مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از آسمون میباره دُِرّ و طلا و گوهر!!!


داشتیم حرف می زدیم که وسطش خوابم برد ، بعد از دو ساعت بیدار شدم گفتم بهش بگم که خوابم برده! دیدم یا ابرفرض !!!چه دُر افشانی هایی که نکردم توی خواب... !! این اولین بار نیست که تو خواب جواب اس ام اس میدم و کولاک می کنم:))

رفیقمون می پرسه فلان پست فلانی رو خوندی ؟ 

من : توی خواب جواب میدم ... نخوندم ک 

خ ابم برد. 

رفیقم : برو بخواب ، شبت بخیر

من : برو بحونش خب

رفیقم : سکته ی ناقص کرده ! چی میگی :|¿ 

من : با اونم حرفت شده ؟!؟! 

رفیقم : سکته کامل کرده ! چییییییی ؟

من : فلانی ! 

رفیقم : دارم میگم پست آخرشو خوندی ؟ 

من : بخون وباااگ فلانی رو میگم

رفیقم : قطعا دیگه حرفی نداره !

:))) خب به سوال و جوابا دقت کنید می بینید که جواب های من هیچ ربطی به سوالایی که رفیق جان! پرسیده نداره !!! :))

بریم که داشته باشیم اسکرین شاتی که رفیق عزیزم برای شما دوستان آماده کرده !!! 




ادامه ی شاهکار:))


+ یکّی یه دونه دختر! چراغ خونه دختر!!! گلابتونه دختر ! ماهِ آسمونه دختررر :| :))))

+ خب پرواضحه که درباره ی یکی از بچه ها حرف می زدیم ! هرکی فهمید لطفاً سکوت کنه :)) خودتم فهمیدی صداش رو در نیار فلانی جان ، خُب ؟! 


نظرات 18 + ارسال نظر
خزنده 1394/04/12 ساعت 03:54

یه چیز جالب راجع به وبلاگت بگم احتمالا خودت نمیدونیش.
اولین کلمه ای که ثبت شده اینجا، غلط تایپی داره

همین پست هم حتی داره

میدونم! چند ماه پیش فهمیدمش... ولی خب رشتیم !خسته ام ... حالم نداشتم درستش
کنم.
می نوسیم.

+ از فرودگاه بود اولین آپ اینجا... تو بدترین و سخت ترین روزای عمرم!

Amer 1394/04/12 ساعت 00:06 http://8m8a8.blogsky.com

دوستان ساعت 12 ه:|

:|
کتک می خواید ؟

خزنده 1394/04/11 ساعت 21:16

نه بابا! پس کامنتای بعد از 12 شب شما اتوماتیک حذف خواهد شد

بابام یه جمله داره که بدتر از هزااار تا فحشه :| اونم اینه که دوستان ساعت 12ه!

+ یعنی مواظب باشید و به مگهان نزدیک نشید !!! :| اصلا غریبه و آشنام نداره به همه میگه از 12 به بعد مگی رو جدی نگیرید.

خزنده 1394/04/11 ساعت 19:02

یا خدا... گوشی رو خاموش کن یه وقت مسائل مهم رو لو ندی! حالا بیا و جمعش کن.

+ فکر کن بیای در حالت خواب پست بذاری

:دی :))
یهو دیدی تو خواب برات کامنت گذاشتم که خیلی خزی و فلان و فلان !!! :دی

+ هیچچچ بعید نیست ! یعنی هیچ :دی

asmani 1394/04/11 ساعت 14:28 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
به دنیای خواب مگی خوش اومدید از بس ذهنت مشغوله تو خواب هم به فعالیتش ادامه میده یوگا و ذن رو بهتون توصیه میکنم
حالا چشم کی ضعیف شده؟

سلام علیرضا خان
من یوگا می رفتم که ... با روزه نمی تونم باشگاه برم تشنه میشم خیلی :دی
چشم کسی نیست درباره ی پستی هست که یه چیزیش یکی ضعیف شده:دی چشم نیست :))

یه مورد جالب وقتی داشتم پستت میخوندم از قبلش این اهنگ تو ذهنم بود
و با خوندش در این پست
حس خوبم بهتر شد

چه جالب :)
هم چین دختری دارن خانواده ی من :)))

Bluish 1394/04/11 ساعت 13:01 http://bluish.blogsky.com

:))))
الان دارم میفهمم که اینکه انگشتت رو دکمه‌ی send باشه و خوابت ببره و send نشه، چه نعمتِ بزرگیه! د:

خیییلی بزرگ... من هربار تو اون حال خوابم ببره وسط کار از خواب می پرم و در افشانی می کنم تا بخوای :| :))
قدر خودتو بدون که می خوابی و سندش نمی کنی. من حتمااا سند می کنم یه چرت و پرتی

آویشن 1394/04/11 ساعت 11:18

بابا تو خیلی خوبی.ندیدی من چه چرندیاتی تو خواب فرستادم که قبلا.واسه تو حداقل قابل انتشار بود

؛) عجببب...

فاطمه* 1394/04/11 ساعت 11:08

:دی بعله

سیمای 1394/04/11 ساعت 10:08

عالی بود مگیییییی

کادو تولدت :)))) :دی
گابلی یوخدی یوخدو و اینها :دی

Afi the sweet face :D 1394/04/11 ساعت 09:41


من دارم بلندددددددد بلند می خندمممممممممممم!
عالی بووووووود مگی
منم خیلی از این سوتیا دادم

بعد یه اعتراف بکنم؟!

من تو خواب خیلی حرف می زنم

عاششششششششششششششششق این آهنگم!
رابه راه میزارمش تو خونه و خودمولوس می کنم

بیاااا ... دختر خوبه ولی چجوووورش :)))؟!

من یه دختر خل عین خودم نمی خواااام :| :)))

خُب -__-

:-"
:))


پس تو هم اینجوری؟؟؟؟

واقعا اینجوری !

مهردادِ بیدار رو خوب اومدید ، حرفیتون درسته اصن : ))
خوبم ، مرسی :دی

:))))))
خدا رو شکررر :دی

حرفت هم نه ، حرفیت ! :ذی

سلام مهرداد بیدار :)))

بله حرفیییت :دی :|
+ حالت خوبه :| :| :| ؟ سوت بلبلی

باران ( نبض احساس ) 1394/04/11 ساعت 08:02

سلام عزیز خوبی ؟!
پیغامم بدستت رسید ؟!
رمز رو بهت داده بودم روله :))

+من که متوجه نشدم روله
میشه واضح تر بگی روله :دی

سلام :)
ممنون رسید. وقت بشه چشم می خونم.

+ مهم نیست بی خیال ؛)

از اون بالا کفتر میایه!!! یک دانه دختر میایه!!!

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد