مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همه چیز مهیاست جز یه کم هیچ کی ...

انقدر همه چی دارم ، حالم داره از همه چی های دنیا به هم می خوره . 

انقدر هرچی خواستم بگم رفقا گفتن تو چی می فهمی از مشکلات؟

بیاین همه چی های دنیای من مال شما ... 

یه کم از هیچی هاتون بهم بدین لطفا...ببینیم چه طعمی داره آخه...


+ کجا ماندی ای لیلی قصه ها ... که مجنون شده کوهی از غصه ها...


نظرات 18 + ارسال نظر
خزنده 1394/05/31 ساعت 01:02

شما خودت رو کم داری. حضورت وقتی توی زندگیت پررنگ بشه، حالت خیلی بهتره... شعار به نظر می رسه حرفام، منم نمی دونم چجوری بگمشون که شعار به نظر نرسن! دیگه بینندگان کمبود ها رو ببخشن بر ما

آی آی آییییی ...گفتی خززز گفتی :دی
شعار نیست و من کاملا فهمیدمت!!!

عمو 1394/05/30 ساعت 23:02 http://Mrmustache.blogsky.com

فرزندم من اگه بیل زن بودم باغچه خودم رو میبیلیدم
والاااا

آخ عمووو آخ عمو ...

marjan 1394/05/30 ساعت 11:19 http://inja-man.blogsky.com

اوووهوع صدا خوب میاد!!!!!!!
:(

چی شده :دی ؟ نفهمیدم که...

خورشید 1394/05/30 ساعت 10:11

سلام مگهان عزیز
این مشکلات و دغدغه خاطرها امتحان و ابتلای بندگان خدای مهربونه. خدایی که هممون رو امتحان می کنه تا ما بزرگ بشیم و پوست بندازیم. خدا نکنه روزی بیاد که هیچ مشکل و گرفتاری نباشه....اونوقت یعنی به حال خودمون رها شدیم.دغدغه هر کس با توجه به ظرفیت و توانش داده میشه و از هر کس به اندازه توانش انتظار میره.خدای مهربون هممون رو دوست دارن که گاهی هم سربه سرمون میذارن

سلام خورشید رشتی عزیزم ...
اصلا شک ندارم که خدای بزرگم هوام رو داره و اگه چنین غمی رو هم تو زندگیم گذاشته بی شک به خیر و صلاحم هست ... اهل نالیدن نیستم واقعا:)
و اونقدررر خوشبختم که اصلا مشکلاتم به چشم نیاد... اما دوس دارم گاهی هم بگم دلم غم داره !
کاش از پس امتحانای خدا بر بیام...کاش :)

نل 1394/05/30 ساعت 00:57 http://ykishodan.blogsky.com

ماشالله چقد آپ کردی.نشد برای تک تکش پیام بزارم..


عزیزم هر کسی برای خودش مشکلاتش بزرگه.لازم نیس بقیه تایید یا تکذیب کنن.انشالله تمام غصه هات تبدیل به شادی بشه .فقط اینو باید بدونی که تو فوق العاده ای :)

عزیزم من اصلا انتظار کامنت ندارما ...
اصلا ...
والا در نظر خودمم مشکلاتم هیچه ... هیچ :) ولی میدونم خیلی ها اگه جای من و مشکلاتم بودن تاب نمیاوردن و اینکه اصلا لازم نیست به کسی میزان مشکلاتمو ثابت کنم ، نه :) ؟!
اوووه فوق العاده لطف زیاادیه جانم ؛)

rejection 1394/05/29 ساعت 23:47

من که نمیدونم چیه اما میدونم هرچی باشه حتی کوچکترین اتفاق هم میتونه برای آدم یه درد بزرگ بشه ؛ مهم نیست برای دیگران دردت کوچیکه یا بزرگ اگه برا خودت بزرگه پس بزرگه ؛ کاری هم که از دست من برمیاد یه بغل گندههههههه ی مجازیه
مراقب خودت باش ؛ :*

ممنوووونم برای این بغل دوس داشتنی :) :*
مشکلم کوچیکه و برای دلم بزرگ ... بس که دلم کوچیکه!

باران 1394/05/29 ساعت 20:39

سلام مگی جان
هیچی ها طعمش تلخه :((

+ نمیدونم دردت چیه ولی امیدوارم هر چی هست خداوند به بهترین مصلحتش حلش کنه:))آمین.

مگی تا حالا بهت گفته بودم خیلی دوستت دارم :**

سلام عزیزم ...
منظورم از اون نوع هیچی های دوستم بود . نه هیچی های دنیا ...

+ دردم خیلی کوچیکه ...دعام کنید ایشالا که حل میشه :)
+ خیلیییی لطف داری و نه ...نگفته بودی دختر خوب؛)

سپیده 1394/05/29 ساعت 20:38

آناهیتا 1394/05/29 ساعت 20:35 http://farfalla.blog.ir/

مشکل توی زندگی همه هست, هرکی به یه نوعی..

توکل کن گلکم, ایشالا که به زودی حل می شن :)

توکل کردم آنا جانم .... حل میشهههه ... مطمینم!

Sum1 1394/05/29 ساعت 19:20

Dokhtar pooldara moshkelashon chiyas
Shoma che chizio moshkel mibini
Chera nemigishun dagheegh
Shayad ma nemifahmeem moshkelaye shoma ro

من دختر پولدار نیستم:)
راحت نیستم مشکلاتم رو جار بزنم . چون اهل جار زدن مشکلات نیستم اینطور به ذهن میاد که کلا مشکل ندارم ...
درک مشکلات دیگران برای ما هیچ وقت ممکن نیست دوست گرامی :)

اصلِ اول:
+ تقریبا تمام آدم ها، علاقه دارن که بگن "دیگری"، مشکلی توی زندگیش نداره. یا بگم که این مشکلی که اون داره، خیلی کوچیکه و اون چون خودش ضعیفه، مشکلش رو بزرگ می بینه.
و این افتضاحه. فقط آدمای سطحی نگر این جوری فکر می کنن
اصل دوم:
+ هر انسانی، توی زندگیش، مشکلات خودش رو داره. همه. و باز خیلی ها این رو نمی فهمن.
بابا جان اگه یه آدم مشکل(مساله، درگیری، چیزی که باید حل بشه) نداشته باشه که کل هدف خلقت و اون "خدایی" که ازش خیلی حرف می زنید کلا میره زیرِ سوال!!! دقت کنیدا!! منم به خدا اعتقاد دارم. اما میگم اگه قرار باشه خدا یکی رو بفرسته رو کره زمین و طرف هیچ مشکلی(وقتی مشکل، منظورم یه دونه نیستا. هر انسانس تو هر مرحله از زندگیش، هزار تا مشکل داره) تو زندگیش نداشته باشه که حلش کنه، پس خلقت خدا خیلی الکی و خنده دار بوده. اگه اینجوری بود که روحش رو همون جایی که قبلا بود و قطعا بهش خوش میگذشته نگه میداشت دیگه.
اصلِ سوم:
+ خود بزرگ بین نباید باشیم. ما آدمها، همه مون به شکل رقت باری ضعیف هستیم. و کلا در برابر کائنات، یک ریگ روون توی یه صحرا هم نیستیم.
پس خودمون رو قوی و با خدا و کاردرست و فلان ندونیم.
اصلِ چهارم:
+ نویسنده ی اینها، خودش هم شامل همه ی آدماست. اما معمولا حواسش هست که به این چیزا دقت کنه.
.......................................................
اینا رو ننوشتم که با کسی بحث کنم. چون خسته تر از اونم که بخوام با کسی سر این مسائل بحث کنم.
+ مخاطب این کامنت، فقط و فقط مگهان عزیز، نویسنده این دو تا پستِ اخیره.
+ اما اگه کسی اعتراضی، بحثی چیزی داشت، میتونه تو وبلاگ من بیاد و مطرحش کنه. چون دیگه میشه صحبت بین من و اوشون.
خدا خیرتون بده و خیرم بده
...........................
مگهان جان، من عذر خواهی بابت این کامنت که کمی تند و تیزه. شاید نباید اینجا می گفتمش اما ترجیح دادم بگمش.
+ امیدوارم قدم قدم جلو بری و همیشه بتونی مشکلاتت رو حل کنی

انقدر این کامنت خوب بود که چیزی نخوام در ادامه ش بگم :) لذت بردم مجید خان. شاد باشید و شاد ...

مدیکو 1394/05/29 ساعت 15:59 http://amnesia.blogsky.com

نمیدونم چی بگم
نمیدونم

:)
هیچییی نگو ؛) همه چی مرتبه ...

آویشن 1394/05/29 ساعت 15:39

چون نمیدونم ماجرا چیه قضاوت نمیکنم ،در جایگاهیم نیستم بخوام قضاوتت کنم.
ولی امیدوارم هر چیزی که چه کوچیک چه بزرگ به شکل مشکل میبینیش زودتر رفع بشه و دوباره خوشحال باشی.همین.

ممنونم آویشن عزیزم
اصلا مشکل بزرگی نیست . یه درگیری ذهنی که اسمش نه بدبختیه و نه هیچی .... یه درگیری یه مشکل که به دست خودم حل میشه ...:)ممنونم ازت عزیزم

سپیده 1394/05/29 ساعت 15:13

مشکلاتی که دور اطرافم دیدم مشکلاتی مثل دختری که نداره پول درست کردن دندونشو بده وهمیشه مضطربه ...دختری که با اینکه داره برا دکتر میخونه تو بهترین دانشگاه انقد وضعشون خرابه که با ماهی 40تومن یارانش داره سر میکنه کل ماهو ... مردی که بیکاره و بهش پیشنهاد میشه که از 1000تا کبوتر یه مایه دار که یه واحد و اختصاص داده به کفتراش بهشون برسه و این مرد باید تو یه خونه 60متری مستاجر باشه ... مردی که نمیتونه جاهاز دخترشو جور کنه 3ساله..بسه یا بازم بگم پیرمردی که تو بیمارستان جلو چش خودم زنش نیاز به عمل سریع داشت وپذیرش نمیکردن تا وقتی که پولو واریز نکنه داشت زاااار میزد اشکای اون پیرمرد روزگارمو سیاه کرد روزگار منی که کاری از دستم برنمیومد مشکلات اینان مگی
ندااااااری درده ..زخمه ... هیچوقت حتی به زبونتم نیار که بخای مشکل داشته باشی شاکر باش و ببخش به شکرانه داراییت به شکرانه سلامتیت به شکرانه رفاهت ... ببخش مطمئن باش یجا یجوری گره از کارت باز میشه که خودتم هاج وواج میمونی تو کف این اجابت

من می بخشم سپیده جان :) شاید لازمه کارایی که کردم رو بگم . من شده همه ی همه ی حقوق یک ماهم رو به کسی ببخشم. من شاکرم دوست عزیز
من یه غم کوچیکی داشتم و نوشتم از تک تک شما معذرت می خوام ؛)
من خوشبختی هام اونقدررر زیادن که حد نداره
ولی دلیل نمیشه مشکل نداشته باشم ... و دلیل نمیشه اونقدر قوی باشم که بگم مشکلات من هیچییی نیست .
خدا به همه بخشنده ها برکت هزار برابر بده انشالله و روزی نیازمند ها رو پربرکت و بیشتر کنه ...

:)) 1394/05/29 ساعت 13:59

نه تنها مشکلات مگی بلکه مشکلات همه ادمهای دنیا کوچیک و تقریبا هیچی نیست خطاب به دوستی که کامنت گذاشته و همه کسانی که فکر میکنن مشکلاتشون خیلی خاصه این بستگی به دید ادم داره دیدتون رو عوض کنید میشین یکی مثل استیون هاوکینگ که تقریبا زندگی نباتی داره عوضم نکنید مثل پسر همسایه ما بشین که برای فرار از مشکلات خودشو تو الکل و مواد مخدر غرق کرده البته این مثاله برای بیان واضح منظورم متاسفانه ماها عادت کردیم تو دنیای مجازی فقط همدیگه رو تایید کنیم وقربون صدقه بریم تنها خاصیتمون همینه و گاهی هم که کسی نظر واقعیشو میگه با برخورد و موضع گیری تند بقیه دوستان مواجه میشه در کل به نظر من تو این دنیا چیزی بنام مشکل وجود نداره
خدا رو شکر که حضور خدا تو زندگیت پر رنگه و شاید پر رنگتر از من وبقیه اینکه یه نعمت بزرگ و لطف خداست اگه کم کاری از خودته اونو که خودت میدونی چطوری درستش کنی پس دیدی چیزی بنام مشکل اصلا وجود نداره این خودمونیم که برای خودمون مسئله میسازیم وبعد اسمشو میذاریم مشکل

شما راستش جوری کامنت می نویسید که باعث موضع گیری میشه :)
بله ... مشکلیه که وجود داره و باید باهاش مواجه شم . انشااله خدا کمکم کنه.

Rima 1394/05/29 ساعت 13:23

خطاب به اونایی که به مگی میگن مشکلاتت هیچی نیست :
مشکل و درد که قابل وزن کردن و سایز گرفتن نیست بگیم کوچیکه یا بزرگ
به گنجایش دل اون لحظه آدم بستگی داره
گاهی آدم دلش گرفته و همه مشکلات بزرگ دیده میشن
گاهی هم بنظرکوچیک و قابل حل میاد

مگ عزیزم احساسات مث فنر میمونه. اگه تو ناراحتی به قدر کافی جمع نشه تو شادیا نمیتونه بالا پرتت کنه. میدونم راه بدست آوردن موز و خوشمزه تر کردن شیرموز زندگیت رو پیدا میکنی. تو همون مگ قوی هستی که با روحیه غمگین میره کنسرت و شاد برمیگرده. هروقت خواستی حرف بزنی راحت باش. مطمئن باش دوستانی هم داری که بدون قضاوت کردن و مقایسه زندگی تو با زندگی خودشون همراهت باشن

آخ ریما... آخ ریمااا گفتی ... مشکلات واقعا قابل وزن کردن نیستن :)
من حق دارم به اندازه ی خودم دغدغه داشته باشم ، درسته ؟
یا نه چون خونه زندگیم آرومه نباید هیچچچ دغدغه ای داشته باشم ؟! نمیدونم چرا دیدگاه مردم اینه که وقتی پول و سلامتی هست دیگه اصلاااا نباید طرف غمی داشته باشه... بابا مشکلات مگه همش همیناست ؟! من دوست ندارم درباره حس درونیم بنویسم ولی شاید فقط و فقط ربط به احساسات دخترونه م داره ...نباید هیچ کجا بتونم ابرازش کنم؟
ریما ممنونم برای درک بالات ... خیلی خوبی ...
ممکنه رمزی بنویسم ، انگار دیگه مثل قبل راحت نیستم :(

:)) 1394/05/29 ساعت 13:09

توی اون همه چی حال بهم زنی که داری چقدر خدا پیدا میشه ؟ اگه خدا باشه باید بخاطر همه چی حال بهم زن زندگیت شاکر باشی اگه هم نیست یا کمرنگه برو پیداش کن پر رنگش کن ببین چطور زندگی رنگ عوض میکنه بابای پولدار کار خونه دار ندارم سلامتی ندارم پول وپله ای هم تو کار نیست مشکلاتم قد موهای سرم ولی خوشبختم و خوشبختی رو با تمام وجود حس میکنم چون اول از همه خدا رو دارم بعدش هم خلاقیت دارم فکر باز دارم دید قشنگ به زندگی دارم کم توقع وقانعم ارامش دارم خیلی راحت میتونم با همه نداشته هام بخاطر همون اندک داشته هام که البته اندک خیلی زیادن گلیممو از آب بکشم بیرون و خوب زندگی کنم راستش به داشتن کوهی از مشکلات وسختی ها افتخار میکنم چون اونا سرمایه زندگیم هستن ثروتم هستن وباعث رشدم میشن وشدن و همه این اتفاقای خوب فقط بخاطر حضور پر رنگ و محکم خدا تو زندگیمه خدا مثل کوه پشتم وایساده
دردت اونقدر کوچیکه که الان اگه بهم بگی مطمئن باش بهت میخندم خودت فکر میکنی بزرگه ما همه ادما عادتمونه درد خودمونو بزرگ ببینیم از این جهت ایرادی بهت وارد نیست منم اون موقع ها فکر میکردم مشکلاتم از همه ادمای دنیا بیشتره وسختتره برو خدا رو پیدا کن و اونقدر پر رنگش کن که هیچی نتونه ناراحتت کنه یکم هم تقصیر خودته که دوستات فکر میکنن آنچنان تو خوشی غرقی که امکان نداره مشکلی داشته باشی فکر کن متوجه منظورم میشی نشدی یه دور کامل مطالب وبلاگتو از اول تا آخر بخون

درد من کوچیکه :) خیلی کوچیک و منم خیلی شاکرم!
یه چیزیش کمه که به کم کاری خودم مربوطه ...
و من خیلییی خوشبختم و اداش رو در نمیارم :)
من نه خلاقم و نه مشکلاتم بزرگه و نه خیلی چیزا
هیچ وقتم عادت ندارم ناله کنم الحمدلله ...
و شاید خدای من خیلی پررنگ تر از خدا و حضورش تو زندگی شما باشه :).
متوجه منظورتون هستم.

صدف 1394/05/29 ساعت 12:13

نمیدونم و متاسفانه نمی فهمم دردت چیه مگی! من هر روز به اینجا سرمیزنم و حس خوبی بهت دارم! اونقدر که گاهی دلم میخواد محکم بغلت کنم بهت بگم اینقدر غصه نخور لطفا! امیدوارم خوب باشی. همیشه.

قربونت برم دوست ندیده و نشناخته ی خوبم که بی منت محبتت رو از راه دور برام می فرستی ...
ازت ممنونم ...
غصه که نه ...
دردم خیلی کوچیک و در عین حال بزرگه :)
ولی حالم خوبه... بغل چسبنده ای بود...ممنوووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد