مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زن زندگی ! اوغ

بهترین لحظه های امروز رو چطور ثبت کنم ؟ اون لحظه که برای اولین بار کباب سیخ زدم و برای اولین بار به گوشت نپخته دست زدم ... 

و تهش که پاشدم و به کبابا نگاه کردم و آه کشیدم و گفتم خب دیگه باید به من گفت زن زندگی !!! :))  گوشت کباب نمی زدیم که زدیم . 

یا اون لحظه که پری دریایی رو درست جلوی در ورودی دیدم ، دست خالق هنرمندش درد نکنه واقعا ... عکس هم گرفتم ...موجوده ! تو پست بعد می ذارم احتمالا  


+ بدون دستکش!!! با همین دست ها !! (به قول عمه م با همین دستهای کار نکرده!!!) کباب به سیخ کشیدم آررره ... پام رو سفره نبودا از اول ! فک نکنید غیر بهداشتی و اینام:دی

نظرات 23 + ارسال نظر
بابا شاه 1394/04/31 ساعت 12:12 http://babashah.blog.ir

وقتشه دیگه زن بگیری


زوده یه کممم !

Ella 1394/04/30 ساعت 19:30 http://oceanic.blogsky.com

آخخخخخ آدم کباب ترش میبینه قلبش درد میگیره! نوش جون

:))) در اون حد یعنی ؟!
ممنووونم...من دوس دارما ولی نه اونقدرب که همه دوسش دارن :دی

هدی32 1394/04/30 ساعت 11:48

آفرین مگیییییییییییییی کدبانو
خوردن داشته این کبابببببببببببببببب

نوووووش جاااان :***
اصن غیربهداشتش خوشمزه تره :دییییی

هاهاها :)))))) موافقم اصنشم

افرین خانم کدبانو

علی 1394/04/28 ساعت 23:55

ناخونتون کاشت نیس؟
پا منظورمه

نه آقا من نماز می خونم پس نمی تونه کاشت باشه:دی
خیلی ها می خونن البته ولی من روزه ی شک دار نمیگیرم ؛)

به به!! کباب ترش
+ آقا من یه سری کباب ترش رشتی‎ها رو خوردم(البته اونم خونگی بود، نه رستوران)، خیلی دوستش داشتم.
+ طبق خواهشی که از صاحابخونه کردم، اجازه داد که خودمم منقل و ذغال رو اوکی کنم و کبابشون کنم... ایشون فقط مواد رو ساختن و زدن به سیخ.
در کل، عالی بود
عجب بوی خوبی هم داره
+ راستی، اون واژه "اوغ" که تو عنوان اومده یعنی چی؟؟ رشتیه آیا؟

اوم کباب ترش عالیه هم گوشت و هم مرغش حتی ولی اگه جای خوبی میل کنید! چون گردوی دورش باعث میشه زود بسوزه و کباب مغزپخت نشه ؛)
+ چقدر عالی پس خوب وارد بودین کبابش کنین ! فن داره آخه و به راحتی کباب فیله و چنجه نیست!
+ نوش جان
+ نه این آیکون سبز بلاگ اسکای هست . صداش رو در آوردم :|

phil 1394/04/28 ساعت 22:52 http://philsoap.blogsky.com

راست میگی مرغ پاک کن.خواهر من یه بار داشت پاک میکرد گریه کرد.

کارد بخوره تو دل آقایی که منو مجبور به این کار کنه:|
نمی کنم برادر من !من خودم لب بو مرغ نمیزنم چرا باید پاکش کنم آخه :(((
بمیرم برای خواهرتون منم شنیدم اشک تو چشام حلقه زد ... پاک کردن مرغ ...

Amer 1394/04/28 ساعت 20:10 http://8m8a8.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم شوخی میکنم :)
به قول دوستی: گوشت بشه به تنتون و نوش جونتون ؛)

عالی و خوشمزه:
http://s3.picofile.com/file/8201027442/like.jpg

فککک کنید من از حرفای دوستام ناراحت شم ؛)
عمرا ...

Amer 1394/04/28 ساعت 19:55 http://8m8a8.blogsky.com

مگهان چیکار کردین شما :'(((
اولش فکر کردم عروسی شده دارین حنا میگیرین...
بعدش گفتم حنارو اینجوری نمیگیرن که!!!
لابد پولک های ماهی رو تمیز کردن...
دس گذاشتن تو شکم ماهی و شش هاشو دراوردن!!!
بعدشم گفتم نه امکان نداره...
این ها سیخ باشه و اون ها هم کباب :)))

+ هرچی فکر کردم نفهمیدم!!!
اون پا اون وسط چی میگه؟؟؟ (با صدای نقی در پایتخت)

اون پا خیلی خوشگل نیست خدایی :))))؟!
زیباایی عکس به اونه کلا :دی

نههه حنا نبود کباب سیخ زدیم دیگه برادر :)))

خزنده 1394/04/28 ساعت 19:29

آها یه چی دیگه می خواستم بگم...

به قول دوستم به پروسه ی تولید گوشت دقت کردی؟ یه حیونی رو می گیرن. سرشو می برن خونش می پاشه بیرون... بعد شکمشو باز می کنن دل و روده شو می ریزن بیرون، بعد پوستشو با چاقو و وسایل مورد نیاز می کنن گوشت رو از استخون جدا می کنن... دوستم می گه فرض کن مثلا با یه گربه این کار رو بکنن خب حال آدم بد می شه! فرق گوسفند و گربه چیه؟ حیوونن دیگه. حالا ازم نپرس فرق ماهی چیه که ماهی می خورم و گوشت قرمز نه. خب اونو دیگه مجبورم. متاسفانه گوشت خوار خلق شده ایم! خیلی وضعیت چندشناکی داره گوشت!

حالا کباب ترش خواستی بخوری دفعه ی بعد، به چیزای خوب فکر کن

:|
خب فک می کنی من به چی فک می کنم که سالهاست نتونستم گوشت بخورم؟!
از همون بچگی این پروسه ی وحشتناک جلو چشمم می اومد که حتی دست هم نمی تونستم بهش بزنم!!!

می زنم هنوزم:دی جاتون خالی امروزم کباب خوردیم جای خیلی خیلی خوب مهمون بودم :)))
آررره

خزنده 1394/04/28 ساعت 19:24

خب مساله مشخصا گوشت قرمزه نه هر نوع گوشتی. بدن ما به گوشت نیاز داره نه به گوشت قرمز (یعنی با ماهی و مرغ نیاز به ویتامین ب 12 و پروتئین و از این خرت و پرتا برطرف می شه). برای همین خیلی راحت می شه حذفش کرد از رژیم غذایی. جایگزینش البته باید باشه!

ولی اگه بخاطر علاقه و کیف و ایناس که بخور رفیق جان لذتشو ببر! درسته ما 18 ضربدر ده به توان منفی 10 هم شاید کسر مصرف گوشت قرمز نداشته باشیم در مقایسه با بقیه ی کشورا. ولی داستان، همون قطره قطره جمع گردده دیگه. همون داستان صرفه جویی مصرف آب. ما باید حتما به مرز خطر برسیم تا مراقب باشیم. شاید 10 سال دیگه وقتی وضعیت اضطرار جهانی اعلام شد، همه دست به دست هم گوشت قرمز رو حذف کنیم از غذامون. تا اون موقع ولی کباب بزن به بدن

مطمین باااااااش به گوشت قرمزم نیاز داره پسر همون در حد ماهی یک بار ... دو قطعه گوشت کبابی مثلا...
خیلییی فکرش ناراحتم می کنه و ایشالا که این اتفاق نیفته هرگز :(

+ ما بارون سیل داریم دو سه روووووزه !!! ذخایر زمین داره پر میشه خززز

فرح 1394/04/28 ساعت 18:24

درودخدا برشما....به قول خاله خانباجی ها دیگه وقتشه...تا 3بار میتونید حدس بزنید من کجایی هستم ولی خیییییلی بعید میدونم که بدونید...

;) حدسم تهرانه ...کرج شاید !
:))) بله دیگه وقتشه فقططط لنگ این کباب سیخ زدنه بودم دیگه !!!

هوم 1394/04/28 ساعت 14:46

دیروز برای اولین بار به گوشت نپخته دست زدی؟!! :|
زن زندگی هستی واقعا! :دی

بر منکرش لعنت :دی
هستممم برادر من هستم!!!
برای اولین بار دست زدم و بعیدم نیست آخرین بار بوده باشه حتی :))))

خورشید 1394/04/28 ساعت 12:30

شادی خانم تو رستوران ها کباب گرفتن با دستگاهه عزیزم خیالت راحت با این وضع فجیع کباب نمیگیرن مگه دیووانه هستن مثلا صد سیخ کباب رو با دست اونم بدون دستکش بگیرن

خب ما امکانات نداشتیم و دستکشهامونم جا مونده بود. تو رستوران ها مگسم رو گوشت میشینه حتی من آشپزخونه های زیادی رو دیدم . بگذریم:دی

خورشید 1394/04/28 ساعت 12:15

سلام
مگی قبلا گفته بودم خودشیفتگیت به خودم رفته مثل منو پارسایی
حالا میخوام بگم مادر چقدر خودتو تحویل گرفتی زن زندگی وقتی میشی که کهنه بچه بشوری البته الان که مثل قدیم نیست همه پمپرزین ولی خب امتحانت اینه حاضری کهنه کثیف بچه بشوری تا قبولت کنم ؟
اینجوری که تو زن زندگی شدی من که با سابقه 15 سالم باید مادربزرگ زندگی شده باشم
فقط نمیدونم اون مرد با اسب سفید کجا گیر کرده بیاد زن زنگی کباب گیرشو ببره سر خونه زندگیش تا مگی گلی خوشبختش کنه
یه سوال اون ظرف سمت چپیه چی توشه همون که به دستاتون چسبیده ؟

سلام خورشید جان خوشحالم سلامتی
والا من دست به گوشت نمی زدم و از این رو به شوخی گفتم زن زندگی شدم ؛)
اون مرد خیلی طفلیه که بخواد همچین زنی نصیبش شه چراش رو نمیگم حالا !
مواد کباب ترش هستش گردو و یه کم آب انار و این حرفاس من درست نکردم البته ولی گوشت رو تو گردو می خوابونن و مواد ترش که میشه کباب ترش ما گیلانی ها ؛)

شادی(بهارنارنج) 1394/04/28 ساعت 11:31

یعنی تو رستوران ها هم با همین سیستم کباب سیخ می کشن؟ با اون دست های پرمو مردونشون :

نه نگران نباش اونا خیییییلی تمیزن اصلا و ابدا شک نکن :|

سپپیده 1394/04/28 ساعت 10:24

دستات شبیه دستای منه ...دستاتو دوست دارم دستای خودمو دخترخالمم دوست دارم کلا عاشق دست کشیددددم
پست عکس دار بیشتر بهت میاد
ن دیگه فک کنم قبل عسک تو سفره نشسته بودی کشیدی عقب یادت رفته پاتو برداری

:دی
پاهات شبیه پاهای من نیست عایا؟
؛) پست عکس دار بیشتر بهم میاد؟لباسه مگه آخه سپیده !!!
:)))

آویشن 1394/04/28 ساعت 07:19

مگی با تمام خوبیات یه چیزی من و عجیب متحیر کرده.آخه دختر چطوری تو عاشق کباب ترش نیستی.به قول نقی: مگه میشههههه مگه داریییییییییییییم

:))))))
من کلا قابلیت خوردن گوشتم در حد دو تکه ست اونم واقعا باید خیلی نرم بی چربی و صاف باشه گوشتش ...
داریممممممم داریم :))) من یک دختر رشتی گوشت گریز هستم.

از این 18% گرمایش زمین، احتمالا0/00000000000000000018% رو ایرانی ها ایجاد میکنن، بخورید! تا میتونید بخورید!
ما که خیلی وقته گوشت سر سفرمون نبوده!!! سر سفره کدوم ایرانی بوده؟ :|

:| والااا بخدا ...
سر سفره ی ما بوده سر سفره ی شمام بوده و ندیدی ایشالا همیشه هم باشه بیشترشم باشه !

خزنده 1394/04/28 ساعت 04:41

نخورید. گوشت قرمز نخورید. شما که انقد حواست به آب و حمام و اینا بود، آیا می دانستی 18٪ گرمایش زمین بخاطر مصرف گوشت قرمز می باشه؟؟ اینم فرهنگسازی کنی توی وبلاگ، از طرف دی کاپریو به عنوان صفیر محیط زیست شعبه ی گیلان منصوب می شی

+ ناهار دعوتت کرد منو یادت نره

نمی کنم این کارو خز ! عمرا نمی کنم این کارو...
به شخصه ماهی یک الی دوبار مصرف گوشت دارم . مصرف مرغ هم ندارم!!! خب ... پس من اصلا در دایره ی صحبت های شما نمی گنجم با مقدار گوشتی که در کل طووول عمرم مصرف می کنم :دی
دیگرانم هرررچی دوس دارن بخورن من اصلا سر خودن دخالت نمی کنم !!!:دی خب دوس دارن باید بخورن دیگه ...

+ باشه گوشت سفارش بدیم برات :دی ؟

میس هیس 1394/04/28 ساعت 04:21

وای وای :)))))

:))))

پسرک 1394/04/28 ساعت 03:20

اوغغغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد