مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حکایت عشقی بی قاف بی شین بی نقطه

از دوست داشتنی های این کتاب ... 


دیشب مادرم گفت تو از دیروز فرورفته ای ، در کلمه ای انگار ، در عین ، در شین ، در قاف ، در نقطه ها . 

--- 

اوایل کوچک بود. یعنی من اینطور فکر می کردم . اما بعد بزرگ و بزرگتر شد . حجمش بزرگ تر از دل شد و من همیشه از چیزهایی که حجمشان بزرگ تر از دل می شود ، می ترسم . از چیزهایی که برای نگاه کردنشان -بس که بزرگ اند- باید فاصله بگیرم ، می ترسم . از وقتی فهمیدم ابعاد بزرگی اش را نمی توانم با کلمات اندازه بگیرم یا در "دوستت دارم" خلاصه اش کنم ، به شدت ترسیده ام ... 


× مصطفی مستور 

× بخریدش ، بخوانیدش... با چهار هزار و دویست تومن ، این کتاب مهمان کتابخانه تان می شود برای همیشه . ارزش خواندن دارد واقعا

نظرات 7 + ارسال نظر
آنا 1394/03/17 ساعت 10:25 http://aamiin.blogsky.com/

قلم مستور را دوست ندارم. انگار با ناخن می کشه یک جایی از کله ام. کلافه ام می کنه. به سختی سعی کردم اون کتابی که تو اسمش استخون داره را بخونم اما باورت می شه یک سال طول کشید کتاب به اون کم حجمی را بخونم؟ اخرش هم نگهش نداشتم مبادا دوباره چشمم بهش بخوره.

چه بد !
البته من هم نمیگم بی نظیر و کم نقصه
ولی بلدم از هر کتابی چطور لذت ببرم ... یعنی یه جاهای خوبیش رو پیدا می کنم و با هموناش مست میشم.
قابلیت خاصیه که کم تو افراد دیدم و تقریبا هیچ کتابی رو افتضاح نمی بینم :دی

آویشن 1394/03/17 ساعت 09:51 http://dittany.blogsky.com

منم خوندمش.سال دوم دانشگاه.دوستم داشت تو کتابخونش ولی حالا که تو گفتی لازم شد واسه خودم دوباره بخرم و دوباره بخونمش

آفرین بر تو :دی

دختر خوبی هستی از بس ... منم داشتم نمی دونم به کی دادمش و الان دوباره دارمش

سپیده 1394/03/17 ساعت 09:21

کتاب را به کسی در حوالی عشق دادم ، گم شد

غزال 1394/03/17 ساعت 08:23 http://yaldayeshab.blogfa.com

امروز میرم کتابفروشی ببینم داره تا بخرمش..

آخ ای کاش میشد من تقدیمت می کردم ...

فکر نکن بی نظیره ها... اما ارزش خوندن داره آهو بانو

خریدم، خواندم چندین سال پیش! به گمانم 1000 تومن بود!
دوستش دارم
مصطفی مستور عالیه اینو در 18 سالگی و با خوندن روی ماه خداوند را ببوس فهمیدم

من هم این کتاب رو سال 88 خوندم :)


و بعد نداشتمش تت اینکه دوستم برام خریدش
گویی هم سلیقه ایم .

Matori73 1394/03/17 ساعت 04:41 http://delnama.com

درود !
خیلی ممنون، اگر پیداش کردم، حتما میخرم ...
موفق باشید

امیدوارم بخرید و بخونید و لذت ببرید .
:)

اسم کتاب چی بود؟

اسم کتاب حکایت عشقی بی قاف بی شین بی نقطه ...

+ قیمتش رو هم اضافه کردم . اگر لذت بردید بخریدش حتما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد