مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کافه ها پر از من هایی که ما شدن :)

کافه ، خونه و ماشین و ... برای من وقتی دوس داشتنی میشن که توشون خاطره بسازم ... هرگز یه ماشین هرچند های کلاس! برام ارزش ذاتی نداره و باید  خودم بهشون ارزش بدم ... مشکی برای من یه آهن پاره بود اگه باهاش سفر نرفته بودم ، اگه با دوستام توش ننشسته بودم و گفته بودم و نخندیده بودم ...

روز اولی که رفتیم کافه رشت ، فاطمه و برادرک همراهم بودن ، من و داداشم برای رفیق جانم تولد گرفتیم ! کلید اولین خنده های از ته دل و خاطره سازی خورده شد ... 

اردیبهشت بود که همراه چوپان راهی کافه رشت شدیم ، اون روزم خیلی حرف داشتیم اونقدر که دو سه بار چایمون رو تمدید کردیم ...  یکی از روزهای خوبمون بود که خیلی زود تموم شد ...

و دیشب که همراه دو دوست نشستیم و باز هم چای و کیک ... و باز هم چای ... با چاشنی آشنایی ...

روزی یه پست نوشته بودم با این عنوان که "کافه ها پر از ماهاییست ، که من شدن!" البته تجربه ی کافه نشینی نداشتم اون روزها ، این اخیر متوجه شدم که کافه ها اتفاقاً پر از من هاییست که ما شدن :) چقدردید امروزم رو بیشتر از دیروزم دوست دارم ... 


+ دیروز یه دوستی بهم گفت : خیلی محکم صحبت می کنی  ، با اعتماد به نفس کامل ، انحنای کلمات کامل توی صدات مشخصه ... جالب بود برام .

نظرات 17 + ارسال نظر
عسل 1394/11/07 ساعت 21:34 http://withgod.persianblog.ir

خیلی هم اسم خوبیه فقط معنیش رو نمیدونم :)

ایرانی نیست. اسم ولش هستش تو ایرلند فک می کنم فراوانیش بالاست.
مگهان یعنی مروارید :)

عسل 1394/11/07 ساعت 18:26 http://withgod.persianblog.ir/

مرسی عزیزم :) من اسم شمارو تو وبلاگ های دیگه هم دیده بودم و برام اشنا میومد اما هرگز سعادت خوندنتون رو نداشتم..

:)
گیرایی کم اسمم هست که باعث شده بود این طرفا نیاید؛)
خوشحالم از آشناییتون و از غزالم ممنونم بابت این آشنایی

عسل 1394/11/07 ساعت 09:15 http://withgod.persianblog.ir

از وبلاگ غزال اومدم:)
من و ایلا هم قصد داریم تا هرروقت که امکانش باشه به کافه ی مورد علاقمون بریم, حتی با بچه مون و تا اخر عمر حتی
البته اگه کافه هه پابرجا بمونه:)

آخی چه عالی...
راستی خوش اومدین :) تجربه ثابت کرده کافه ها عمرشون کوتاهه... متاسفانه؛)

سلام
از پست غزال اومدم پیشتون... خیلی هم خوب که با این نوشته باعث شدید حال یکی خوب باشه و پاشه بره کافه با همسرش
منم میگم دید امروزت خیلی قشنگ تره
من هایی که ما میشن خیلی بیشتر حال آدمو خوب می کنه (

غزال 1394/05/08 ساعت 10:48 http://yaldayeshab.blogsky.com

واااای مگی منو به هوس انداختی که با همسر جان بریم کافه.آخجووون

برید ایشالااا عزیزم
هوس خوبیه که :)

سحر الف 1394/05/08 ساعت 08:23

واقعا تنهایی ترجیحمون شده

این روزا که من های ما شده زیاد میبینم دور و برم :)
همین من مگهان ، با چندین نفر همراه شدم این اواخر ...از بچه های کلاس بگیر تا دوستان وبلاگی حتی :)!

مَن‌ها 1394/05/08 ساعت 02:32 http://manha.blogsky.com/

کافه‌ها پر از من‌هایی هستند که ما شدند! جالب بود...

ممنونم ! من ها... اسمتون یادآور همون کافه هاست و ما شدن ها ... :)

آویشن 1394/05/07 ساعت 22:28

واقعا بدون خاطرات خوب اشیاء و مکان ها بی معنین.حسن کافه نشینی به همین گپای خودمونیه.

هوووم:)

مهران 1394/05/07 ساعت 22:17 http://mehran.blogsky.com/

چه جمله ی قشنگی. کافه ها پر از من هایی بود که ما شدن...

و هنوز ته ذهنم می گذره ... کافه ها پرن از خاطره...خاطرات ماهایی که من شدن :) ...

Ella 1394/05/07 ساعت 21:00 http://oceanic.blogsky.com

خیلی عالی بود عنوان! دوستش داشتم بسیااار

نا قابله... چه خوب که دوسش داشتین مثل من!

asmani 1394/05/07 ساعت 20:31 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
به لطف دوستان خوب و خاطرات خود اشیاء برامون با ارزش میشن

سلام آقااا :)
درسته آقا علیرضا...موافقم.مثل این وبلاگ که بی دوستام هیچ دوس داشتنی نبود ...

phil 1394/05/07 ساعت 15:54

من کله پزی رو ترجیح میدم محیط سالم تر و بی ریا تریه.

واااای نعععع :| :((

سپیده 1394/05/07 ساعت 14:51

آاخخخخ عزیز دلم الان که تعطیلن درضمن تموم کرد درساشو الان یه پروژه با استادش برداشتن درحال جمع وجور کردن کاراشه یه فرصت مطالعاتی برن المان ...دیگه شاید خیلی کم بیاد رشت ... درضمن من باهاش بیام شبو برم پیش پوسرا خابگاه
عزیز دلم چقد دوست دارم...

omid 1394/05/07 ساعت 14:48

شیراز کجا بود

هر جایی با افراد ک کنارمون اونجا هستن معنی میشه برای آدم
مثل همین کافه رشت برای شما یا حتی ی مسیر پیاده روی کوتاه

ایشالا همیشه به گشت و گذار و تفریح و شادی

ممنونم آقا

سپیده 1394/05/07 ساعت 12:37

والا ما که ندیدیم اونایی که دیدن میگن خوب چیزیه

با داداشت بیا رشت دیگه سپیده :)

مروئه 1394/05/07 ساعت 12:34

سلام مگی جونم
واقعا هم همین طور اشیا و وسایل و اینا زمانی دوست داشتنی میشن که آدم باهاشون خاطرهای خوب خوب داشته باشه منم ماشینم دوست دارم چون کلی سفرای خوب خوب با خواهر رفتیم باهاش مسخرست ولی من فرودگاهم دوست دارم چون باز از اونجام کلی سفرای خوب خوب رفتیم

مگی جونم هر وقت چهره ناز یادم میاددوس دارم بیام بشینم کنارت کلی برام با اون چهره زیبای آروم بکر صحبت کنی

سلام عزیزم
دقیقاااً منم همینطورم ... فرودگاهم ایضاً دوس دارم !!!
وااای خجالت زده میشم اینطوووری میگی ...ایشالا یه روز بیاین شما رو هم ببینم عزیزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد