مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فور خانوما :دی

چند وقتی بود دوستان تازه واردم ازم می خواستن عکس بذارم تا ببینن چهره م چقد با تصوراتشون همخونی داره ... 

ولی خیلی مایل نبودم با اینکه پیشتر این کارو کردم ، الان تصمیم گرفتم عکسمو بذارم برای خانم ها ... می تونید ایمیل بذارید و من رو ببینید :)  :دی


 + اگه آقا باشید گناهش پای خودتونه  پس تصمیم با خودتونه و گول زدن من کاری نداره همونطور که سری پیش یکی از دوستان اعتراف کرد گولم زده با آیدی به نام مریم ! هاها 

نظرات 53 + ارسال نظر

سلاااااااااااااام :)
منم رمز لدفن :)
آیکن یه پری گل که دفه ی پیش که اومد پستای چند روزی که عقب بود خوند، فرصت کامنت گذاشتن نداشت

رسیدنت بخیر :)
انزلی خوش بگذره :*

سلاااام و چشممم :)
ممنونم خانوممم ... به شما هم خوش بگذره این روزهای آخر هفته ای

Ella 1394/05/07 ساعت 21:02 http://oceanic.blogsky.com

به منم اگه رمز تعلق بگیره، که خیلی عالی میشه

:) براتون رمز میذارم الای عزیز

الهام ب 1394/05/07 ساعت 09:47

متاسفانه من وبلاگ دار نیستم ولی وبلاگ خوان قهاری هستم!
خواننده همیشگی گولو، آیدا، لاله و پروانه ام. اخیرا هم از همین طریق با عمو سیبیلو و شما آشنا شدم!

؛) ای بابا.... شما چرا وبلاگ دار نیستین خب آخه ؟
منم نبودم یه مدت مدیدی البته بانو...

بانو 1394/05/07 ساعت 00:57 http://Www.bisiar.com

من دلم می خواد هم چنان تصورت کنم، با این که وسوسه شدم که رمز بخوام اما این جوری خودم تصویرسازی کنم، باحال تره. گرچه حتما مثل نوشته هات زیبایی

اووومممم خب به تصمیمت احترام میذارم عزیزکم :))
این دو روزه مدام به فکرت بودم بانو...عروس جان :*

سحر الف هستم.


خوشوقتم دخترم!

Manem mikhaaaammm

:))) با صدای 5علی !

منم میخوااام



آدرس وبلاگمم که داری اگه خواستی تو خصوصی برام بذار

؛) چشم دخترکم !

بهسا 1394/05/06 ساعت 10:24

عی بابا!
واقعا مشکل بزرگیه!
حیف شد با این مشکل نمیتونم عروستون بشم!

درک می کنم
خودمم بودم نمی شدم !

Rima 1394/05/06 ساعت 09:29 http://dailytalk.blog.ir

من 2 تا کامنت گذاشته بودم
اونی که بعد از دیدن عکست گذاشتمو برداشتی ؟
برنا اگه اونو میخوند چی میگفت ؟

نه عزیزم هیچ کامنتی رو برنداشتم من :( :دی
برنا حسادت می کرد ! برنا حسووود عست . یه پیشنهاد دارم که براش چه پستی بنویسی یادم باشه بهت بگم ریمای خوش قلب نازنیمممم:دی

بهسا 1394/05/06 ساعت 08:46

مگی جونم عااااااااااااااالی بود

من از خانم افشار با شخصیت ترم ها! اون خانمه می گفت خب!

:))))))))
واااای دیگه بدتر تررررررر !!! :دی
دیگه مجبوری بیای عروس ما شی من یه پسر عمه دارم فقط مشکلش اینه کمری داره :دی قبلا می خواستم قالبش کنم به سپیده مشهدی... فیزیک هسته ای هم خونده
+ من از کمری بدم میااایه

مری69 1394/05/05 ساعت 20:44

سلام گلم خوبی؟
با لپ تاپ اومدم تا به همه دوستام سر بزنم و نظر بذارم ...من پیگیر نوشته هات هستم .....
مگی برام دعا کن

سلام
ممنونم ... چشم دختر خوب ...محتاجیم به دعا

بله بله
داریم داریم


پیغام من براتون ثبت شد :) ؟

بلی همینطوره.
البته ما به آن دسته از دوستانت تعلق نداریم

عجببب :))) باشه آقا !
ما گفتیم به گفته ی ریمای جان اعتماد دارین شما ؛)

کاش باشی دیگه بستگی داره.....
به کسی که می بینه....
چون ریما گفته منم میگم. هستی دیگه.

همه چیز تو دنیا نظری هست و اصلا نمیشه گفت کسی مطلقا زیبا و مطلقا زشته و یا حتما دلنشین برای همه ... :)
ولی خب اینکه دوستای دوس داشتنیم منو دلنشین ببینن کافیه دیگه:)

ریما بگه دلنشینه قبوله. هستی.

ممنونم آقا ... کاش باشم !!!

رمزت عوض شده یعنی؟

آره عزیزم

الهام ب 1394/05/05 ساعت 15:09

سلام. خواننده ی خاموشم. اگه دوس داشتی رمز بده!

:)
اگر آدرس دارین بذارین یا بگین اقلا از دوستای کی هستین تقدیم می کنم:)

ما
یه دختر داریم
شاه نداره

:دی
پپسی هایی که شما برا من باز کردی شونصد روووز حالمو خوب نگه میداره یعنی :)))

سپیده 1394/05/05 ساعت 13:16

ما همیشه یا در جای درست بودیم در زمان غلط ..یا در جای غلط بودیم در زمان درست ..این شعر در تلاقیه اون 2تا غلطه بمن داده شد که منجر به بزرگترین غلط زندگیم شد ...کاش یه سر سوزن جا برا درست شدن اون غلطه بود ولی نبود...بیخیااال
این شعر برام عزیزه و تو برام عزیزتتتتر فک کردم شاید برات اهمیتی نداش وقتی دیدم چیزی نگفتی یککم دمق شدم
قابل چشماتو نداشت...

در تلاقی دو غلط ... :)) جالب بود .
ممنوووووونم ازت سپیده ی عزیز ! خدا رو شکر که الان محکم ایستادی و میگی میدونم که اون تلاقی دو غلط بود !!! پس دیگه به عقب برنگردو به خوب های آینده ت فکر کن :) :*
چرا اتفاقا دو سه بار کامنت رو جواب دادم و ثبت کردم :( باز پریددد لعنتییی
بازم مچکرم و بغللل

سپیده مشهدی 1394/05/05 ساعت 13:11

مگ مگ
این رمز بده تا تو پاکت خامه ات نکردم

چشم دختره :-*
عالی بود :))))

هوم 1394/05/05 ساعت 12:43

والا من ملتو بی حجاب می بینم احساس گناه هم نمی کنم! ولی اینقدر گفتی نکنید و ... که من هم به نظرت احترام میذارم :دی

:)))
گناهش پای خودم میفته خببب !!! :دی
ممنانم. شما می تونید عکس بدید از خودتون شاید منم عکس محجبه گذاشتم شما ببینید موجود زشت خاندانمون رو :))))

phil 1394/05/05 ساعت 12:32 http://philsoap.blogsky.com

مگه چه عکسی از خودت منتشر کردی که میگی اگه آقا باشید گناهش پای خودتونه؟
در فضای مجازی منتشر نکن از این عکسا از خدا بترس:)

دو تا شوید رو سرمه به نام مو !!! اونا رو نمی خوام کسی ببینه یعنی دینم گفته نبینن آقایون
من فکر می کنم اگه آقایون نشناسنم ایرادی نداره عکسمو ببینن ولی هولدن گفت گویا ایراد داره :دی

سلام مگهان عزیزم ممنون بابت پارتی بازی . گرچه پارتی بازی کار درستی نیست اما به من یکی که چسبید
حدسم درباره شما : من مگی رو با نوشته هاش یه دختر قدبلند و لاغر تصور میکنم که پوست گندمی داره و چشمهای کشیده و لب های پر و صورت و بینی استخونی دیگه اوووووووم نمیدونم آهااااان شما هم درباره من حدس بزن باشه ؟ نوشته هامو بخون و حدس بزن لطف میکنی و ممنون ...
آدرس میلم : shamim596691@gmail.com

:))) عزیزم بله دیگه!دلیل اصلی شما و دو تا دیگه از دوستان بودین ؛)
خب خودت میبینی متوجه میشی چند در صد درست بوده!!!:))) فقط بگم من ریزه ام بینیمم استخونیه !:دی چشمام ؟ کشیده ؟! وایسا ببین خب شمیم جانم :دی

اف 1394/05/05 ساعت 11:48

شعری که سپیده نوشته از "تاصـــِرندیــمی" عه

ممنوووونم افی کچچچچل :)))

اف 1394/05/05 ساعت 11:36

ینی چی خانوم
رمزمو بده برم!

به شما رمز تعلق نمی گیره :دی :)))

مریم 1394/05/05 ساعت 11:18 http://marmaraneh.blog sky.com

سلام خوشگل خانم، ممنون برای رمز و ممنون برای عکسها.

سلام عزیزکم ...
خواهش می کنم مریمی عزیزم

بهسا 1394/05/05 ساعت 10:16

ینی مگی چه شکلیه؟؟؟؟
پس من چی دخترم؟؟؟


تو و افروز اصلاً ندیدینااا اصلاااا ینی :))
بهسا ...دنبال یه خانوم باشخصیت مثه خانوم افشار می گردم سراغ نداری :))))؟ اشاره غیر مستقیم به خودت!

سپیده 1394/05/05 ساعت 10:15

دستم درد نکنه

ممنونم سپیده جانممم...:)
نتم قطع میشه و جواب ها ثبت نمیشه ...

merida 1394/05/05 ساعت 10:09 http://tammameman.blogsky.com/

سلااام
من
من
منم رمز میخوام

سلااام
خیلی بامزه بود من من منم ! گفتنت مریدای عزیزم

اف 1394/05/05 ساعت 09:29

من که اصلا ندیدمت تا به جال
رمز من کوووووووو؟!

راااستم میگیا
رمز به شما تعلق نمی گیره

سلام مگیِ عزیز
منم دوس دارم ببینمت ، اگه دوس داشتی بهم رمز بده ، خوشحال میشم

سلام همشهری جان ... :)

سلام
من قبلا دیدم عکست را
اما میشه دوباره ببینم؟؟

سلام عزیزم
حتماً:)

آویشن 1394/05/05 ساعت 01:15

یعنی نویسنده ی این وبلاگ چه شکلی میتونه باشه

نمی دونم واقعا

منم می شود بازی
اخخخ از من یکی بخواهد این کارو نمی کنم قطعا که ذهنیت بقیه بهتر از خودم است والا
حالا اگه لاغر کنم اون وقت یه چیزی انگیزه می شود

ذهنیت آدم همیشه خراب میشه بعد دیدن دوستان:))هیچ کی عین تصورات ما نیست که :دی

سپیده زنجانی 1394/05/04 ساعت 22:57

وقتی به چشم قهوه ای ات فکر میکنم

از لابلای هر نفسم...دردسر بکش

چشمان تو مزارع کوباست،...

بعد از این

فنجان فال قهوه ی من را تو سر بکش
کوبا،

همیشه سرخوش سیگار یا شکر

با مردمان قهوه ای اش مثل شعر نو

چشمان تلخ قهوه ای ات را به من بده

این شعر های دم نکشیده برای تو!

سرسبزی شمال اروپا مزخرف است

یا سردی همیشه ی زنهای استونی

اصلن به من چه آبی دریای بالتیک

با چشمهای قهوه ای خود

چه می کنی؟!

من خاوری میانه ای ام،منفجر شده

دستی اگر به لمس سقوطم رسیده است

یک شب دفاع نحس مقدس شروع شد

جنگی که خون شهر مرا سرکشیده است

اصلن به من چه قهوه ای چشمهای تو

وقتی به جنگ،شهر مرا سر بریده اند

آنقدر زخمی ام که فقط فکر می کنم

پای مرا به جنگ جهانی کشیده اند

کوبای خوب اول این شعر مال تو

سیگار یا شکر،به تو تقدیم می شود

می ترسم اینکه از بغلم دور تر شوی

این شعر مختصر به تو تقدیم می شود

اصلن به من چه از بغلم دورتر شوی

اصلن به من چه ،اینکه اروپا مزخرف است

من خاوری میانه ام،دربدر ترین

این شعر عاشقانه سراپا مزخرف است

من فحش می دهم به ترورهای بی هدف

حالی که دست های مرا مُشت می کند

با پول نفت شکل جهانم عوض شده

اما هنوز سفره به نان پُشت می کند

بی انقلاب درد زیادی کشیده ام

سیگار می کشم که فقط درد کم کنم

با چشمهای قهوه ای ات،شعر گفته ام

می خواستم برای خودم قهوه دم کن... انگشتام شکست تا تایپ کنم این شعر نمیدونم از کیه ولی یروز تقدیم من شد
حالا من تقدیمش میکنم به چشمای قشنگت

بگو ببینم کی اینو بهت تقدیم کرده بود ؟هااان ؟! سپیده ...زود تند سریععع بگو !!!

ازت ممنوووووونم واقعاً ...هعی...چشمای قهوه ای شما رو هم قربووون دختر
ببخش که دس درد گرفتـیییی

عبدالرحیم 1394/05/04 ساعت 22:10

سلام مهربون
! میشه بدونم عکس بی حجاب گذاش کی بشه!؟
شاید یه نوع کمبود یا وس وسه فکری به پسرا بدی!؟
نمیشد با حجاب باشه!؟
راستی چرا کسی نیست تورو نقد کنه و مخالف و تضاد داشته باشی؟
قربونت میرن؟لوس نمیشی؟
گمونم واسه رشد فکریت خوب نیست اصلا دوتا تضاد داشته باشی خوبه!

عکس باحجاب نداشتم بنده خدا داشتما ولی خب این پست مخصوص خانوما بود دیگه :) اصلا قصدم وسوسه و این قبیل چیزایی که میگید نبوده. بیمارم مگه :)؟!
کی قربونم میره ؟! لوس ... نمی دونم والا شاید کمی لوس باشم اما همیشه مخالف داشتم حتی تو همین وبلاگ ؛)

Lena 1394/05/04 ساعت 20:58

من رمز

چشم :دی

Rima 1394/05/04 ساعت 20:41 http://dailytalk.blog.ir

من روی ماهت رو از عکس گوشه وبلاگ دیدم
چهره ات خیلی برام دلنشین و آشناست
امیدوارم خوانندگان محترم تو این تصمیم برات خاطره بد تولید نکنن
والا اینقد آدم عجیب هست ! یهو میبینی با عکست وبلاگ میزنن میگن من مگی ام و ...
میدونم خیلی بدبینانه بود آدم سنش زیاد میشه بیشتر از آدما میترسه

چی بگم والا ممکنه خب :) من همیشه بدترین ریسک ها رو کردم و امیدوارم هیچ وقت نتیجه ی بدی نبینم . البته ثابت کردن من مگی ام خیلی پیچیده س ؛) من خوشبینم و تو بالغ و عاقل و غیر خوشبین ؛) :)))
+ قطعا سن باعث میشه آدم دیدش مثبت نباشه به همه و اعتماد بیجا نکنه و بیشتر احتیاط کنه

عبدالرحیم 1394/05/04 ساعت 20:12

به نظرتون نگاه اول اشکالی داره ؟؟؟
نگاه دوم چطور؟
نگاه سوم دیگه چطور ؟
قبلا دیدمت ... البته با اجازه خودت
اینبار هم تصمیم با شماست >؟ :گل

نگاه اول و دوم و سوم اگه حجاب داشتم بلامانع بود :دی
فقط اینجا بحث فرق می کنه چون حجاب ندارم :دی شما که دیدی خب من همونم دیگه :)))

Bluish 1394/05/04 ساعت 18:03 http://bluish.blogsky.com

me!

چشم بلوییش جان:دی

مگه همونی که گوشه وبلاگت بود نیستی ؟

چرا :دی
همون بودم و هستم !

منم یه مررررردی هستم واسه خودم
قبلا دیدمت. بازم ببینمت که بهتر

چشممم :)) آقایی شما بله !

Tornado 1394/05/04 ساعت 17:03 http://deathofstars.blog.ir/

بعد از به فنا رفتن بلاگفا اوضاع قمر در عقرب شد...
الان بلاگم و درش به روی همه بازه اون موقع که اومده بودی موقتاً بلاگ اسکای بودم و درش قفل داشت و کلیدش دست یه عده بود

+ تصور من یه موجود دهه 80 ای بود

آخه من دهه شصتی م خواهر من :)))))))

مهناز مامان رایان 1394/05/04 ساعت 16:58

سلام مگی جوننننننم
خب ما که از دیدنن صورت ماه شما سیر نمیشیمممم
باز هم میخوایم ببینیمتونننن

عزیزممم ... :)
سلام ... چشم رمز می ذارم براتون البته که اصلا ناه نیستم ؛)

. 1394/05/04 ساعت 16:45

برخلاف نظرمون باران به نظرم خیلی بیبی فیسی بعدشم از خانواده خوبی هم هستی و اصیلی
بعدشم به نظر میاد باباتم دکتره حتی از عکاست فهنیدما:))

:|
من آی پی رو چک کردم ولی نمی دونم کی هستی ...
در هر حال میدونم بهت رمز دادم فقط خیلی نامردی که آی پیت تغییر کرده :))))))
از عکس اون اطلاعات رو به دست آوردی ؟ غلط بود که خب :-" :دی

Rejection 1394/05/04 ساعت 16:35 http://rejection.blogsky.com

منم رمز میخواهم خو
متچکرم

چشم ! ؛)

asmani 1394/05/04 ساعت 15:34 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو معرف حضورتون که هستم بدهی کریمی ندهی حکیمی در هر صورت ما که میایم میبینیم

سلام آقا :)))))))
اون حدس رمز که عااالی بود عمرا بتونید اینو حدس بزنید. یعنی ممکنه بتونید بازم :دی حالا دیگه خودتون میدونید !!!:))))
+ اصلااا کامنتم براتون ثبت نمیشه . اصلا... عجیبه
برای بانو زیتون هم این مشکل رو دارم این اخیر کلا کامنت هام خورده میشه ثبت نمیشه و :| ...

Tornado 1394/05/04 ساعت 15:29 http://deathofstars.blog.ir/

منم منم... منم میخوام مگی رو ببینم

:دی
عه ! بوخودا من اومدم وبلاگ شما ولی در داشت پشیمون شدم برگشتم خونمون :)))

باران 1394/05/04 ساعت 15:25 http://baran-94.blogsky.com/

سلام مگی جان خوبی ؟!
مگی رمزتو بفرست خودت میدونی من خانومم :دی
نیاز به ایمیل هست عایا ؟!:دی
من گناه دارم ها با گوشی میام سخته آدرس ایمیل گذاشتن روله :))

سلام خانوم. الهی شکر ...
چشم :)))

سپیده 1394/05/04 ساعت 15:20

رمز چیه تو که گفتی ایمیل بزنید

خب می ذارم برات :| دعوا داری چرا شما :))؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد