مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عاشق بودم ای کاش !

چند مورد آهنگ هست که با شنیدنشون دلم می خواد عاشق باشم حتی ... انقدر که حالمو خوب می کنن ...

نگارای محشر یکی از اونهاست ... ؛) 

بارون باشه و سالار هم سالارانه بخونه و پرده ت تو هوا برقصه و قطره های بارون از آسمون ببارن تو اتاقت ... 


+ و دوباره کجا ماندی ای لیلی قصه هااا ... 

+ گوش کنیم ، ای کاش شما هم بارون این چنینی داشتین...و اگه مثل من با این آهنگ عاشق شدین ، خواهش می کنم با تمام وجودم خواهش می کنم ازتون برید و آلبوم فصل عاشقی رو بخرید.

نظرات 11 + ارسال نظر
مداد کوچک 1394/05/31 ساعت 13:14

تو می رسی به من و محوْ می شَوَمْ هر بار؛ که صفر می شَوَد از ضربْ با تو هرْ عَدَدی " مهدی فرجی "

اوممم.... :)

سپیده 1394/05/30 ساعت 23:09

خوبی مگهااان دلم برات تنگ شد یه لحظه شاید یه کم لوس باشه و بمن این حرفا نیاد ولی دوست دارم

عزیز دوست داشتنی ♡ ...

marjan 1394/05/30 ساعت 22:11 http://inja-man.blogsky.com

آره آهنگ دوست داشتنیه...
:)
+اون کامنت قبلیه واسه پست پایینیش بود که اشتباهی اونجا گذاشته بودم...
مگهان شمام کنکوری هستی؟؟ ینی امسال کنکور دادی؟

من دانشجو هستم :دی
24سال و نیمه:))

عاشق بودن رو دوست ندارم ولی عاشق موسیقی بودن رو دوست دارم ^_^

اینممم حرفیه ... ؛)

چه آهنگ قشنگی.
برای عاشقی همیشه وقت هست...میدونی چه جوریه مگی؟یهو میبینی خیلی واست مهم شده بعد دنبال منشا میگردی ونمیابی

میدونی سحر ؟
همیشه تلاش کردم که نشم :) یا اگه بشم عاشق آدم ایده آلم بشم ! بعد از سبک سنگین کردنای منطقی

سپیده 1394/05/30 ساعت 14:48

راز دل علیرضا قربانی ...عاشقانه هات مونده پس بشنو این اهنگو

راز دل رو پیشتر گذاشته بودم همینجا ؛)
یه استاد هادی هم اون زمان خواننده اینجا بودن و کلی دوسش داشتن آهنگ پیشنهادیمو :)

آویشن 1394/05/30 ساعت 14:38 http://dittany.blogsky.com

با اینکه آهنگ سنتی گوش نمیدم ولی خوشم اومد .
بارون امروز خیلی خوب بود.بعد از مدتها دوباره شهر ،شهر بارون شد.

اوهوووم ... من سنتی تا دو سال پیش خیلی گوش نمی دادم ... الان عاشق سنتی های این مدلی هستم ولی ... اوممم
آره آویش دیدی بارونو ؟
خدایاااا بازم ادامه بده لطفااا

omid 1394/05/30 ساعت 13:05

بارون

بارووون ...
آیا فخر فروشی نعمت رو از کف ما بیرون می کند ؟

omid 1394/05/30 ساعت 13:03

مرسی آهنگ خیلی ب درد منه آهنگ باز میخوره

پسندیدی خریدیاااا آقا امید کرمونی

Medico 1394/05/30 ساعت 13:02 http://amnesia.blogsky.com

واییییی چقد قشنگ بود
رفتم بخرمش

مدیکو با شخصیتتت ... و هم سلیقه

fati 1394/05/30 ساعت 12:38 http://dobarebito.blogsky.com

فک میکنی عاشقی خوبه؟
البته حسه خوبی هس ولی دردسرهای خودشو هم داره

:)
اگه فکر می کردم خوبه قطعا تا 24 سال و نیمگی یک بار عاشق میشدم :) !!
عاشقی خوبه خیلی هم خوبه ... اما کار من نیست ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد