مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شیرموزی که چیز کوچکی کم دارد . به نام موز!

زندگی من مثل یه شیرموز خوشمزه ، با دیزاین عالیه ! فقط شیرموز من یه چیزی کم داره ... یه چیز کوچیکی به نام موز ...


+ ...




نظرات 11 + ارسال نظر
Amer 1394/05/31 ساعت 04:29

شوخی کردم مثل بقیه دوستان :)
در ادامه شوخیم منظورم از پسته! بچه بود :دی

حالا چرا ممنون؟ با اینکه مخالف نظرت حرفی زدم!

متوجه شدم پسته بچه ست منظور ؛)

+ چون آرزوی خیر بود در هر حال و حسن نیت رو میشه درک کرد.

عمو 1394/05/30 ساعت 22:57 http://Mrmustache.blogsky.com

این پست خ سنگین بود، یه لیوان شیر موز لطفاً

بفرمایین من تو شیرموزتون موز هم قرار می دم:دی
نوششش

شاید ذره های ریز موز اونقدر تو شیرموز حل شده قابل رویت نیست...

شاید واقعا ....شااااید !

Amer 1394/05/29 ساعت 18:12

آقا موزه هم میاد!
ایشالا یه روزی با پسته هاتون، شیرموزِ زندگی رو تزیین کنید :)

موز منظور اون چیزی که فکر کردین نبوده آقا عامر:)
ولی خیلی خیلی ممنونم ازتون

چوپان 1394/05/29 ساعت 13:00

این یک پست کاملا جدی و فلسفیه که باید با اخمهای گره کرده در عمقش فرو رفت!
.
ولی نمیدونم چرا من نیشم بازه و همش یه چیزایی یادم میادو هی میگم کاش الان اینجا بودی و یه سری نکته هارو بهت گوشزد میکردم تا در آنی این پست رو حذف کنی و از خنده غششششششش بری :D
کااااااااش بودی!

:دی :دی :دی
منم هییی یاد خاطرات میفتم و می خندم ...
اون ای کاااااااش رو گفتی هلاک شدم اصلا:))

. 1394/05/29 ساعت 11:52

موز حکم خوشبختی رو داره؟

شاید ...نمی دونم
باید باشه تا خوشبختی تکمیل شه ... الان یه چیزی کمه...یه چیزی که وجودش خیلی هم مهمه ...

سپیده 1394/05/29 ساعت 11:11

جمله سنگین بود

نه اونقدر...

phil 1394/05/29 ساعت 10:33

پست استعاره سنگینی داشت.

درد سنگینی هم داشت تازه ایضا"

Bluish 1394/05/29 ساعت 02:36 http://bluish.blogsky.com

اینقدر چیز کوچیکیه که مشکل ساز شده

به همون کوچیکی که درک کردی ...به همون کوچیکی

آویشن 1394/05/29 ساعت 01:47 http://dittany.blogsky.com

امیدوارم زودتر برگردی به روال عادی

:) عادیش همینه ...
همیشه اون موزه توش کمه !

خزنده 1394/05/29 ساعت 01:21

پس زندگیت شیر تو شیره فعلا

...
دقیقا" ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد