مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نیمه ی رجب !



ولو و خسته تو اتاقم لم دادم ...

هوا عالیه و حال دلم نه ...

خوبم یعنی ولی عااالی نیستم ! تو فکرم بود که امروزم خیلی بهتر میشه که نشد... حالش نیست بشمارم تک تک که چرا اونی که می خوام نشد امروز :)

بگذریم !

نیمه ی رجب ، همیشه واسم حس و حال خاصی داره... بدون اینکه یادآوری کنم امسال کسی تبریک گفت بهم... خوشحال نشدم که یادش بود .

من یک ربع قرن پیش ، تو چنین روزی با به دنیا گذاشتم ... و به سن قمری من 25 ساله شدم امروز.

و همین بهونه ی خوبیه که بیشتر به کارای درست و غلطم فکر کنم تو این روز ...

من همیشه به حضرت زینب بدهکارم و ای کاش می شد امسال کاری کنم که ازم راضی تر باشن ...


× خستگی روحی و جسمی با هم که باشه نابودگره ... کاش بتونم از این حال در بیارم خودمو :)

× می خواستم امروز روزه باشم ، ولی فکر کردم شاید عصر با دوستم برم بیرون و بی خیال شدم ... حالا نه روزه ام ، نه بیرونی می خوام برم . فقط می خوام بخوابم ... خدایا بغلم کن

× دلم هیجان می خواد :( خیلی...





نظرات 8 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/02/17 ساعت 19:22

یه عمری رو لبهام پر از خنده بود
تا کی باید این نقشو تمرین کنم
یا هر سالِ تحویل بگم پیشمی
تا کی باید این فکرو تلقین کنم
منم به امام حسین ع بدهکارم. 5 تا زیارت عاشورا و.. فعلا شد 4 تا. یه بار قبله عید رفتم زیارت عاشورا. صبحونه حلیم دادن دلت آب دختر

واقعاً ها ...
تا کی باید تلقین کنم ؛) ؟
ای بابا ... دلم حلیم خواست !:|
حلیم رشت خیلی معروفه هاااا... از بر و بکس اینجا هم شنیدم که میگن حلیم رشت محشر و ایناس :دی

افروز 1394/02/15 ساعت 10:29

خوب باش همیشه مگیِِ خندااااااااااان ِ دوست داشتنی

تولدت مبارک عزیزم
چه ماهی بدنیا اومدی

بابا جانمم 17 رجب هستن تازه :دی
اوهوم !
مچکر بهامین گل

صدف 1394/02/14 ساعت 17:33

اوه! من قمری ده سال و دو روز ازت بزرگترم! سیزده رجب 35 ساله شدم!!
نه خانم من هیچ صدفی نیستم! یعنی اصلا قبل از اینکه بخوام باهات همسفر شم هیچی تو وبلاگت ننوشته بودم! وبلاگ دارم اما آدرسش رو کسی نداره! معمولا جای نظراتش باز نیست که بخوام از مزاحمها فرار کنم! چندماه پیش از وبلاگ یک دوست وبلاگت رو شناختم و خوندن نوشته هات رو دوست دارم و ازت خوشم میاد! همین!

هاهاااا چه باحااال :)
کیف کردم که یک رجبی دیگه این وراااست کاش پسر بودی اسمت میشد علی :))) اسم خیلیییی دوس داشتنیه منه:دی
چه خوووب و خوشحالم من که همچین دوستان خاموشی دارم :) لذت بخشه ؛)

سپیده مشهدی 1394/02/14 ساعت 15:58

پیرو جوابی که به کامنت هدی دادی:
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مبارک
بیا شمع ها رو فوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کن

: )))))))))
ای باباااا والا آدم شدمنده میشه آخه من میلادی شمسی قمری همه جور مناسبت رو میام درباره خودم اعلام می کنم:دی
که چییی ؟!
کسی هم که کادو نمیدهههه والاااا

مگی جان تولد قمری ات مبارک
میدونی ؟تو دختر خیلی خوبی هستی ... همین که یک ارادت خاص به عقاید پاکت داری به نظرم عالیه و اونا حواسشون بهت هست . شک نکن نفسم

ممنونم ارغوانی نازنینم .....

خیلی لطف داری بهم خیلی ... کاش با شرمندگی همش یاد خدا و حضرات نیفتم ! کاش یه کم اقلا امسال بهتر باشم ... همین :-* ممنون دختر

جالبه بدونی که من از دیروز که فهمیدم امروز شهادت حضرت زینب هست به یادت بودم و خواستم بیام تبریک بگم که تا الان وقت نشد، الانم که اومدم بگم دیدم خودم پست گذاشتی که تولدته و خب، اون لطف اولیه رو از دست داده، به هر حال تولدت مبارک عزیزم و انشالله که حضرت زینب راضی باشن ازت

اوووونقدرررررر چسبید که یادت بود باورت نمیشه .... اصلاً هم لطفش ذره ای کم نشد!
سورپرایز شدم که می دونستی اصلاً :-* :)))
مچکرممم مهربون ؛) من تازه تبریک تولد گرفتم تبریک نگید دوستان فگططط دعام کنید :دی

هدی32 1394/02/14 ساعت 14:46

مگی جونممممممممممممممممم تولدت مبارک
هزاران سال زنده باشی عزیزمممممممممممم
بهترین ها رو برات از خدا ارزومندم سرشار از شادی و موفقیت و کامیابی باشی عزیزم

هدی جوووون بی خیاااال ...
تو رو خدا دوستان تبریک تولد رو بی خیال شین ! شرمنده تر میشم فقط گفتم که اینجا ثبت شه چرا حالم زیاد خوش نیست و اینا :)
ممنون بازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد