مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سید !



همیشه دلم می خواست بابای نی نی آینده م و نی نی آینده م سید باشن ...


امروز یهو یاد این ایده آل کاملاً فانتزی و بامزه افتادم ! گفتم اینجا ثبتش کنم !


× برادرم یه کتاب داشت که درباره ی دختری بود که نذر سید فقیر لحاف دوزی می کننش! یعنی دخترک وضع خوب رو به عقد سید فقیری در میارن ! اون وقت برادرک مدام راه میره و میگه کو این سید فقیر لحاف دوز که بیاد و راحتم کنه از دستت :))) ؟!



نظرات 10 + ارسال نظر

همسره بنده سید تشریف دارن، مامانم قبل از خواستگاری و قبل از اینکه حتی من بدونم همسری سیده میگفت خواب دیدم یکی بهم گفته دختر کوچیکت عروس حضرت زهرا شده

عزیزکممم چقدر جالب : )
مامان خوابم دیده بودن ...
پس شما در حال حاضر هم خونه ی دو مرد سید هستی ...الهی

اماسیس 1394/01/28 ساعت 13:14 http://emasis.blogsky.com/

چرا سید؟

+من ربطش به برادرک رو نفهمیدم
اون دختره که با سید ازدواج کرد بعد یعنی برادر با دختر سید ازدواج کنه؟

برادرم بچه ست ... یه کتابی داشت قبلاً ... که توش نوشته بود یه دختری رو نذر سید فقیری می کنن و آرزو می کنن دختر مریضشون حالش خوب شه :)
حالا برادرم اذیتم می کنه و میگه من می خوام تو نذر سید فقیری کنم که حالت خوب شه !!! یعنی من رو به عقد سید فقیری در بیاره
چیز خاصی نبود ...
سید ها رو دوست دارم در کل :)

غزال 1394/01/28 ساعت 10:42 http://15421542.blogfa.com

ایشالا بابای نی نی ایندت یه سیده طلا فروش باشه مگی

نه تو رو خدا ... طلافروش چیه :)))

pari 1394/01/28 ساعت 09:22

از دست این داداش کوچوولو

: )))))

بهامین 1394/01/27 ساعت 20:34

شاید باورش سخت باشه منم دوست دارم سید باشه

چه جالب ... یه دید مذهبی هست که ما داریم و سیدا رو دوس داریم ؛ )

سلام

امیدوارم این ایده آل فانتزی بامزه اتفاق بیافته...

شاد باشید،سلام ما رو هم به جناب رییس جمهور برسونید و بهشون بگید:به تدبیر شما امیدی نیست!

سلام آقا

امیدوارم منم ؛ ) ولی مثل قبل ذوقش رو ندارم !!! :))
آقا ناامیدی نباااش آقا ... مومن باید امید داشته باشه

magam 1394/01/27 ساعت 18:30 http://magam-khaton.blogsky.com

حالا چرا سید؟؟!!
من دلم میخواد بابای نی نی یا شیرینی فروش باشه یا گل فروش

سبک نوشته هاتون جالبه به منم سربزنید

سید ها رو دوست دارم !!! و مهمون رو ... همیشه دوس دارم که روز عید غدیر هی مهمون بره و بیاد خونه م و من عشق کنم ...
چه جالب ! گل فروووش : ) خیلی با مزه س ....

ممنونم !

شادی 1394/01/27 ساعت 18:10

سلام مگی جون
خوبی؟
وای مگی این آرزوی قلبی منم هست. باورت میشه؟

سلام !
خوبممم ...
باااورم میشه ولی می دونی خیلی وقت بود از ذهنم دور شده بود این فانتزی !
؛ )

امین 1394/01/27 ساعت 17:24

شوخی میکنم سیده مگهان ناناحت نشی هاااااا
رمز رو یادت رفت

رمز رو باید بردارم فک کنم .
وقت نیست رمز بدم و همش در حال بدو بدو هستم ...:((

امین 1394/01/27 ساعت 17:20

دلت عجب چیزایی رو میخواد مگ
تقصیر دادشت نیستش هااااااا

تقصیر داداشمههه !!!
من 24 سالمه هی میگه بدیمت به سید فقیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد