مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بسیار سفر باید ...



دلم می خواد یه سفر خیلی سبک دو سه روزه برم جایی ... مقصد مهم نیست ! یاری که قرلره همراهیم کنه مهمه ...

دلم یک رفیق خوش سفر می خواد و یه عالمه آرامش و هیجان ...


× دلم می خواد یه کوله بردارم و برم ! بدون اینکه هتلی چیزی رزرو کنم ! برم و اولین هتل که جای خالی برای دو نفر داره مستقر شم .

× اصلاً بهار همیشه من نیمه منطقی رو تماماً احساسی می کنه !

× به یک هم سفر خیلی خیلی خوب و با ذوق ! کمی باهوش نیازمندم !


نظرات 12 + ارسال نظر
فرانک 1394/08/04 ساعت 21:00

یه کامنت دیگه نوشته بودم ارسال نشده
بعداون اتفاق نابووود شدم
این کابوس همیشه با من هست و از بابتش رنج میکشم..خودم هم نمیدونم چرا اینجا تونستم بنویسم ..مطلب بابا لنگ دراز یاداور این قضیه نشد مخاطب من یه دختر خانم بود اینکه بدونم مخاطبم یک اقاست رعایت احتیاط شاید تو خیلی زمینه ها رولحاظ میکردم ولی... بعداز این اتفاق خیلی خودم و سرزنش میکنم و خودم و مقصر میدونم..
ببخشید مگی جون اگه نوشته هام باعث ناراحتیت شد احساس راحتی میکردم که نوشتم..راستی یک خانم همیشه باید مراقب و مواظب باشه

چقدر بد و دلگیر... متاسفم
فرانک عزیز فرصت ارتباطات جدید رو بخاطر یه ترس از خودت نگیر باشه؟
ممنونم که برام نوشتی

فرانک 1394/08/04 ساعت 16:09

نابوووود شدم
مقصراصلی خودم بودم اشتباه کردم اشتباهی بزرگ..
این کابوس همیشه بامن هست و از بابتش بسیار رنج میکشم
الان هم نمیدونم چرا خواستم برایت بنویسم شاید اینجا من را یاد گذشته خودم انداخت
میخوانم خواندن را دوست دارم اما برای همیشه خاموش هستم.

:((

فرانک 1394/08/04 ساعت 15:57

سلام دوست عزیز
سفرنامتو خوندم ممنون بابت رمز امیدوارم همیشه سلامت و پرانرژی باشی و مراقب و مواظب
من هم یه زمانی جایی وبلاگی داشتم وبعداز مدتی با یک دختر خانم شبیه خودم دوست شدم وچون راهمون دور بود از طریق موبایل با هم صحبت کردیم و کلی حرفهای دخترونه و خوشحالی و...
بعداز مدتی متوجه شدم مخاطبم مرد بوده با استفاده از برنامه موبایل تغییر صدا داده..

خیلی خیلی متاسفم فرانک عزیز ...
امیدوارم این انسانهای بیمار نسلشون برچیده بشه:)
البته متوجه نشدم چرا یادش افتادی چون از بابالنگ دراز نوشتم ؟
مراقب و مواظب چی باشم ؟

فرانک 1394/08/04 ساعت 00:08

سلام مگی جون
عطسه

11111
سلام عزیزممم

صدف 1394/02/01 ساعت 08:43

نه من رو نمیشناسی ولی من خیلی وقته وبلاگت رو میخونم دختر رشتی! فکر میکنم همسفرهای خوبی باشیم!

به به !
مچکرم که روشن شدی و روشنم کردی که همچین خواننده ای هم دارم :دی
هاهااا ...حدست اشتباه نباشه بیام سفر رو خراب کنم با بدخلقی هام :))

صدف 1394/01/31 ساعت 15:15

عجیبه اما من دلم میخواد تو این سفر همراهت باشم!!!

خوش اومدین : )
من می شناسم شما رو آیا ؟!
چه جالب :دی فکر کن ندیده و کاملاً مجازی همسفر انتخاب کنی ؛) ممکنه من آدم بد سفری باشمااا

افروز 1394/01/31 ساعت 08:43

من که همیشه پایه هستم..
هر وقت خواستی خبرم کن ،
همراهم دارم

باگلی میام

عزیزکمممم:))
تو بیا رشت من ببینمتتت ! بریم یه جاهایی رو نشونت بدم یکی دو روزه ببینی شهرمونو :دی
قدم همراهتم رو چشممم :دی

هدی32 1394/01/31 ساعت 07:57

سلامممممممم مگی جونم من پایه سفرممممممممممم
مگی از مهمانی بگو خوش گذشت

سلاااام عزیزمممم
به به !
چشممم اصلاً پست بعدی اختصاصی واسه شما:دی

ذوق و قریحه و هوش من که اصلا غیر قابل انکاره، البته همسفر نبودنم هم حقیقت محضه :|

ذوق و قریحه ت تو حلق بانو :دی
همسفر مذکر ندیده نشناخته نمس پذیریم به هیچچچ وجههه

پری 1394/01/30 ساعت 21:03

وای گفتی مگی...
یه سفر به دور از استرس و پر ارامش

پری !
خیلییی می خواد دلم

مادر 1394/01/30 ساعت 18:00

منم بیام
آذر ماهی ها خوش سفر هستنااا
بیام؟
نیام!؟

به به مامان کوچولوی خوش سفررر
حالا که همین رشت هستیم و جایی نرفتیم :دی

سلام
دور من یکیو خط بکشین لطفا!

سلام دکتر : )))
چشم ! ما که انتظاری از شما نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد