مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زن ذلیل بودنم آرزوست !



خدا ما رو زده ! زن ذلیل و شوهر ذلیل نشدیم یک فسقل پسر ما رو مثل موم تو دستش گرفته و داداش ذلیلی رو یادمون داده !

رییس جمهور محترم قصد کردن تشریف بیارن شهر ما !

برادر گرامی هم پاشون رو کردن تو یک کفش که فردا مگی منو ببره بیرون بستنی بخوریم و روحانی رو از دور ببینیم !!!

انقدرم ذوق داره ، اصلاً دلم نمیاد بگم از حضور در چنین جاهایی به شدت متنفرم !!! : ((

بدون اینکه نظرم رو بپرسن خواهرم ذوق زده گفتن بله مگی می برتت حامی جان !  من سرمو بکوبم به دیوار الان :((

انقدررر داداش ذلیلیم ما !
نظرات 7 + ارسال نظر
سمانه 1394/01/26 ساعت 14:18 http://my-dayss.blogfa.com

سلام مگی جونم....من به عشق تو وبلاگ نویسی رو شروع کردم که متاسفانه همون موقعا رفتی...حالا بعد یک سالی برگشتم و از وب مریناز میبینیم برگشتی...حتما پیشم بیا خوشحال میشم....

سلام سمانه عزیز
سورپرایز شدم از دیدن اسمم بعد از 3 ساااال !!! تو وبلاگت
رمز بذار برام بانووو

مادر 1394/01/26 ساعت 11:58

حامی جانی....می مگی گناه داره این همه فخوس فخوس میان ببری مگی مردای ایته پس گردنی تر بزنه

اگه بوشویی....هیچ وقت تی مرداک نگوووووو
همین مگی عزیز
معنی....فخوس فخوس....جاهای شلوغ وتنه های وحشت نکی گیدی....شایدم حرم امام رضا آدم و سه دور دور.....میپیچونن....تا برسیم به حرم...بعد تا بیای ببوسی....محکم صورتت رو میچسبونن به حرم.....خخیلی درد داشت.درد بد تر اینه که با قد 150 گم بشی توی جمعیت نتونی
بکشی بیرون....واحساس خفگی کنی توی جایییی.....به اون بهشتی
همین مگی....دلم هوای حرم کرده بود...
اما.....

حامی که ما رو برد و خیلییی هم روز خوبی داشتم در کنار داداش کوچولوی خوردنیم :-)
ما تو خیل جمعیت نرفتیم و از دور به تماشای ملت ایستاده بودیم !
واااای منم دلم خیلی خیلی مشهد و حرم می خواد... خییییلی ...
من هرگز دوست ندارم تو جمعیت احساس خفگی کنم و همیشه هم از دور دورا زیارت کردم امام رضا رو...

خدا برادرتون حفظ کنه و همچنین شما رو برای اوشون
رمز بالایی رو هم ندارم

ممنوووومم ندای عزیزممم...
راستی اسم واقعیتم خیلی خوبه؛)
مثل اسم خودم عربی ...

اشکال نداره عزیزم؛ به شادی داداشت می ارزه، خدا برا هم حفظتون کنه
تازشم چرا به من رمز ندادی؟

میدم دخترم !
واقعاً وقت نکردم به هیچ کی رمز بدم کمی صبوره لازمه :((

افروز 1394/01/26 ساعت 08:57

کلا این داداشا خیلی قلدر شدن جدیدا!!

خییییلی ها یعنی :)))
تو خوووب درکم می کنی

امین 1394/01/25 ساعت 23:58

پسورد رو ندارم احتمالا یعنی پست خصوصیه و دخترونه اس
رمز قبلی هم یادم نمونده اخه خیلی وقت بود پست رمز دار نگذاشته بودی

نه ... میدم رمزو

امین 1394/01/25 ساعت 23:50

سلام خو
هوای داداش کوچیکه رو داشته باش مگ

دیگه بیشتر از اییین ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد