مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من آب گریز!

این روزا هی میگفتم دلم آب بازی می خواد ، ولی شنا نه... من شنا بلد نیستم با اینکه یکی از نزدیکانم سمت اول هییت شنای گیلان رو داره! خیلی هم تلاش کرد منو با آب آشتی بده موفق بود اما با شنا ... اصلا نه ... 


+ امروز دو تا کارت بهم دادن که به مدت یه سال هز وقت خواستم رایگان برم و آب بازی کنم ! ولی آخه من که شنا بلد نیستم :(( برم آب بازی مایه ی آبرو ریزی نیست ؟! 

نظرات 17 + ارسال نظر
merida 1394/05/26 ساعت 19:46

وایی من عاشققق آبم
حاضرم باهات بیام استخر
بذار حداقل از این مدرک مربیگریم یه استفاده ای بکنم اونم بعد عهد بوقی که از صدورش میگذره

واااقعا :دی ؟! منم واسه آب بازی خیلییی دوس دارما
ولی شنا رو نه! کاش نزدیکم بودی مری جانم می رفتیما با هم :))) شاید منم شنا یاد می گرفتم ازت:دی

asmani 1394/05/26 ساعت 19:33 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
میگم حداقلش اینه که مثل من تو آب راه میرید من که فقط زیر آبی یاد گرفتم یه نفس از این ور استخر میرم اون ور اونم فقط زیر آب ولی روی آب به قول غریق نجات محترم اینم نوبره والا

سلام :دی
راه رفتن تو آب که عالیه! هاهااا زیر آبی منم بلد بودم اون زمانا می رفتیم پای دوستامونو می گرفتیم:))) یادش بخیر :دی

omid 1394/05/26 ساعت 19:16

خواهر کوچکیمم شناش خوبه
بابام غواص جنگه بعد با همکاراش میرفتیم استخر بعد مثلا یکیشون شناگر تیم ملی بود همشون ب نوعی شناگر بودن اصن ی وضعی بود

از من دوری کنید لطفا :)) به اندازه کافی غریق نجات و کی و کی داریم تو شنا بسمونه :)))
من چشم دیدن شناگرای ماهرو ندارم ، درک می کنید ؟:دی
خوش بحال خواهر کوچیکه :دی

چوپان 1394/05/26 ساعت 17:42

من ولی شنا بلدم :D
بابام یادم داده!
ولی هیچ علاقه ای ندارم که شنا کردنو به کسی یاد بدم!کار سختیه بنظرم
مگر اینکه مرد بودمو میخواستم به همسرم یاد بدم!اونموقع کار آسون و هیجان انگییییییییزی بود :

چقدر باید داشتی ها...اگه مرد بودی و فلان و فلان...
من اصلا دوس ندارم از تو شنا کردن یاد بگیرم گفته باشم:)) اما حاضرم باهات بیام استلخ!

خورشید 1394/05/26 ساعت 17:39

سلام
مگهان عزیز من اعتراف می کنم که به شدت از آب فوبیا داشتم.شنا یاد گرفتن رو با زور یه آدمی که یه زمانی نظرش برام خیلی مهم بود دانشجو که بودم شروع کردم.همه جورش رو امتحان کردم.چند بار کلاس های عمومی چند بار خصوصی .... خلاصه بعد از چند سال موفق شدم شنا کنم.البته حرفه ای که نه ولی خب دیگه اون فوبیا رو ندارم. البته هنوز با شیرجه زدن و سوزنی توی آب پریدن مشکل دارم. خیلی آروم از پله ها میرم تو استخر. من به عنوان یک دختر رشتی ناراحت بودم که شنا بلد نیستم. ولی خب خیلی پشتکار داشتم. خواستم بگم فوبیایی که داری غیر طبیعی نیست ولی میشه حلش کرد. موفق باشی

چقدرررر جالب... ببین منم تلاش کردم و یه کمی هم یاد گرفتم ولی بعد خیلییی سال گذشت و نرفتم استخر دیگه یادم رفته! رشت که دریا نداره :دی
ولی منم همیشه میگم خیلیییی تابلوعه که شنا بلد نباشی درحالیکه نیم ساعت بری به آب دریای خزر می رسی :دی
تحسینت می کنم بانو جان

omid 1394/05/26 ساعت 17:35

من بابام غواص بوده بعد من خیلی مبتدی شنا بلدبودم (بچگیام)همیشه میرفتیم شنا اصلا نمیرفتم طرف بابامو دوستاش

یه کرمونی شنا بلد باشه من نباشم ؟!
نه خداییش زووور نداره ؟!
آخه من پیش یه کرمونی باید کم بیارم؟
عالی بود کارت :)) خوب می کردی نمی رفتی سمتشون

یه نفر 1394/05/26 ساعت 16:26

بیام باهات استخر؟
کدوم استخر صاحابش دوستتونه به من بگو ببینم
آی پی م نشون میده کیم؟

من میدونم شما کی هستی :))) اون یه نفر قبلی شما نبودی ولی نع؟!
آر.. نا :دی

من دوست دارم شنا یاد بگیرم ولی نه که برم استخر
انقد بدم میــــــــــــاد برم تو آبی که همه رفتن توش که حد نداره
نمیدونم چه جوری بقیه انقد دوست دارن
استخر خصوصی باشه میرم، فقط خودم : )

تازه من فکر میکنم شنا در حدی که غرق نشی یاد گرفتن نمیخواد فطریه

ولی یه چیزی بگم موجبات خنده ات فراهم بشه: من تا حالا استخر نرفتم

من نمیدونم چرا دوس ندارم . یه کم کوچولو بلدم در حد سر خوردن روی آب و دوچرخه هم بلد بودم:)) اونجوری از ماجرا پرت هم نبودم ولی شنای واقعی نه واقعا بلد نیستم :دی
نههه فطری نیست ندااا :))) شنا کاااملا مهارته !باید آموخت:دی
اون فکرت که استخر خصوصی فقط آدم باید بره عین مامانمه !
اون چیزی هم که گفتی اصلا موجبات شادیم رو فراهم نکرد خیلی عادیه عزیزکم:)) ! عین مامانم اونم هیچ وقت نرفته؛) چگده تفاااهم

آویشن 1394/05/26 ساعت 16:21

مگی باز هم یه تفاهم دیگه.منم اهل شنا کردن نیستم،و بماند که همین موضوع موجبات تفریح و خنده دوستان و فراهم کرده

:دی
ای بابا... من فکر می کردم همه شنا بلدن!!! جز خودم ...

Tornado 1394/05/26 ساعت 16:15

منم این جوری ام
حاضرم یه بار غرق شم
ولی یاد نگیرم

تورنادو تو هممم ؟! :)))
یا خدا این همه آب گریززز داشتیم ما ؟!

Bluish 1394/05/26 ساعت 15:41 http://bluish.blogsky.com

آهان! باشه! :)
الان که دارم فکر می‌کنم لذت آب بازی هم کم‌تر از شنا نیس ؛) بدون خجالت برو، خیلی هم خوبه :)
+من توی شنا همون کرال پشت رو به همه چی ترجیح میدم! یه شنای ابتکاری هم کشف کردم که لم میدی روی یه دستتو به بغل روی آب دراز می‌کشی و با اون یکی دستت یه کمی هم شنا میکنی! گفتنش سخته که چطوریه ولی اصلِ استراحت و تفریحه! کشف این شنا هم نتیجه‌ی آب بازی بود ؛)

:))) بله لذت داره !خیلی هم داره:دی
کرال میری دستت از جاش کنده نمیشه ؟
میدونم کاملا چی رو میگی منم این کارو می کردم دقیقااا... خواهرمم این حرکتو میزنه تازشم
دخترکممم

پرپرک 1394/05/26 ساعت 14:54

نههههههههه خیلی هم خوبههه
با کسی برو کلی هم خوش میگذره :)
خوش گذرونیه تو مهم تره یا فکر بقیه؟ هر چند که اصنم ضایع نیست...

:)))) خوش گذرووونی من مهمههه.... تا سه نفر می تونم با خودم رایگان ببرم اینو الان فهمیدم :دی

مدیکو 1394/05/26 ساعت 14:47 http://amnesia.blogsky.com

بابا
یه هفته بود وبلاگت واسم باز نمیشد
گرفتاری شدیم

عه!
آخه چرااا ؟! ولی منم برات کامنت نمیشد بذارم ...دو سه بار تلاش کردم و نشد

غزال 1394/05/26 ساعت 14:34 http://yaldayeshab.blogsky.com

وای در عوض من عاااشق،شنام مگی.عشقممممه

واااای من چرااا می ترسم از آب :)))؟! اه اه اه

دل آرام 1394/05/26 ساعت 14:20

هیچم زشت نیست. برو حالش رو ببر. من که شنا بلدم آب بازی می کنم غالبا تو استخر
خیلی کم شنا می کنم

چشممم :دی
خواهرمم شنا بلده خیلی خوب ولی بیشتر دوس داره آب بازی کنه اونم :))
خب فکر کنم به زودی برم آب بازی پس :))) هورااا

Bluish 1394/05/26 ساعت 13:59 http://bluish.blogsky.com

میگم چطوره تو این یه سال شنا یاد بگیری؟! هوم!؟

به این جمله شدیدا آلرژی دارم دختر. نگو دیگه!خب ؟!
دوس ندارم مخصوصا از خوابیدن طاق باز رو آب متنفرممم ...
میدونم غرق نمیشما! یه فوبیاست همین

سحر 1394/05/26 ساعت 13:46

مفت باشه کوفت باشه.

استخر دوست بابامه :دی
استخرشم خوبه ... من همیشه همونجا میرفتم اصلا
ولی خب میگم آب بازی برم ناجوره !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد