مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

واژه ه ای که مسخم می کند انگار ...

3 سال پیش یه نفری ! بهت بگه خانومه و تو عاشق این مدل خطاب شدن بشی... در حالیکه از عزیزم ، عشقم و گلم ها بیزاری ... 


بعد از 3سال و اندی !کسی بهت بگه خانومه و تو رو یه بار دیگه به هم بریزه این واژه ... خانومه بودن رو دوست دارم . دست خودمم نیست ... 


+ اما چقدر برخورد اون روز و امروزم فرق داشت با هم ... 

نظرات 6 + ارسال نظر
هدی 1394/05/28 ساعت 09:23

سلام کوتوله
اخه کی باقد 159 کوتوله هست که احساس کوتوله ایی داری سر صبحی حسابی خندیدم از دستت مگی

سلام خانوووم :))
دیگه من هستم. چرا کوتااااه ترم می کنی آخه :((
میگم 159.5 هستم. اون نیم انقدررر مهمه برام که نگو
همیشهههه بخندی هدی جانم

سحر 1394/05/28 ساعت 09:01

سلام مگ
مهم نیست
بختت بلند باشه

سلام سحر جان
:(

omid 1394/05/28 ساعت 00:06

حالا 160 برای ی،خانم خوبه که 1سانت 2 سانت مگه چقدر فرق میکنه

(ولش کن)این ولش کن ب سبک کلیپی ک لحجه کرمانی داره بخونین البته اگه دیدینش( کلیپ آهنگر بلخ و ی کلیپ درباره سلول عصبی بدن)

دیدمممممم :))) میگفت برو فلان کارو بکن این تنبلیش می اومد...
هارهارهااار خیلییی باحال بود دوسش داشتم :دی
من از 90 درصد کرمونی ها کرمونی ترم یعنی :))))))

+ مهم اینه من فک می کردم بالای 60 باشم بعد فهمیدم نع! زیرشم دیگه خیلی ستمه:)) دوستم فهمیده میگه بدبخت از شکیرام بلند تری حتی :))))

سپیده 1394/05/27 ساعت 23:06

تنهایی بعد از او ...
تنهایی قبل از او نیست

خیییلی خوب بود ...
خیلی... هعی.....

بهار 1394/05/27 ساعت 20:18 http://raghsebad.blogfa.com/

همیشه واژه ی گلم منا یاد گل کلم میندازه ! شایدم ربطی نداشته باشه
چه شاعرانه یه واژه ای که پرتت میکنه به سالهای دورتر

باران 1394/05/27 ساعت 19:02

سلام خانوم مگی جان :))
ممنون ازتون
من یه ایمیل چند وقت پیش بهتون داده بودم ترسیدم بخاطر اون ازم دلخور شده باشین.گویا نخوندین :))برای همین شاید ازم دلخور نیستین :دی

+منم نمیدونم چرا از کلمه عشقم ، گلم ،عزیزم حتی از دور وری هام شنیدن بی نهایت بدم میاد :|
ولی مثلا بهم بگن عزیز اونقدر آلرژی به این کلمه ندارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد