مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بامزه س دیگه!

وقتی  بعد یه سکوت طولانی ازش بپرسی خوبی تو ؟ 

و اون بگه من که سراپا اشکالم  ولی تو ، حرف نداری ! 

با هم اگر باشیم  که دیگه خیلی حرف نداریم ... 

و من که تو اعماق فکرم فرو میرم و به همه ی نبودنهای با هممون فکر می کنم . 

+ و لکه های پرتقالی ذهنم ....... و تنهایی ... و کتاب ... 

+ تو با همه ی حرف نداشتن هات ، همه ی حرفهای دنیا رو یک جا بهم زدی ...... با همه ی نبودن هات ،جای همه ی بودن های دنیا رو برام پر کردی ... 

+ و این پست از روی عکس نوشته شده ، یا شاید هم عکس رو از ذهن من گرفتن ... 


نظرات 7 + ارسال نظر
Rima 1394/05/04 ساعت 20:43

متن و عکس کاملا با هم ست هستن
انگار بر اساس متن نقاشی کشیده باشی
چقد این جور آدما خوبن
زندگیت پر از آدمای خوب

خیلی خوبه پرتقال من ... خیلی ...:)
ممنووونم از دعای خیرت ریمای جان

asmani 1394/05/04 ساعت 12:37 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
سکوت که کنیم بی زبانی ها به صدا در می آیند . بیا صداهای روزمره را نشنویم بلکه به خاموش ترین صدا برسیم.

سپیده 1394/05/04 ساعت 09:45

ابعادی از یک تنهایی ....این عکس اینو به ذهن من میاره

omid 1394/05/04 ساعت 09:44

فلسفی بود؟

پری 1394/05/04 ساعت 07:20

تو باید نویسنده رمان های تخیلی میشدی هوم؟
موفق هم میشدی

اصلا تخیلی نبود ... عین واقعیت بود ...:)
فکر کنم بد نوشتم که حس کردی تخیل بوده؛)

مهران 1394/05/04 ساعت 03:17 http://mehran.blogsky.com/

اوهوم با مزه ست :)

- احتمالا نوشتی، و بعد این عکس شبیه نوشته ت شده

: )
- هم چین چیزایی همسایه

Bluish 1394/05/04 ساعت 01:28 http://bluish.blogsky.com

چه خوب نوشتی.
اوهوم. بامزس. دو تا عکس یکی ‍َن؟ مسابقه‌ی تفاوتِ دوتا تصویرو پیدا کنید ‍ه؟ گزینه‌ی انحرافی؟
:))

دو بار اومده بود دیدم و درستش کردم:) عجیب بود برام اتفاقا ! یکی بود بدون تفاوت ...
+ ممنونم از سازنده ی دیالوگ بالا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد