مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

انگده خوبه !!!

خوابم میاد... انقدری همه چی خوبه که اصلا نمی دونم چی بگم.

جز خدایا شکرت و این قبیل حرفها... 

آقا ما رفتیم سینما امروز ، دوتا از دوستام باهامون بودن... من تز دادم بریم اعترافات یک ذهن خطرناک هومن سیدی! بچه بزرگم می گفت بریم دوران عاشقی ... بچه کوچیکم میگفت هرچی مامانم بگه!!! خلاصه که من اسیر بودم بین این دو نفر :)) 

نهایتا به رای من رفتیم اعترافات یک ذهن خطرناک ... فککک کنم خوب بود ، یعنی سه تاییمون وقتی در اومدیم گیج و منگ همو نگاه می کردیم که آیا خوب بود ؟ نبود ؟:))) 

تو سینما که من وسط این دو دوست عزیز نشسته بودم و بچه بزرگم دقیقه به دقیقه صدام می کرد و زمزمه ی دوران عاشقی دوران عاااشقی رو تو گوشم سر می داد . این ورم بچه سمت راستیم بیشتر با گوشیش مشغول بود . خدا شاهده شالشم تو صورتش بود حتی ! یعنی اگه دو دقه از این فیلم رو دیده باشه ها:)) 

بگذریم ، درست کنارمونم یه خانوم و آقا نشسته بودن که شدیدا صحنه دار بود حرکاتشون ... !!! یارو تو فیلم داشت آدم می کشت و خون می پاشید اینا اون وسط همو بغل کرده بودن و گل می گفتن گل می شنفتن در آغوش هم:((( خدای من .... :))  

بعدشم که اومدیم خونه و یه دوشی گرفتیم نماز خوندیم و شب شد . دوباره برنامه شام و بیرون گشتن و ... تا 12.5 شب باز نبودیم خونه!!! یعنی موندم برگردم رشت چطور به بی تفریحیم عادت کنم :))) ؟! 

+ چه زود داره تموم میشه ها این روزا ... 

+ امروز یه صبحونه ی خیلی خوب و باحال زدیم . جای همگی خالی...

+ این پست تو حالت خواب و بیداری نوشته شده و هرگونه غلط نگارشی ، املایی و اصلا هرچی رو ببخشید به بزرگی خودتون

نظرات 8 + ارسال نظر
nila69 1394/05/15 ساعت 14:57 http://10188.mihanblog.com

خداروشکر واسه حال خوبت مگی جان: -*

غزال 1394/05/15 ساعت 08:30 http://yaldayeshab.blogsky.com

خدا رو شکر که خوشی گل بانووو. مشهد جاهای دیدنی زیاد دارره

جای دیدنی که وقت نشد ببینیم :( وقت کم آوردیم خیلی...

مهران 1394/05/15 ساعت 00:45 http://mehran.blogsky.com/

همیشه در گردش :) ...

باران 1394/05/14 ساعت 23:13 http://baran-94.blogsky.com/

به چوپان :
میگن همیشه به گردش :))

چوپان 1394/05/14 ساعت 15:39

به مهران:
میگن همیشه در گردش :)

فرانک 1394/05/14 ساعت 12:25

سلام خوبی خوش میگذره
اومدی یه سفرنامه بنویس جاهایی که رفتی..کدوماش خوبتر بودن
خوشحال میشم با ذوق و سلیقه مهمونامون آشنا شم

مروئه 1394/05/14 ساعت 08:30

سلام خدارو شکر که خوش میگذره
نهیات استفاده رو از وقتتون بکنید و خوش بگذرونید
ما هم که مشهد بودیم شب ساعت 1 برمیگشتیم هتل ساعت 8 صبح هم از هتل میامدیم بیرون بعد خودم موندم چرا ما اینقد هزینه هتل دادیم
پینوشت اما من شدیدا اعتقاد دارم که توی سفر محل خواب و استراحت باید فوق العاده راحت باشه

مهران 1394/05/14 ساعت 03:33 http://mehran.blogsky.com/

من زیاد با تعارفات میونه ای ندارم :) اینجور موقع ها چی میگن؟
همیشه به سفر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد