مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کافه رشت!



و بیراه نگفته دوست عزیزمون که بهترین افراد زندگیمان، کسانی هستند که چای هایمان کنارشان بارها یخ می زند...

به نگارش های مختلف شنیدم این جمله رو و هربار بیشتر دوسش داشتم ...

ما دو لیوان پر چای نوشیدیم :) ! هر دو بار هم چای هامون سرد شد از بس که حرف بود و حرف و حرف ...

کتابم رو برده بودم که شاید فرصتی شه برای تموم کردن ده صفحه ی آخرش که نشد :)




نظرات 9 + ارسال نظر

کدوم کافه؟ من که عاشق کافه کلاه توی تختی هستم. عالیه

وااای :) یه دوست که تجربه ی کافه های رشت رو داره ؛)
اسم کافه هست کافه رشت. سمت خیابون پارک شهر هست دیازپام عزیز

چوپان 1394/02/10 ساعت 18:31

باکی رفته بودی شیطون؟؟؟؟؟

عجباااا :-))))))))
الان فک می کنن با کی بودممم من ؟!
تو نبودی اون خانوم رو به روییم ؟! عکس دارم ازتااا

سلام

یادش بخیر،لب ساحل.با دوستان جان،چقدر چای خوردیم و حرف زدیم...تمامش را خندیدیم...یادش بخیر

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید مگی عزیز

سلام طاها جان ...

وای که چقدر دیروز من و دوستم هوس دریا داشتیم ... کاش تکرار شه خاطرات خوش اون روزهات آقا :)

هم چنین ... هم چنین

سیمای 1394/02/09 ساعت 10:36

آره دقیقااا
خیلی حس خوبی دادی بهم مگی(اشک شوق)
خیلی ممنونم ازت دختر

هاهاااا ...
دختررررررر خیلی کوچولو خواهد بود و فقط بعد معنوی داره این حرکت:دی
آدرس یادت نره لدفن:-* :-* :-*

سیمای 1394/02/09 ساعت 10:25

آدرس میدم بهت محل کار یه دوستم هست به دلایلی آدرس خودمو نمیشه بدم
ولی مگی همین کافیه عزیزم خیلی شرمنده ام میکنی دیگه کتاب دیگه لازم نیست اینجوری خجالت میکشماااااااااا

منم باشم آدرس خودمو نمیدم؛)
چون کسی نمی دونه من روابط مجازی دارم و اینجوری لو میره :))) !!!
ممنووووووونم دختر ... آدرس هرکی که هست بهم بده ! بوس و حسای خوب خوب ...
همین ؛-)

سیمای 1394/02/09 ساعت 10:13

وااااااااای مگی منو شرمنده میکنی دختر
ینی الان اگه آدرس بدم خیلی پر روام و اگه ندم یه چیز دیگه؟؟

آره خیییلی پرروییی یعنی اگه آدرس ندی ؛)
پس لطفاً این کتابم نخر:))) اگه برم نمایشگاه کتاب از اونجا برات چند عدد کتاب هدیه می خرم که تشویق شی و هی کتاب بیشتر بخونی!:-*

سیمای 1394/02/09 ساعت 10:03

آدرس؟؟!
یعنی خونمون؟؟؟

ببین هرجایی که بشه برات یه یادگاری فرستاد خونه ی دوستت حتی ...:)
هرجا عزیزکم ... که راحتی !

سیمای 1394/02/09 ساعت 09:53

خیلی ممنون حتما
پس خوراک منه که یکم یاد بگیرم با این نامزد بیچاره احساسی حرف بزنم حسرت به دل نمونه

جملات ادبی عستند و پر حس ... :)))
جوری نیستن به درد ما بچه امروزی ها بخوره ...
سیماااای ؟! میشه یه آدرس بهم بدی از خودت ؟ حالا هرجاااا که خودت دوس می داری

سیمای 1394/02/09 ساعت 09:47

مگ این کتاب موضوعش چیه؟
میخوام به لیست کتابای در حال انتظار اضافه کنم

سیمای ... می دونی که نادر ابراهیمی استاد عاشقانه نویسیه ... جمله های ساده رو هم پر از حس می نویسه و این کتاب هم عاشقانه است و خیلی دوست داشتنی ... و چون خیلی هم کوتاهه بیشتر می چسبه خوندنش :-*
اضافه کن به نظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد