مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک برش آرامش !



و امشب که اجازه دارم 2 ساعت تمام ، کتاب بخونم ! میوه های بهاره و تابستانه ... زیبا ترین زیبنده ی فصل هاشون هستن ...

زمستون عزیزم ، بیا قبول کنیم که میوه های فصلت به گرد پای تابستون داغ نه چندان دوس داشتنی نمیرسه ! بیا باور کنیم ... هوم ؟



نظرات 16 + ارسال نظر
مروارید 1394/02/22 ساعت 23:39

ای مرفه بی درد ! قیسی و گلابی میخوری ؟؟؟
شوخی بوداااااا ؛ نوش جونتون

اسمت با روحم بازی می کنه مروارید عزیز...
: )
ممنونم ! ممنوووونم

چوپان 1394/02/21 ساعت 22:09

من فقط صبام پره خب چکارکنم :|
دعوت الکی کجا بود!جدی گفتم!
.
آقا این چ وضعیه من هرجا میرم درکامنتهای مختلف اسم خودمو مشاهده میکنم.تازه تو بحثم نیستم اصولاشانسکی ببینم واکنش بدم! :|

دعوتت الکی بود کو وقتت این بچه رو تا ظهر کجا می خوای بذاری خب :-)))) ؟!
شوخی می کنم باباااا تو که بسیار گلی و من هم شونصدبار مهمونت بودم و خودت همش برنامه ریزی :-* دختر مهربون

همینه دیگه همینه ! والا منم یهو تو وبلاگ مهران خان دیدم حرف از خودمه ! دههههه :| :دی

ممنونم مگی عزیزم بابت زحمتی که کشیدی، دستت درد نکنه عشقم
راستی ایمیلم رسید؟

من زمستونو خیلی دوست دارم ولی عاشقه گوجه سبزم، به خاطره همین بهار رو هم دوست دارم
البته همه ی میوه ها رو دوست دارم(به جز لیمو شیرین البته)
نوشه جونت عزیززززززززم
به قول مادربزرگ خدا بیامرزم: گوشت بشه به تنت

خواهش می کنم مهربون !
بله عزیزم ایمیل رسید :-* می خواستم تشکر کنم نشد واقعاً این روزا خیییلی گیج میزنم :(
هزار نفر دستور پخت خواستن ازم که وقت نکردم بنویسم:((
از اون ورم قرار بوده واسه یکی از بچه ها مدل های مانتوهامو بفرستم :| واقعاً بی مدله مانتوهام ولی خب گفتن باید این کارو کنم هی یادم میره
و کلی چیزای دیگه که بهم فشار میاره که باید انجام شه و نشده :((((((((
عزیزکممم خدا رحمتشون کنه عین مامانی من میگفتن که

سلااااااااااااااام خانومی
چطوری اینا 5 ساعت جلوت بوده و همش یه سوم موز ؟!!!! چطوری آخه طاقت آوردی آخههههههههههه؟؟؟

سلااااام
خوبه دیدمتتتت اینجا موزو ولششش کن!
به بز کوهی گفتی من دعوتت نکردم آررررره ؟! باشه دیگههه دارم برات !
اولندش اون چوپونی که شما رو دعوت کرده اصلاً وقت داره :-)))؟! همش که نیست
منم که اوضاعم معلومه دیگه فعلاً هر رووووز دانشگاه من دعوت الکی نمی کنم (قابل توجه چوپان!) من وقتی وقت بداشته باشم میگم بیاین قدمتونم رو چشمممم :))) بعله !
جدی خوشحال میشم تشریف بیاوریددد

هدی32 1394/02/21 ساعت 12:00


سلاممممممممممم به به نوش جانت عزیزممممممم

سلااااام هدی خوشگله :) :*

افروز 1394/02/21 ساعت 11:38

من عاااااااااااااااااشقِ تابستونم
هممممه چیش عاااالیه
اسخر آفتاب هوا ددر دیر تاریک شدن تا 9 شب!
میوه و سبزی
گوجه با لیمو ترش سبز!
عاااخ قلبم!

منم خیییلی دوسش دارممم ...ولی داغی آزارم میده آخه ... مخصوصاً که من شدیدا عاشق روزه داری هستم و بی تاااااب ماه رمضون ! اون وقت تو این گرمااا :-((( این چند وقته نه ماه رمضون لذت همیشه رو داشت نه تابستونم !
اوممم... میوه هاااش و اون دیر تاریک شدن که می تونی تا نصف شب بیرون باشی خعلی باحاله افی
من همه فصلارو واقعاً دوس دارم ..واقعاً ها:-))

سیمای 1394/02/21 ساعت 08:56

نوش جانتتتتتتت عزیزم

موز و گلابی رو نیستم ولی به شدت زرد آو میدوستم

ممنووووووونم سیمای
تو فک کردی من اینا رو رسیدم بعد از 5 ساعت بخورممم ؟! خیرررر یه سوم موز خوردم و یه زردآلو :دی همین

شادی 1394/02/21 ساعت 08:08

همیشه خدا دلم هلو و هندونه میخواد

منم دوس دارم این 2موردووو اومممم :))) آخ من باز مست کردم :|

Amer 1394/02/21 ساعت 03:50 http://8m8a8.blogsky.com

نه دیگه! نگرفتید چی شد
اگه من زن داشتم که زنمو بیشتر دوس میداشتم
چون نداشتم یه همچین قیاسی رو قائل شدم و الا همه باید زن منو دوس بداشتن
رشتی شدم رفت
درضمن زن خودش باغچه ای از انواع میوه هاست...
دیگه بیشتر ازین توضیحی رو لازم نمیبینم :|

:)))))
عه اینجوریاااااس ؟!
با یه بداشتم گفتن رشتی نمیشن که برادررررر بی خیاااال :-))))))
بعله باغچه ای از میوه ها و گل ها اوووف ! اصن یه وضی :|

Amer 1394/02/21 ساعت 03:32 http://8m8a8.blogsky.com

چرا آینده!؟
شما دیگه چرا ترجیح میدید؟!

عه فکر کردم مجردید خب :| گفتم همسر آینده
خب من زن شما رو چرا باید دوس بدارم :))))؟!
معلومه زردآلو رو خیلی بیشترتررر هم دوس دارم :دی

Amer 1394/02/21 ساعت 02:55 http://8m8a8.blogsky.com

اگه به من بگن زن تو بیشتر دوس داری یا زردآلو!! میگم زردآلو :|

تبریک میگم از حالا به همسر آینده :|
زردآلو بیشک خواستنی تر از همسرتونه منم زردآلو رو به خانوم شما کاملاااا ترجیح میدم !

باز جای شکرش باقیه موز همه فصل ها یافت میشود


طفلی! خیلی محبوبم نیست ...
من تابستونی ها و دوست دارم

سلام

به به بحث زیبای خوردن،منم هستم
تابستون و زمستون نداره،همه میوه ها رو دوست دارم...خدایا کی سر به راه میشم؟!

نوش جانتون،سلامت و شاد باشی

سلام !

یه سوال !!! :))) هنوزم اون تز و نظریه من رو رد می کنید :دی ؟! هنوزممم ؟!
پریشب بود ساعت 4 رفتم سالاد درست کردم برای خودم و یاد شمام بودم :|

همین دیگه ! شما نیز :دی

سپیده 1394/02/20 ساعت 23:56

درضمن شما خیلی پولدارین موووووز میخورین
خوش ب حالتون

خیییییلی هاااا ینی !!! موز که چیزی نیست :)) دلت نخواد گوجه سبز هممم می خوریم :دی

سپیده 1394/02/20 ساعت 23:42

بیا
مگ من فردا امتحان فیزیولوژیی دارم اومدم دارم وبلاگ میخونم ینی چون رسما فردا بدبختم دیگه بیخیال شدم ی همچین ادم خجسته ایم من
بنظر من ادم کاراشو باید خوب انجام بده حتی اگه قراره گند بزنه باید همه تلاششو کنه خوب گند بزنه ایدوئولوژی رو داشی ن داشی.....ب امید فردا شب ارام

ای بابا ... به درست برس گرچه من درست شب های امتحان دچار سندرم درس نخونی میشم و می تونم حست رو عمیقا درک کنم !
در هر حال به خونه ی من خوش اومدی ... شونصد تا هم کامنت گذاشتی جا داره ازت پذیرایی بنمایم بشین چای بیارم

mika 1394/02/20 ساعت 21:47

سلام خوبی مگی؟
چنان با مظلومیت گفتی یه لحظه فکر کردم زمستون رو به روت وایساده میگه توروخدا میوه های فصل منو دوست داشته باشبخور بابا به زمستون میگم کاریت نداشته باشه

سلام دخترم خووووبم :) !
آخه زمستون خیییلی خوبه دوس داره دوسش داشته باشم !
:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد