مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نگرانشم واقعا!

رفتم براش نوشیدنی و یه سری چیزا خریدم دادم دستش ، از بغل دستیم تشکر می کنه ! 

هی بغل دستیم میگه من نخریدم مگی خریده ... میگه بالاخره تو هم زحمت کشیدی !!! حالا من هرچی فکر می کنم نمی فهمم بغل دستیم چه زحمتی کشیده بود ؟! :|  


+ کافیه دستت نمک نداشته باشه . 

+ پیرها از مرگ نمی ترسن ؟! من می ترسم خیلی براش ... :(

نظرات 17 + ارسال نظر
Lena 1394/04/22 ساعت 06:25

یکى از حدساى من عکس ١٥ بود :)
یادته؟

کاملااا یادمه ؛) باهوش !

اره مهرداد نگرفتم چی شد :|
این کادر طوسی زیر حرفهامون هست، خب؟ کیه این که داره چیز میز مینویسه؟ :|

منم من ! مممممنننن ! مگهان در حال بالا پایین پریدن بلکه به نظر شما بیاد :))) منمممم من

باران 1394/04/21 ساعت 15:35

میشه بیزحمت فقط آدرس تو وب خودم بذاری آخه داستان از این قراره من فقط با با با گوشیم میام واسه همین اصلا نمیتونم این شکلی دسترسی پیدا کنم به آدرس.
ممنون میشم آدرس تو قسمت وبسایت بذاری که من مستقیما برم تو وبش بعد پیدا کردن اون پست با خودم.ممنون عزیز.

چشم چشم :)

خزنده 1394/04/21 ساعت 15:32

حالا خوبه نزده توی سرت بگه:"یاد بگیر محبت کردن رو بی احساس"

همچون کاری کرد خزنده تقریبا ... :|
تهش برگشت از راننده هم خدا شاهده تشکر کرد که مامانم بود باز از من تشکر نکرد

:))

برای کی؟ چی؟ چرا؟ چگونه؟ چه وقت؟ به چه وسیله ای؟
دست منم نمک نداره. درکت میکنم

ها ؟ چی ؟ چجوری ؟ نمنه ؟! :|

چقدر بد امیدوارم کسی ما رو درک نکنه :| ...حس بدیه

باران 1394/04/21 ساعت 14:36

15؟!
اصلا بهت نیومد تپل باشی :-D
حالا کسی هم پاسخ داد ؟!
آدرس عکسا رو میشه بذاری تو وبم برم ببینم ؟! آخه یادم نمونده کدوم عکس بود :(( ممنون.

خیلییی زشت و خیلی چاق بودم :)))))
http://mrmustache.blogsky.com/1394/04/15/post-1475/%D8%A7%DB%8C%D8%B4%D9%88%D9%86-%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%9F

باران 1394/04/21 ساعت 14:02

مگی باهات قهر نبود که ؟!:دی
داشتی منت کشی میکردی ؟!:دی
خودت هم پیر میشی ننه اخلاقت عوض میشه ننه :-D
ولی جدی به دل نگیر :))


+مگی سلام
مشخص شد کدوم عکس مال تو بود؟!
من متوجه نشدم :((
عکس شماره ی چند ؟!:((

من 15 بودم یه بچه خیلی تپل و زشت !

:))) نه بابا قهر نبود :دی ولی کلا از من خوشش نمیاد بیچاره !!!

هدی32 1394/04/21 ساعت 13:24

یچی تو مایه های همون تشکر از بغل دستی بود هولدن جان، نگرفتی چیشده :دی

هولدن بیااا مهرداد :)))
آقا منم بازی بدید خببب :دی منم نفهمیدم چی شد

سپیده 1394/04/21 ساعت 12:45

خخخخ

مهرداد من از چی ترسیدم مگه؟ :|

هولدن :| میگم چیزه ... :)) تو خونه ی من بحثتون نشه تو و مهرداد با هم خب :)))))))؟!

+ چیه با فلانی حرفیت شده :|¿

منم اول دیدم یه کم جا خوردم. بعد چند بار یوزر و پسوردم رو زدم ولی میگفت اشتباهه. هول خوردم که نکنه وبلاگم فنا رفت! هی با عجله پسورد رو میزدم هی میگفت اشتباهه. میخواستم گزینه فراموشی رو بزنم که آخرین بار دیدم درست شد و وارد شد.
هنوز با شکل جدیدش خیلی کار نکردم که ببینم بهتر شده یا بدتر ولی تا اونجایی که یادمه چند سالی بود که هی میخواستن یک سری امکانات جدید اضافه کنن. از جمله همین مثبت و منفی دادن به کامنت ها. بد نشده ولی به اون شکل قبلی عادت کرده بودم.
راستی من دانشجوی گیلانم!

راستی همه چیزو ول کن دانشجوی گیلان بودنتو بچسب!
خیلییی چسبید و حالمو خوب کرد. اقامت خوشی رو برات آرزو می کنم :دی
کدوم شعبه ش هستین :))؟! رشت ؟ جاده تهران ؟ علوم پایه ؟

هولدن جان نترس... هر سنی اقتضای خودش رو میطلبد...

تزجمه لدفن :))))))) به من بگو هولدنو ولش کن

چوپان 1394/04/21 ساعت 12:04

یه تشکری هم از طرف من از بغل دستی بکن خواهر
یادت نره ها!
تشکر ویییییژه
ماچشم بکن!از ظرف خودت :Dجنسیتو نمیدونم.حالا داستان میشه!

اتفاقا بغل دستیمم میگه خواهش می کنه و این حرفا ...!
نه خانوم بوده نگران نباش :دی

دست بغل دستی درد نکنه :| بعله! :|

واقعا واقعا :|

امین 1394/04/21 ساعت 11:29

سلام خوبی مگ عزیز
هوووم واقعنم ها یا دسته ما نمک نداره و نداشته هیچوقت یا دیگران واقعا ...
حالا اون شخص دوسته یا آشنا کیه واسم جای تعجبه
آخه مگی تو که فکر نمیکنم بدی در حق کسی بتونی بکنی و یا کرده باشی چرا اینطوری برخورده کرده باهات .

سلام
:) ربط به دست بی نمک داره همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد