مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Tuesday


امروز یه سه شنبه ی خیلی خوب بود :) 


+ کافه رشت !


نظرات 12 + ارسال نظر
asmani 1394/05/09 ساعت 17:31 http://asmani1111.blogsky.com/

چرا ناراحت علیرضای عزیز ؟

omid 1394/05/08 ساعت 20:58

قینوس در کل حرف بی فایده بی معنی و همچین چیزاییه معنیش
ولی خب فک کنم بد نباشع زمانی ب شوخی زده میشه
سی سلا لنگو ک اصلا فک نکنم فحش باشه
حالا بل ببینم میفهمم سی سلا لنگو فحش یا ن

:))) چرت نگوی خودمونه می دونم. :دی واسه همینم گفتی کرمونی گفتم قینوس مگو!!!
:)) باید از دوست کرمونیم بپرسم فحش هست یا نه :دی

omid 1394/05/08 ساعت 08:08

فحش ک نیس هست آیا؟
بیشتر برای تشبیه افراد خب شمام ک. ندارین اون خصوصیاتو
قینوس :من دیگه حرفی ندارم

:)))) فک کنم فحش بود !
چه خصوصیتی ؟ کنجکاو شدم ... :دی
قینوس :)) معنیشو نمیدونم فقط شنیدم و امیدوارم بد نبوده باشه .
یه چیزی هم بلدم که فکر می کنم بی ادبانه ست به همین دلیل نمی گم فعلا ؛)

omid 1394/05/08 ساعت 00:55

مطمئنین کرمانی نیستین
فکر کنم از من اصطلاحاتو بهتر بلدین

چی میگی ور خودت بچهووو ؟
کرمونی ؟ خیررر ! ولی دختر رشتی ایطوووو بچو باحالی هسته !
+ سی سلالنگو فحشه ... یادم اومد کاربری فحش داشته ور ما ...
+ خواستم اول جواب کامنت بنویسم قینوووس مگو گفتم شاید بد باشه :)))!!!

omid 1394/05/08 ساعت 00:22


هشتو نی
دردات بشم این دومی یاد خاله مامان بابام انداختم اون میگه دردا بِلات

اووووه درد بلاااات که ورد زبوووونمه!!! :)))
دریا بودم کلی کرمونی دیدم. باد خورده به صورتم ای کفتااام درد مکنه :( اوففف...

خدا رو شکر همیشه خوش و خوشبخت باشی آمین

ممنووونم !!!

کلا کافه خوبه
یاد کتاب کافه پیانو افتادم....خوندیش؟

خوندمششش... گرچه نویسنده و عقاید حقیقیش رو دوس ندارم. ولی این کتاب یکی از بهترین هایی بود که خوندم دوس داشتمش...
گل گیسوووو

آویشن 1394/05/07 ساعت 03:19

فضاش خوشگله؟من تا حالا نرفتم.ولی شنیدم حس و حال قدیمای رشت و داره.

گفته بودم قبلا درباره ش آویش ...:)
والاااا باید بگم ...خب میگم حالا !

سپیده 1394/05/06 ساعت 23:40

به یک عدد اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندم ...همین فردا
آمین

سپیده 1394/05/06 ساعت 23:20

به یک عدد اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندم

omid 1394/05/06 ساعت 23:19

دوتا پست شده یکی پاک کنین

رمز پست دی ماه و عکس محجبه دادم رسید:دی... ؟
هشتو نی پاک کردم ! دردات بشم :)))

omid 1394/05/06 ساعت 23:12

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد