مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوست مکاتبه ای !

من همیشه آرزو داشتم یک دوست مکاتبه ای داشته باشم ، اما بنا به دلایلی هرگز این امر محقق نشد . 

دوست مکاتبه ای که اصلا قرار به دیدن هم نباشد و هیچ شماره ای از هم نداشته باشیم و تنها راه ارتباطیمان همین مکاتبه باشد و بس . 

یک جایی که اصلا منتظر این اتفاق نبودم و آرزویم رو به فراموشی بود ، پیدا شد ! 

دوست مکاتبه ای من خودش با پای خودش وارد زندگی من شد بدون اینکه بخواهم بدانم چطور و از کجا و ... . 

همه چیز را درباره ش می دانم در حالیکه هیچ چیز نمی دانم . 

و او نیز همه چیز و هیچ چیز من را می داند . 



نظرات 10 + ارسال نظر
Sep Sep 1400/05/20 ساعت 23:54

سلااامممم
من خیلی دوست داشوم که یه دوست مکاتبه ای یا همون پن پال داشته باشم ولی دلم نمیخاد با ایمیل یا اپلیکیشن های مختلف با طرف بحرفم
دوس دارم نامه بنویسم
اونجاهاییو که علاقه دارمو پرررنگگگگ کنم
دوس دارم با مداد رنگیام به کاغذ سفید بی روح جون بدم(:
و نمیدونم که چطوری یه همچسن ادمایی رو باید پیدا کرد

پیدا نمیشه دیگه، نگرد

pi 1394/09/10 ساعت 21:35

vase mokatebeh pasokhesho koja mitunam begiram
dar vaghe send va receive..
masalan ba email mish?

بله ایمیل راه خوبیه... :)
lvl4r2i@yahoo.com

pi 1394/09/10 ساعت 21:34

farsi sakhte dar vaghe kelidhay mianbor mikhad va man nadaram
..

اوه چه بد که زبان خواستنی و زیبا و پر حسمون رو نمی تونید استفاده کنید

pi 1394/09/10 ساعت 21:16

dust mokatebehi...
man pishnahad midam
mipazirid?
bi hich mabdae va maghsadi

ما هم مبدا و مقصدی نداشتیم و نداریم، نمی دونم...
شاید خیلی یهو پذیرفتم، اگر می خواید برام بنویسید خواهشا فارسی بنویسید، برام از اتفاقات اطراف بنویسید، از خودتون، دغدغه هاتون...:)
ممنونم.

آویشن 1394/03/09 ساعت 17:16 http://dittany.blogsky.com

من و که عمرا بتونی نادیده بگیری از بس مثل کنه بهت چسبیدم
میدونم چی میگی.آره یه سری حرفارو نمیشه تو وبلاگ نوشت که دلایلشم مشخصه.
یه تفاهم دیگه من و تو البته اون دوستی که من گفتم ایرانین و تنها ساکن اونجان.ولی دوست این مدلی که تو گفتی هم دارم و اتفاقا همیشه تو واتس اپ با هم در ارتباطیم

نامه نویسی، خیلی خیلی کار خوبیه.... مکاتبه‎ی وبلاگی هم، تقریبا یه نوعی از نامه نوشتنه... من که از نامه نگاریلذت می‎برم.. امیدوارم خوش بگذره این نوشتن ها

خیلی خیلیییی کار خوبیه خصوصا اگه نامه نویسی ها کاغذی باشه گاه گاهی ...
فقط ایراد اینجاست که من دوست دارم نامه هام بعد از یک سال ناپدید شدن ! و ای کاش چنین قابلیتی وجود داشت ...
اینجوری حاضر بودم دو سه دوست مکاتبه ای انتخاب کنم ...
موافقم که مکاتبه ی وبلاگی هم همونه !

آویشن 1394/03/09 ساعت 01:59 http://dittany.blogsky.com

حق با آقای علیرضاست.
مگی دستت درد نکنه.این همه اومدیم کامنت گذاشتیم همین بود؟اینقدر زود مارو فروختی؟

آدم فروش دست تو رو شده برام،قصه هاتو بلد شدم
من آدم خوبی بودم
به خاطر تو بد شدم
تو بد شدم
الکی جوسازی کردم یکم وبلاگت شلوغ شه.
خدایی دوست مکاتبه ای خیلی میچسبه.یه دوستی دارم که از دوره راهنماییم با هم در ارتباطیم.جالب اینجاست که حتی نه شماره هم و داریم و نه فیسبوک هم دیگرو.البته اگه داشتیم هم زیاد فرقی نمیکرد چون ایران نیس.در هرحال باحاله که با آدمی صحبت کنی راجب هرچیزی که میخوای بدون اینکه تو رو از نزدیک بشناسه و راجبت قضاوت کنه.منم که اهل مکاتبه و نوشتن،دیگه چه شود

نههه
نه اینکه شما رو نادید بگیرم !
فقططط یه فرقایی هست ... اونجا خیلی چیزا رو ممکنه اط خودم لو ندم که اینجا میدم حتی
و خیلی چیزایی که اینجا از خانواده م نمیگم اونجا بگم ! به هزار دلیل ...
چه جالب من هم خارجکیش رو دارم ولی شماره و آدرس هم رو داریم و برای هم بسته هم می فرستیم حتی !

asmani 1394/03/08 ساعت 15:37 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
شما این همه دوست مکاتبه ای داری هر روز میان اینجا کلی برات می نویسن هیچ کدوم رو حساب نمی کنی آقایون و بانوان مکاتبه ای بیاید اعتراض کنین حقوقمون داره پایمال میشه

عاااالی بود آقا علیرضا :-))))))))
حق دارید به مولا !!!
الان که فکر کردم دیدم نباید شماها رو نا دیده می گرفتم.
ولی خب شماها منو می شناسید تا حدی و خیلی مدته آشناییم ایشون جدیدن و فقططط هم خودمون هرچی بخوایم میگیم اون هم به صورت خصوصی نه در ملاعام :دی
وگرنه فرق خاصی با باقی شماها نداره

Amer 1394/03/08 ساعت 15:29 http://8m8a8.blogsky.com

عجب شگفت انگیزه این دوست شما!

همه چیز را درباره ش می دانم در حالیکه هیچ چیز نمی دانم.
و او نیز همه چیز و هیچ چیز من را می داند.

و خیلی شگفت انگیز تر از چیزی که در واژه گنجد عامر ...

و خیلی خیلی ...
باور کن حرفم رو ...همه چیز و در عین حال هیچ چیز

سپیده 1394/03/08 ساعت 15:04

منظورت منم

شاید تو باشی حتی ... چیز زیادی ازش نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد