رو انجام بده که بیشترین آرامش رو داشته باشی ولی اینم بگم که من آدرس جدید رو میخوام! د: البته میتونی بهم ندی آدرس بعدیتو ها! ولی خب گفتم که بدونی من میخوام آدرسو!

:دی ممنونم که آدرسمو می خوای... اینکه هنوز شماها هستین و می خونید هنوز اینجا رو خیلی خوبه!
:*

آویشن 1394/06/02 ساعت 16:46

نمی دونم چی بگم.ولی امیدوارم از بلاگ اسکای نری بیان چون اونجا واسم کامنت گذاشتن سخته.

اگه برم گم و گووور میشم و دیگه کامنتی ازتون ندارم آویش:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد