مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بار دیگر شهری که دوست می داشتم ...



دیشب بود ، همین دیشب که باران ماشینم را گلی کرده بود ، همین دیشب بود که با وجود تعطیل بودن ساعت 1 وقت برگشتن به خانه دقایقی در ترافیک گیر کردیم ، همین دیشب بود که چاله چوله های خیابان آخ من ، کمرم و حتی آخ ماشین را در آورده بودند ... چه می گفتم ؟ هان ... همین دیشب بود که از این سر شهر کوبیدیم و به آن سر شهر رفتیم تا چرخی در شهر کتاب آن سر شهر بزنیم ، فکر کردم کتاب نخوانده که زیاد دارم ، ولی دستم رفت سمت کتابی که خیلی مدت بود تصمیم داشتم بخرم . بار دیگر شهری که دوست می داشتم ...

همین امروز بود که شروع کردم به خواندنش ... لا به لای خواندنش بودم که یادم افتاد پری ، پری را باید می دیدم ... قرارمان چه شد ؟ چیزی به غروب نمانده ...

جویای احوالش شدم ، گفت همین امروز ، حاضر است از آن سر شهر به این سر شهر بیاید ... تا قدم بزنیم خاطراتمان را ... همین امروز بود که من نمازم را خواندم ، کتابم را نیمه رها کردم ، رژ لبم را روی لبم کشیدم و مژه هایم را کمی تیره کردم.

همین امروز بود که با هر نگاه به آینه و ساعت لبخند روی لبم می نشست . زودتر از همیشه سر محل قرار حاضر شدم و آرام تر از همیشه قدم بر داشتم ... و با خودم زمزمه کردم ، بار دیگر شهری که دوست می داشتم ، عطر گل های بغل به بغل گل فروشی ها ، دیدن چهره ی خندان مرد گیلک که سعی داشت با حرکات دست ، خاطره ای خنده دار را برای فروشنده ی مغازه ی کناریش به تصویر بکشد .

پری ، پری را دیدم امروز ... با دیدنش قند در دلم آب کردند ، قدم هایم را تند و محکم به سمتش برداشتم ! من ، پری و حرف های مشترک ... من ، پری و قدم زدن در پارک ترین پارک شهر دنیا ، امروز ... من بودم و پری و دنیا دنیا حس خوب ... و من مدام از نظرم می گذشت ... بار دیگر شهری که دوستش دارم ...


× شهر من ، رشت ... هرچقدر هم بارانی باشی ، هرچقدر هم پر ترافیک و هر چقدر پر چاله و چوله که نه! پر خندق باشی ... تو شهر منی و من ، عاشقانه دوستت دارم .



نظرات 13 + ارسال نظر
اف 1394/02/07 ساعت 09:03

به به ، رشتِ دوست داشتنی این حس هم می طلبه دیگه

مگی
تمام؟!!!!

واقعاً برای تو تهران که این همه ساله توش رشد کردی این حس رو نداره ؟

اف ؛ )

شهر من تهرااااااااااااااااااان، شهر تو تهراااااااااااان، شهر ما تهررررررررررراااااااااااااااااان... شبکه یییییییی تهراااااااااااااااااان!!! دی دی دین!!!!
:|
اینم فقط تهرانی های دهه شصتی یادشون میاد! شب بخیر و موفق باشید :|

منم دهه شصتی هستم !
خدا دور کنه نزدیک بود هفتادی بشما جاخالی دادم !!!
شهر تو تهران شهر تو تهران ! شهر من رشت عست :| همین

چه حس قشنگی داشت این نوشته!


مامان ها حسای قشنگ می گیرن از همه چی ... : )

تارا 1394/02/06 ساعت 22:23 http://persianblog.ir

سلام خانومی نوشته هاتون خیلی ادبی و قشنگ هستن حتی جریانات ساده هم به صورت ادبی مینویسی خیلی زیبا هستن

فقط گاهی نوشته هام یه کم ادبی میشه! همیشگی نیست :)
و لطف دارین و همین تارا جان

آثار زیادی نقل شده :)

می خونم حتماً : )

مهناز مامان رایان 1394/02/06 ساعت 15:09

موافقم باهات به شدتتت

هوووم : )

رشت شهر باران های نقره ای

بلی !
این اسم لوس رو اولین بار کی روی شهرمون نهاد نمی دونم ؟

سیمای 1394/02/06 ساعت 09:18

چه خوب که دوستای وبلاگیتو میبینی
همیشه همینقدر خوشحال باشی

: )
اهوم ... واقعاً انتخاب های درستی هم داشتم تو انتخابشون ...
گرچه مقداریش شانس بوده ! ولی دوستای خیلی خوبی از اینجا دارم !

شما که جایه خود داری
منم شهرتونو دوست دارم

عزیزکم ...
به نظرم همه ی شهرها برای ساکنینش قشنگ و دوس داشتنی هستن

مهناز مامان رایان 1394/02/06 ساعت 08:35

سلام مگهان جون عزیزممم
خوبیییی
من هم دقیقا همین احساس رو به شهسوار دارم ، کلا همه شهرهای شمال خوبن شهر من و شما که دیگه جای خود دارههه

سلام مهناز عزیزم ...
واقعاً موافقم اصلاً مگه میشه خودت جایی زاده بشی و بهش تعلق خاطر داشته باشی و قشنگ نبینیش ؟
من مطمئنم اگه یزدی ، هرمزگانی ، بندری و هرجایی بودم ! شهرم رو دوست می داشتم

pari 1394/02/06 ساعت 07:05

عزیزم دیروز خیلی عالی بود
و اون یادگاریت که همیشه همراهم می مونه...

: )
ممنونم عزیزکم که هستی و ممنون بابت همه چیز .....
یادگاری ...هاها

آویشن 1394/02/06 ساعت 02:33

همه رشتیا :دی

امین 1394/02/06 ساعت 00:25

سلام
مگ تو به من سر نزدی ها خواهر
پستم نخوندی
مطمئن بودم میای و حدس درست میزنی و میگی طرف کیه
نیومدی ... نمیدونم چرا
حالا باهات قهر بوکونم

سلام خیلی سعی کردم کامنت بذارم ... رمز رو صد بار زدم باز نشد آقا :)
دوباره بذارین برام رمزو بیام ...
قهرم کار بچه هاس ؛ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد