مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ارزیابی فروردینم !


روزها می گذرن خوب و بد ! من هم همش تو یه حالت مستی و گیجی به سر می برم ...

کمتر پیش میاد کتاب هام رو باز کنم و ورقی بزنم حتی !

بیشتر وقتم صرف با دوستا و خانواده بودن میشه ، سعی می کنم آهنگ های خوب کشف کنم و سعی دارم ماهی یه بار سینما برم ! دیروز استارت زده شد و اولین فیلم سال 94 رو به تماشا نشستم ! رخ دیوانه ...

پیشنهاد می کنم حتماً ببینیدش که ارزش دیدن رو داره ، من دوسش داشتم خیلی ممکنه برای خیلی ها معمولی باشه ، در هر حال شک نکنید که ارزش دیدن داره ...

سعی داشتم هر ماه یه کم از حجم درسی که باید مطالعه کنم رو کم کنم! که موفق نبودم توش ، زبون آلمانی رو هم که گذاشتم یه گوشه و هیچییی دیگه هیچی نخوندم !!!

برنامه دیگه م این بود که اجازه ندم کمدم در عرض دو روز به هم بریزه که رو قولم وایسادم و کشوم همش مرتب و خوشبو و عالی هست : )

برنامه های دیگه هم داشتم که باید عملی می شد و نشد ولی در مجموع از فروردینم راضیم : )

جواب دادن به کامنت ها ، هی به تعویق می افتاد که سعی کردم تو اولین فرصت همشون رو جواب بدم و این کارو کردم !


× تو مسیر تازه ای قرار گرفتم که توش پر از مه هست و هرچقدر بیشتر سعی کنم ببینم ، کمتر می بینم ! بی خیال شدم و سعی دارم خودم رو دست خدام بسپرم ...

× رشته ی نه چندان دوست داشتنیم رو تحمل می کنم و فکر می کنم که بالاخره چی میشه یعنی ؟! بازم هرچی بیشتر نگاه می کنم و دقت می کنم کمتر می فهمم چی قراره پیش بیاد .

× یکی از اتفاقات خوب زندگیم تو این ماه رقم خورد و باعث شد بیشتر خودم رو بشناسم ! شاید در ظاهر اتفاق خوش و خرمی هم نبوده ، شاید اعصابم رو خط خطی کرده ، ولی فکر می کنم لازم بود تجربه ش کنم !


نظرات 1 + ارسال نظر

لامپ "مه شکن" بخر :)) =))

لازمه بی مزه خطابتان کنم جناب هیولا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد