مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کتابخانه ی عجیب هاروکی موراکامی


پرسیدم:  آقای گوسفند اون برای چی می خواد مغز من رو بخوره ؟


" چون مغزی که پر علم باشه ، خوشمزه ست. دلیلش اینه.اینجور مغزها خوش طعم و خامه مانندن. تازه با اینکه خامه مانندن یه جورایی رگه رگه هم هستن. " 


+ یکی از کتاب هایی که برای هدیه دادن خریدم و بی شک برای کتابخانه ی خودم هم خواهم خرید ، کتابخانه ی عجیب اثر هاروکی موراکامی بوده . 

+ نقاشی های این کتاب ژاپنی به دوست داشته شدنش کمک کرده . 

+ خواندن کتاب آن دیگری بسیار لذت بخش است. از من می شنوید هربار کتابی می خرید برای هدیه ، پیش از دادنش یک دور بخوانیدش و لذتش را ببرید . 

+ با تشکر از مجید مویدی برای معرفی این کتاب


نظرات 13 + ارسال نظر

عشقم به موراکامی که شهره عام و خاصه :)))
به نظرم موراکامی رو چرکنویساش خط خطیم کنه من از خوندنش لذت میبرم

باید با مجید مویدی آشنات کنم !!! :))

Majidmoayyedi.blogsky.com

ایشون هاروکی خور هستن

احتمالا همین روزها "تسوکورو تازاکی" تا ترجمه مهدی غبرایی هم به بازار میاد. که شاید جلدش متفاوت باشه.

اینو که خریدم چه کنم ؟!
بدم هدیه ؟!

آویشن 1394/03/31 ساعت 20:30 http://dittany.blogsky.com

پس رشت زاکانه جمع بونیم زودتر بشیم تا هوا گرم نوبه

آویشن 1394/03/31 ساعت 18:11 http://dittany.blogsky.com

مگی الان یه کامنت مرتبط اومد به ذهنم:
میگم این استاد موراکامی از هم استانیه ما آقای داریوش رمضانی خالق سری داستانهای گوزن در رشت ایده گرفته.پایه ای یه سر بریم توکیو اعاده ی حیثیت کنیم.هرچی باشه یه گوزن که بیشتر نداریم

بله !!!

واقعا باید بریم برای یقه گیری

آویشن 1394/03/31 ساعت 18:06 http://dittany.blogsky.com

2 روز زیاده.از فردا تصمیم گرفتم واسه تفریحات.اینجور جوگیری هستم من

از هاروکی موراکامی "کافکا در ساحل" رو خوندم فقط، واقعا دوست داشتم. اینم باید جالب باشه.
والا با این سرعت کتابخونی که من دارم این روزها، باید از سال قبل کتاب بخرم و تا بخونم بتونم سال بعد هدیه اش بدم

خب یکی از بهترین هاشو خوندی شادی عزیز
نه خب من این روزا سرعت بهتر شده ، هرگز خیلی تندخوان نبودم ، چون لا به لاش فکر می کنم .

باید از موراکامی تشکر کنیم مگهان جان!
+تازه یه چیزِ دیگه هم هست. من که برای رضای خدا کتابِ موراکامی رو معرفی نمیکنم؛ موراکامی رفیقمه. من براش تبلیغ میکنم، اونم یه درصدی از فروش کارهاش تو ایران رو به من میده
+خوشحالم به نظرت کتابِ خوبی بوده... راستی این قضیه حرف زدن با گوسفند، بار اولی نیست که تو داستان هاش اتفاق میفته.
توی یکی از رمان‎هاش، گوسفند خیلی بیشتر از اینا جولان میده

مجید جان تشکر می کنیم از ایشان هم ...
واقعا اگر کسی ندونه می تونه چنین حدسی درباره ت بزنه ها !
+ بله یادمه گوسفند وحشی هم ...
+ این چوپان و گوسفند تو خیلی از داستان ها وجود دارنا ... نه فقط هاروکی ؛) چرااا؟

آویشن 1394/03/31 ساعت 12:38 http://dittany.blogsky.com

اتفاقا تخیلی و من خوشم میاد مگی.اینکه تو حال و هواش برم و واسه خودم سیر کنم.
راستی دیشب تا پست قبلیتو دیدم اسم این نویسنده رو سرچ کردم ببینم کیه آخه کتاباشو نخوندم.جالب بود یهو دیدم یکی از فیلماش و دیدم
ولی غیر اون فرهنگ ژاپن خیلی خوبه.من که حداقل خوشم میاد
میگم امروز میخوام یکمی به مغزم استراحت بدم از فردا برم سراغ کتابای نخوندم.آخ جون ،امتحانام تموم شد

هاها...
ایشالا بعد از یکی دو روز استراحت کااامل ! به تفریحاتت برسی

mahee 1394/03/31 ساعت 09:27 http://gahnegar.blogsky.com

موراکامی خیلی روون مینویسه.خیلیم طرفدار داره کتاباش.فقط اسن اواخر یه کتاب ازش خوندم که وسطاش تخیلی شد، دوسش نداشتم. کلن از فلم و کتاب تخیلی خوشم نمیاد

این مورد هم تخیلی بود!
من بدم نمیاد ولی ... منو یاد دوران نوجوونیم میندازه کتاب های نیمه تخیلی !
تخیلی صرف خب دیگه برام خوشایند نیست خیلی... :)

سپیده 1394/03/31 ساعت 08:36

ینی الان میخای بگی من تعامل اجماعی ندارم

اتفاقا تو داری و نیازی به کتاب خوندن در این زمینه نداری :دی

کتاب های علمی رشته ت رو بخون اگه از من می شنوی...

سپیده 1394/03/31 ساعت 08:27

بی خیال بابا مگهااان
ازین کتابا چیزیم میفهمی طرف با گوسفند حرف میزنه
من خودم بخا کتابی بخونم یچی میخونم که ب دردم بخوره تو تعاملات اجتماعیم

تو از اونها بخون مثل 90 درصد دیگر ایرانی ها!

اونا که یاد گرفتن ایشالا تو هم یاد می گیری.

خوش بحالت از این روزات استفاده کن چقدر خوبه که انقد کتاب خونی بدون دغدغه

اقلا سه ماه به دور از دغدغه ی دانشگاه کتاب های خوبم رو می خونم رویا...
این محشره!

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
95618

بله :)
درست گفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد