مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

Tit for tat



اون وقتی که اس ام اس میده و باز می کنی می خونی و بی خیال به کارات می رسی تا شب و بعد میای و یه جواب سر بالا بهش میدی ...

باید انتظار داشته باشی که درست وقتی منتظر جوابی ازش ، اس ام است رو باز نکنه ، که نفهمی خونده ... و جوابتم نده بعد نیم ساعت !

× من بدبین نیستم اصلاً ، فقط واتساپ نشون میده که ایشون 5 دقیقه ی پیش تو واتساپ بودن : ( و من 25 دقیقه ی پیش سوالی پرسیدم !!!


× همون کاری که سال هاست با مردم می کنم رو باهام کرده و من انقدر تحملش رو ندارم !!!




نظرات 9 + ارسال نظر

حالا من همیشه خاموشما همشم تقصیره ریدره که تنبلم کرده ولی مگی جان همون لحظه که کسی بهت پیام میده جوابشو بده من خودمم بعضی وقتا این کارو میکنم دیر جواب میدم فقط وقتی که دستم بند باشه ولی طرف مقابل خیلی ناراحت میشه.
انعکاس کارتو دیدی هاهاها

سیندی جون می دونی ؟
اصلاً از عمد نیست جواب ندادنم !!! : (
یعنی مثلاً می خونم بعد تو دلم حس می کنم جواب دادم یهو نصف شب می بینم من اصلاً جواب طرف رو ندادم !!! این درباره دوستان دختر و اقوامه !
ولی درباره اون آقا از قصد دیر جواب داده بودم و کم محلی کرده بودم ! در کمال شرمندگی ...
ممنونم که روشن شدی من نمی دونستم تو خواننده ی اینجا هستی :)) :-* دختر مو قرمزی
امیدوارم تو رو هیچ وقت ناراحت نکرده باشم :( سعی می کنم خیلی حواسم باشه از این به بعد

غزال 1394/01/28 ساعت 10:44 http://15421542.blogfa.com

وای مگی حالا دیدی چه حسه بدی به آدم میده این اتفاق؟:(((

خیییلی خیلی ... : (((

اگه دوست نداری کامنت بذارم خوب میگفتی ...

عزیزممممممم...کیف کردم از کامنت پر انرژیت و مومدم سر فرصت بشینم جواب بدم به مهربونیت:-*
مگه میشه دوس نداشته باشم؟ در ضمن تو بیحالیمم حتی وبتو خاموش و یواشکی می خونم؛)

شادی 1394/01/27 ساعت 18:12

عین همین مورد شما برا منم اتفاق افتاده. حتی یه پست هم در موردش نوشته ام...

چه جالب ...
همین تیت فور تت طوری شده بود یعنی ؟

نه بدبین نباش، چون این بدبینی نمیخواد! از هر دستی بدی، از همون دست میگیری! حقته! :))
اصلا اگه مثل مرد جواب بده و اهمیت نده خره! :))

مردونگیش ثابت شده !!! : ))
چواب داده نشده ؛ ) به همین باحااالی
هاها

خورشید جاودان 1394/01/27 ساعت 11:41

سلام چیزی که عوض داره گله نداره مادر تحملت رو ببر بالا یا روش پاسخگوییت رو عوض کن

واقعاً همینه بانو ...
چیزی که عوض داره گله نداره اصلاً ...

سپیده مشهدی 1394/01/27 ساعت 10:09

یه جک واست تعریف کنم:
یه بنده خدایی بود همه رو اذیت میکرد و وقتی میشنید کسی مرده میگفت:....
بی خیال... خیلی +18 هست.

مگی پس منم از الان باید توبه کنم
خدایا منو ببخشششششششششششش

تو روحت سپیده : (((
تو روحت ...

بگوووو جک رووو تا آخر دیگه ! ایش

منم ببخشه خداا:((((

سلام مگی جان ،ببخش یه چند وقت نبودم ،زندگیم پیچیده شده بود ... از این به بعد زود به زود میام پیش رفیق نازم
برای منم سخته که کار و رفتاری که با بقیه میکنم بهم برگرده ولی یاد میگیرم که مردم هم دل دارن و سعی میکنم دیگه انجامش ندم ،به دل نگیر شاید بین حجم پیام ها اسمت رفته زیر لیست و دیر دیده و شاید بیخود فقط انلاین بوده و سرش جایی گرم بوده ،ما همیشه بدترین فکر رو درباره ی کوچکترین مسائل میکنیم ،بد به دلت راه نده دخملی :)

سلام عزیزم پیچیده چرا ؟
واسه کار ؟! :( راستی اون پست جانم رو تجربه کردم و همیشه هم بعدش کلی پشیمون میشم :|
نه بدبین نبودم اتفاقاً جالب بود که جواب ندادن از عمد یود !!! باورت میشه؛) ؟

pari 1394/01/26 ساعت 21:25

مگی جان بدبین نباش ، شاید مشکل نت داشته ...

ایشالا همین باشه : )
ترجیح میدم اینجوری فکر کنم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد