مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

تازه و خنک و ناز و آرومه ...


شراب ناب من همین بارون های بی هوای شهرمه ... 

کسی می تونه ادعا کنه لذتی بالاتر از مستی با شراب بارون هست ؟ 


+ می زنم به سلامتی همه ی دوستای غیر رشتیم ... جاتون سبز

نظرات 35 + ارسال نظر
مجید مویدی 1394/03/19 ساعت 23:09

تو کامنت قبلی، به جای کاردهاشان نوشتم "کارهاشان"....
شما به بزرگی خودت ببخش.
در ضمن، این یک کامنت تقریبا عمومی‎ست که نیازی به عمومی شدن ندارد

ای بابا...
برادر من خیلی نکته سنجم خودم تشخیص داده بودم !!!
اصلا لازم به ذکر نبود ! ارواح خاله م !

کاش همه دنیا رو مثل بورخسِ دارودسته‎ش، یعنی ادبیات میدیدن و زندگی میکردن...
+ به قولِ شاملو"
"کاش یاد بگیرند
که بی دریغ باشند
در شادی ها و غم هاشان
و کارهاشان را
جز از برای قسمت کردن نان بیرون نیاورند"

بله !

البته درستش کاردهاشان بود :))) نه کارهاشان ولی شعر زیبایی بود و من شاملو رو خیلی دوست دارم .

: )

نــــوش :دی

موووش :|

حتما همینه....
هرچند نوع های دیگه ای هم هست(از همین دست)، اما ما که از این زدیم، میگیم حق کاملا با مِگهانه!!!
"لوییس بورخسِ" عزیزم میگه:"زیبایی در این جهان، امری بسیار رایج است"...
اگه دوست داشتی این پست رو بخون مگهانِ عزیز:
http://majidmoayyedi.persianblog.ir/post/87/
یا مثلا اگه اولی به نظرت خیلی بد نبود، این یکی رو هم بخون:
http://majidmoayyedi.persianblog.ir/post/97/
+خدای من!!! من انقدر از خود متشکرم که از اون ور بوم افتادم!

از همین دست که زیاده ... ولی برای یک رشتی ناب ترینش بارونه ! ؛؛)

چه چیز خوبی امری بسیار رایج شده :) کاش فقط زیبایی رایج باشه همه جا

خب خوندم و لذت بردم . شما و از خود مچکر بودن ؟!

مرد حافظه 1394/03/18 ساعت 23:37

درود
شراب فقط شرابه نابه اندلس
راستش من که نمیتونم چنین ادعایی بکنم.. منتها آبشار گزو( سواد کوه مازندران) تو اون گرما و.. فوق العاده بود

درووود

اونم شرابه پس ! یه نوعشه...
دلم خواااست

چوپان 1394/03/18 ساعت 23:37

آره مشخصه از قیافت:)))
از عشق زیاد :| اینطوری شدی
.
پرررررررررررووووووووووییییییییی دیگه.خیلی دلتم بخواد.منو بگو میخواستم این افتخار نسیبت بشه.چه ساده م :|

مشخصه واقعا:| لبم صافه ولی چشام پر از عشقه ... :|

دلم نمی خواد خب :))) ! اونا چرا باس با ما بیان بیا دست منو بگیر ببر !!! :دی
فازش به دوتایی بودنشه آخه

چوپان 1394/03/18 ساعت 21:21

تو به این خانومی.دوست گلابم هستی.سلیقم از همین تو مشخصه اتفاقا:)))
من آدم مثبتی ام!ادبیاتمم مثبته:pتا کووووووووور شود هرآنکه نتواند دید;)
تو و مادرشوهرت منو مادرشوهرم.منظورم از 4تایی این بود:D
.
یه نیمچه پستت 30 تا کامنت خورد:))چ حس خوبی!

من کجام خانومه آخه خب :دی ؟!
خیلی ادبیاتت مثبته :دی !
نه تو رو خدا من هیچ علاقه ای ندارم ... که با مادر شوهرت جایی باشم :| ! خب ؟! :دی
مادر شوهر خودم رو که دوس خواهم داشت بیشک :|

چوپان 1394/03/18 ساعت 20:47

نه پس تو خوش سلیقه ای!
چیه اون پلاک 29 با اون فضای خفه و گلای مگس دارش:|
ولی خب از لحاظ خوراکی خوشگلوتازه بود
ولی کلا از هردوجا خوشم نیومد
ویوی اون یکی ام در مقایسه با این گفتم.نه کلا.
میز صندلیاش راحت نبود
به علاوه اینکه وسط معرکه بود میزا! نمیپسندم
.
مگهان
برج میلاد میخوام!
4تایی :|
2تایی زیادی رمانتیک میشه سکتم میگیره:D
.
من که میدونی فقط دیگه میگم:
اَیییییییییییییییییییییییییی
همزمان هم شونه هامو میدم بالا
و چشمامو چروک میکنم

من سلیقه ام عالیه :دی
برو گم شو از انتخاب دوستت هم معلومه سلیقه ت :))))
ولی کلا از هردوجا خوشم نیومد:| از هر دو جا : مثبته و در انتها آدم انتظار فعل مثبت داره:|
باید بگی از هیچ کدوم خوشم نیومد :| خب دخترم ؟!
..
برج میلاد تو و کی و من و کی ؟:| می خوای خودمون دو تایی بریم رمانتیک بازیشم کلا 0 شه ؟!

:)))))))))) عالی بود اون ته ! اییی

بهسا 1394/03/18 ساعت 20:11

البته شمال تا الان نشد
یکم از این به بعد شرجی و... سخته
اما هر طوری هم بشه اوایل آبان شمالم
پاییز رنگی!
آذر بودم البته اما برگا ریخته بودن

اوووه وسطای پاییز اینجا باشی که عالیه !

از اون بارون خواستنی ها رو هم می بینی
دقیقا شرجی میشه تابستون ...شمال و جنوب تو تابستون خیلی عالی نیست !
گرچه همه جا کولر هست و خیلی جاهای خنکم هست اما با اونحال تحمل آسون نیست

چوپان 1394/03/18 ساعت 20:08

فقط برای یک میخونم!
اینو با ادای میمونی بخون!
اینو گفتم بوشووووووووو بابا
.
خواهر همزمان من هم باید اسمس بدم هم کامنتتو جواب بدم؟
یجا سوا کن دیگه :D

هم زمان هم اینجا باید پاسخ گو باشی هم اونجا :))
تو خیلی بدسلیقه ای می دونستی ؟!

+ من فقطططططططط برای یک نفر می خونم :| ! از اون ایشههههه هات بگوووو :)))

بهسا 1394/03/18 ساعت 19:59

نه نزد!
از الان دلم برای پاییز تنگ شد!
چکار کنم سرما رو بیشتر از گرما دوست دارم!
این ترم تمام شه،نفسی بکشم و برنامه سفر بریزم
برای شمال، شمال غرب ...

حیف !
منم خنکی و سرما حالمو خیلی بهتر می کنه...
از این رو شبیه به همیم !
من هم منتظرم این ترم تموم شه ببینم می تونم فرار کنم چند روز از روزمرگی و سفری ترتیب بدم ؟! پس باز هم تفاهم !
برای شمال ، آخ :-*

چوپان 1394/03/18 ساعت 19:53

بووووووووشوووووووو بابا
خا؟؟؟؟

:|
چره بشممم ؟! چره ؟!

بهسا 1394/03/18 ساعت 19:20

نیازی هست بگم چقدر در این مستی با تو هم پیاله ام؟

نه نیازی نیست ... چون اونقدر دلت بهم نزدیک هست که می شناسمت !

اون ورا بازم بارون زد هوم ؟

بهسا 1394/03/18 ساعت 19:16

و مرجان فرساد....
در یک کلام فوق العاده!

فوق العاده اصلا ...

چوپان 1394/03/18 ساعت 19:15

http://s4.picofile.com/file/7743689779/Porteghal_1_.mp3.html
.
فکرکنم مناسب باشه برای همخوانیمون! ;)
Idea?

:|

ببین ! من چی بگم به تو هان ؟! من نمی تونم یه رازی رو بگم به کسی :|
فقط بگم اگه اون آهنگ پرتقال منو برام فرستادی که من همیشه زمزمه ش می کنم ولی حاضر نیستم هم خوانی کنیم :| خب :)))؟
من اگه بخونمم فقط واسه یکی می خونم آخه :-|

قربان معرفتت. بزن. نووووووش

به به زیتون جووون :-*

چوپان 1394/03/18 ساعت 15:50

کلید کردی روی پرتقال من ینی؟!
انقدر شیفته ی اون کتابی؟
نظرم برگشت!
خودت باید همشو برام بخونی.شایدم برای ما!
البته نه اونی که الان فکرمیکنی:D
منظورم اونیکه هنوز عکسشو ندیدم :))
.
پس کی دوباره پاییز می شود؟!

روی پرتقال من :| ¿! چوپان این جمله ت یه جوریم کرد... که نمی تونم بگم چرا :| این آهنگ پرتقال من ؟

انقدر شیفته ؟! نه گفتم که ضعف داره... ولی پرتقالیه دیگه... آخه چطور بگم ؟!
:))) برای ما :| عکسشو هنوز ندیدم !!! چوپان محشر بود این کامنت :)) :|

پس کی ؟!
عجله نکن خب حالا... بهار داره تموم میشه و دلم گرفتههه

آویشن 1394/03/18 ساعت 15:12 http://dittany.blogsky.com

این شعر و الان دوستم تو تلگرام واسم فرستاد گفتم واست اینجا بنویسم:
باز باران با ترانه،می خورد بر مرغ لانه

کودکی دسپاچه بودم،با شلخت های فراوان

می دویدم در بیجار مرز،می جیویشتم از بخانِه

توی جیب هایم سیمیشکا، زیر بغل یک هیندوانه

می دِشادم صاب دوکان را، سگ تاخت تا پوشتِ خانِه

آغوز بازی در زواله،جان نوگو دِ سکِ جانِه

خولی دوزدی هم می کردم،بوشکا بوشکا دانه دانِه

می دَکفت با بیله دومبه،اَمی دونبال صاحیب خانِه

کودکی هم عالمی بوو، قارماق می ایسمه دوخانِه

هَه روزان دِ با بَشَم من، عیزراییل می پوشتِ تانِه

کاش کی هیشکس نِبِه تنها، خُب بِبِ اَمی میانِه

همه آرزویم این است، بیمیرم رشت زاکانِه

چه بانمک :دی

زری 1394/03/18 ساعت 15:06 http://asemam-abri.blogsky.com/

بیشنر از نوشته هات لبخند اون گوشه حالمو خوب کرد

چه عالی !

اون لبخند ذوق دار اصلا برای خندوندن شماهاست ... :)

خورشید جاودان 1394/03/18 ساعت 13:11

اتفاقا من تعصب ندارم ولی از بی انصافی دلخور میشم حالا این دوست عزیز که چیز خاصی نگفته مامانای شاگردام که مخمو می ترکونن چیه شهرتون پارک نداره امکانات نداره هواش گرمه خیابوناش پرچاله چولست و.....انگار من شهردارم :))
اینقدر از این حرفا میزنن که ادم خسته میشه بعدشم چرا پتروشیمی وشرکت نفت پا برجا باشه اتفاقا ما آرزومونه نیست ونابود بشه چون فقط گرونی واختلاف طبقاتی وآلودگیش و سرطان نصیب بومی ها میشه پول وثروتش واسه از ما بهترونه که از جاهای خوب میان ولایت درب وداغون ما واسه کار وبرای گردن کلفتای پایتخت نشین

متاسفانه همیشه سود منابع مال سران هست و پایتخت این قضیه که واضح و آشکاره ...
امیدوارم شرایط اونجا یه کم بهتر شه ... اینجا هم !
واقعا انگار شما شهرداری چیزی هستی:))) کاش یه کم به اونجا برسن ...
چاله های شهر ما که اصلا محشره
+ تعصب بی جا منظورم نبوده ! عرق به وطن و شهر بوده که من خیلی دارم

سپیده 1394/03/18 ساعت 13:07

مگهان جان جدیدا دقت میکنی با حرفای من یاد چ خاطرات قشنگی میفتی
نییییییییی میخام بدونم دقت کردی نیییی

اصلا خییییلی :دی

خوش ب حالت ک تو شهری زندگی میکنی ک این موقع سال بارون میاد

قبل تر بیشتر ترم می بارید !

سپیده 1394/03/18 ساعت 10:42

باااااااراان تویی
به خاک من بزن
بازا ببین
که بی‌ مه‌ِ تو من
هوای پر زدن ندارم

یادش بخیر چقددددرررر گوش کردم این آهنگو ...

ولی چون اولین بار تو راه لاهیجان بودم که گوش می کردیمش دیگه تا ابد من یاد اونجا میفتم با شنیدنش..

خورشید جاودان 1394/03/18 ساعت 10:35

lمگی اینکه در مورد جایی بد بگن طبیعیه جایی میخوندم که طرف جنوب زندگی میکنه کار وبارشم تو ولایت ماست بعد اونقدر بد توصیف کرده بود که یکی ندونه فکر میکرد عامل حال بد وافسردگیش اینه که جنوب زندگی میکنه خیلی دلم گرفت ولی چون دوستش دارم چیزی نگفتم یعنی اونجوری که باید میگفتم نگفتم خیلی بدم میاد که جلو خودمون بد ولایتمون رو میگن اخه یکی نیست بهشون بگه شماها اگه تو شهرای خودتون کار ومنبع درامد حسابی داشتین نمیومدین جنوب پول وشرکت نفت وپتروشیمی هامون خوبه ولی شهرامون کثیفن مردمش الن وبل .... چون ما جنگ زده ومهاجر بودیم
بابام میگفت هر جایی که رفتیم اگه یه لقمه نون خوردین نمک گیر مردم اون شهر میشین پس حق ندارین بهشون بی احترامی کنید وهمه جای ایران عزیزه

خب می دونی بانو ؟
نظرشونه دیگه... گویا ما نباید تعصب داشته باشیم ...
وااااقعا این حرفو بابای من هم میزنه می دونی که ما تو تبریز خییییلی اتفاقاتو عجیبی برامون افتاد ولی اگر صحبتای من درباره تبریز رو بخونی امکان نداره احساس کنی من ازشون بدم میاد و یا خاطره ی بدی دارم... :) شخصیتم اینطوریه تازه مطمینم واسه کسی تو جنوب نصف این اتفاقام نیفتاده
همیشه شرکتای نفت وپترو پا برجا باشه بانو جانم غصه نخور به هیچ عنوان:*

اف 1394/03/18 ساعت 09:36

نوش جونت
جای من خالی

اوهوووم !

جات سبز خوشگله

سیمای 1394/03/18 ساعت 09:21

من عاشق بارونم مگی
وقتی میباره هر چی غصه دارم فراموشم میشه شاد میشم
کلا با آب رابطه خوبی دارم
تابستون روزی دوبار و زمستون روزی یبار میرم حموم
همه بهم میگن یه روز آب میری تو
البته کوچولو هم هستم بعضی وقتا میگن اونقده رفتی حموم آب رفتی

چه جالب :دی

من روح و جسمم خو گرفته با بارون اصلا ... تو نوجوونی یادمه خیلی دوس نداشتم اما الان فرق کرده اوضاع
منم خیلییی عشق حمومم و آب بازی حالمو خوب می کنه
اما استخرو آنچنان دوس ندارم:) یه ترسی هنوز دارم وقتی برم تو پر عمق و اونم از خاطرات بد بچگیمه ...

میلاد 1394/03/18 ساعت 07:24 http://monoblog.blogsky.com

خوشبحالتون
تهران که سال به سال خشکتر و بی آب تر میشه

اینجام نسبت به گذشته ها خیلی کمتر بارون داریم ما

پری 1394/03/18 ساعت 07:15

آخ گفتی مگی!چرا بارون واسه خیلیا دلگیره آخه

منم قبل ترااا دلم می گرفت نمی دونم چرا !!! :دی

واقعا غبطه خوردم برای اینجور مستی!!

بعله ما از این مدلای همیشه نخورده مستیم

وای که بارونم بزنه دیگه

موج شکن خیلی خوب بود! مخصوصا شبش، وقتی تا ته مسیر می ری جلو می رسی به خود موج شکن... خیلی هم توهم زا بود منظره ی اونجا :))
والا بیشتر تنبل بود میزبان ما تا خسیس. یه مشکل دیگه هم این بود که ما کلا 11 شب به بعد می زدیم بیرون دیگه مغازه ی خاصی باز نبود. حالا دفعه ی بعد یدونه سوسکیشو می خورم حتما!
گیلان که یدونه س. من خیلی دوستش دارم. اصلا از سفر خوشم نمیاد ولی اونجا بحثش جداست. خلاصه که نوش جون شما

موج شکن خیلی خوبه !!! شبش اصلا وهمی داره من همیشه میگم و همیشه م یکی از دوستانم میگه یعنی می خوام بدونم تو اگه هزار و سیصد و شصت و نه بارم بیای اینجا باز اونقدر هیجان بهت دست میده :| ¿
و واقعا هیجان انگیزه بعد اون همه دفعه بار !!!
خب گیلانی اصیلی بوده پس...هوای اینجا تنبلی و خواب می طلبه ...میدونید که چی میگم:دی
جدی خوبه که به گیلان حس خوبی دارید . اونقدر دیدم بد گفتم از گیلان و گیلانی تو وبلاگستان که یکی حس خوب داشته باشه کیفور میشم :| بماند که خیلی ها نیومده میگن گبلان بده و اه اههه :دی
مچکرم

من بارون بهاری رشتو یه بار تجربه کردم فقط. سه چهار سال پیش. خاطره ی خوبی منگنه نشده بهش ولی خب، از لذتش چیزی کم نشد!

من که به اسم نمی شناسم. اگه منظورت از بلوار، همون موج شکنه که حسابی! هر شب اونجا بودیم. اسکله هم فکر می کنم همونی باشه که دوستای ما بهش می گن پل سیگار. اونجا هم رفتیم. اسکمو ولی نخوردیم این میزبان خسیس ما نخرید برامون

اووووه موج شکن ... موج شکن یک بخش خوب زندگی منه !
از خوشبختی های بزرگمه که می تونم هروقت بخوام اقلا سالی چند بار خودمو اونجا برسونم !!!
تازه دو سالی هست که کشف کردم چقدر به اونجا حس دارم ...
هعی ...
اسکمووو ندادن بهتون ؟! اون وقت می خواین بگین میزبان یک رشتی یا گیلانی خسیس بوده ؟! هعی ما نداریم براااادر نداریم خدا شاهده ... :دی
اسکموی پای سوسک :دی :-" تشریف بیارید من بهتون 3 تا میدم تا از خجالتتون درایم.
+ دقت کردید رد کردم اون قسمت خاطره ی ناخوش رو :| خب دوس ندارم کسی تو شهر خاطره بد داشته باشه :|

شانس ماهه دیگه. همین دو هفته پیش انزلی بودم. هوا بد نبود ولی دیگه بارون هم نبود!
من که عشق به برفو چال کردم زیر خاک فعلا، به همین بارونش راضی شدم که اینم هیچی!

بارون های انزلی خیلی دوس داشتنیه همراه با باده معمولا !
حیف چه چیزی رو از دست دادین...
البته بگم که ما بارندگی بیشتری داریم تا انزلی
انزلی بودین بلوار هم رفتین ؟ اسکله ؟
+ برف عالیه (فکر کن که زمستونی هم باشی تو برف هم چشم به دنیا گشوده باشی) امسالم خدا شرمنده م کرد و کمی زمین رو سفید کرد !

متین 1394/03/18 ساعت 01:30 http://matin-afkar.blogsky.com

خود شراب ناب بهتر نیست؟! خوشا به حالتون! گرما بیچاره کرده ما رو.

من شرابم همین بارونه و خیلی هم بهم می سازه هر ماهی یک بارش کل زندگیمو می سازه یعنی !!!
اینجام شرجیه خب...

آویشن 1394/03/18 ساعت 01:25 http://dittany.blogsky.com

خوبه هوا خنک شد تازه افتادم رو دور درس خوندن
مگی جات خالی نشستم کنار پنجره باد خنک میزنه تو صورتم و لای موهام.به سلامتیت.

به به ...
خوشحال که حس خوندنت اومده... بخون دختر! تو می تونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد