مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگهان در انزلی :)



اینجا بندر انزلی ...

من مسافت خیلی زیادی رو رکاب زدم و حالی بهم نیست ...

هوا خوبه ... من خوبم ...

خسته کنار ساحل نشستم و باد تو صورتم می خوره ...

کتاب عقاید یک دلقک رو پامه و دارم عشق می کنم با خوندنش ...

و من چقدر خوشبختم که چند دقیقه از شهرم فاصله بگیرم به دریا می رسم و از طرف دیگه به جنگل و از اون سمت مرداب دوس داشتنی و ...

بی خیال ! نیومدم که فخر بفروشم ...

فقط خواستم بگم حالم خیلییی خوبه ...


نظرات 12 + ارسال نظر
مرد حافظه 1394/02/17 ساعت 19:39

عقاید یک دلقک رو شنفتم قبلا
در مورد چیه. معرفی کن شاید خوندم منتها بعده 24 که احتمالا یه روز تنفس کامل بذارم برا خودم
از رشت رفتی بندر انزلی؟ مسافت؟
من یه بار با دوچرخه معمولی رفتم فریدونکنار. از بابلسر دیگه.
یکی دیگه از ویزگی های خوب دختر رشتی اینه که دوچرخه سواری بلده و یه سوال فلسفی:
حین رکاب زدن چقد خوردی؟

من انزلی رو با دوچرخه نرفتم با ماشین بردمش از یه جایی تا جای دیگه کنار ساحل با دوچرخه هی رفتم و اومدم !!!
رکورد زدم واسه خودم و فقط همین ؛)
گویا بد نوشتم ! قطعااااا یکی از کارهای هیجان انگیز زندگی یه دختر رشتی همین دوچرخه سواریشه !
هیچییی نخوردم ! اهااااان چرا چرا ... وسط کار یه قاچ کیک مشتی + چای زدم که کتار دریا بدددددد می چسبه ؛)
عقاید یه دلقک رمانه آلمانیه که من دوسش داشتم و دارم فنا میشم که پروژه م تموم شه و بخونمش!

مگهان باور کن من تیاتر و کنسرت نمیرم! دلم میخواد اما فرصت و امکانش نیست! پارک هم پارک نزدیک خونه فقط! پارکهای معروف تهران رو قبلا تک و توک رفتم خیلیاشو هم نرفتم! برج میلاد رو هم عید امسال رفتم ولی از شلوغی زیاد بیخیال دیدن داخلش شدیم!!!
حالا فکر نکن ما تهرانیا دایم در حال گشت و گذاریم! شما که لب دریا هستین بهتره!

جالبه گلابتون بانوی عزیزم ...
ما هم که چسبیدیم به دریا گاهی 6ماه میشه نبینیمش ! حتی بیشترم شده ... این چند سال اخیر زیاد میرم من ماهی یک بارو میرم یعنی ...
چه جالب که نشده برج میلاد و ببینی ... عید هم شلوغه پس ... من دوس دارم تو حالت خلوتی برم:دی
متاسفانه همه آدما اونقدر درگیر شدن که آنچنان به گشت و گذار نمی رسن

جای من خالی بود ولی تو ب جای من :)

افروز 1394/02/13 ساعت 15:25

شاد 1394/02/13 ساعت 09:29 http://nimeye2vom.blogsky.com

به به . خوش بحالت . خوش بگذره .

مچکرم گذشت و تمووووم

چرا دیگه! فخر فروختی! من که حسودیم شد!!!
انشاالله همیشه شاد باشی.

من می تونستم ادامه بدماا ولی کوتاه اومدم :-)))

بابا شما هییی میرین پارک های خوب تهرون ، برج میلاد و هی تیاتررر می دونید دل مام می خواد:)) ؟!
مچکرممم بانووو

الان فخر فروختی دیگه جنگلللللللل دریااااااااا مرداااااااب اونم با دوچرخه همش فخر فروشیه

:دی

pari 1394/02/11 ساعت 23:12

گیلان رو عشق است

فاطمه 1394/02/11 ساعت 21:20

همیشه خوش باشی

ممنووون :)

سیمای 1394/02/11 ساعت 20:34

خیلی خوشحالم که حالت خوبه.همین
ایمیل زدم برات

عمو سیبیلو 1394/02/11 ساعت 20:21

عاااااااااالی
خوش بگذره
آخرین بار که انزلی رفتم ده سال پیش بود. خیلی خوش گذشت
35 کیلومتر از رشت تا انزلی رو با دوچرخه رفتین؟!!!!!

سلااام عموی عزیز:)
مچکرم ! چند بار جواب رو نوشتم و نت قطع شد و پریددد
کاش بشه باز بیاید این طرفا :) نه عمووو من گویا بد گفتم 35 کیلومتر با دوچرخه نرفتم اونم تو این جاده هااا ...
فقط یه مسیر طولانی ساحلی رو رفتم با دوچرخه که خیییلی خسته کننده ست این کار !
عمو نمی دونم چرا من همیشه فک می کنم شما خاطره خوبی از اینجا ندارین:|

چوپان 1394/02/11 ساعت 19:43

پدر من هرجمعه میرن.صبام میان مارو منت میکنن پاشین بیاین!ولی ما نمیریم دلشون میشکنه
حالا که میبینم تو پایه ای!منم خوشم میاد چنفری بریم دوچرخه سواری.حامیو دختر روسم اگر بیان منم به بقیمون میگم بیان:D
آی حوش بگذره صبای جمعه...
ولی دیگه نه انقد دور!من خستم!میفهمی>>؟
فوقش تا پیربازار بریم برگردیم
نظر؟

دیووونه ای ؟!
خب بروووو حامی و دختر روسه بعید می دونم همراهی کنن !!! خجالتین من پایه ی سفرهای دوچرخه ایم شوهر عمه م هستن ... تو خود رشت همه شهرو می ریم ولی و بدددد فاز میده هااا
این سری بگو حاضر شم بیام به تو و بابا بپیوندممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد