مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حج عمره آری یا نه ؟



من یک سالی هست که شدیدا بی تابی می کنم واسه سفر مکه م که زودتر بشه ... و دروغ چرا ؟ من اصلاً مخالف پول دادن به دولت عربستان و آرامش گرفتن از خونه ی خدا نبودم هرگز ...

هربارم که میگفتن بهم مکه تو دل آدمهاست ... می گفتم من تو دلم دارم و می خوام اونجا هم باشم ! حالا که امسال باید رفتنی می شدم و نوبتمون بود چنین ماجرایی باعث شد با تمام وجود دل سرد شم نسبت به چنین سفری و خوشحال موکولش کنم به سال های بعد شاید ... و مطمئنم اگه مردم 2سالی دووم بیارن و جلوی آرزوی سفرشون رو بگیرن هیچ طوری نمیشه و دولت عربستان و تمام مغازه دارهای شیادش روند رفتاریشون با مردم ایران دچار تغییر میشه ...

صنعت گردشگری عربستان همش دست ایرانه و بس !

امروز به شدت معتقدم اون دنیا جواب صبرم رو می گیرم و نرفتنم به مکه خیر تر از رفتنمه ... صبر می کنم ، با وجود تمام روزایی که له له زدم که بگذرن و بتونم برم مکه و حالم رو خوب کنم .



نظرات 10 + ارسال نظر

من بسیار بسیار دوست دارم برم و اونهم در جوونی، ولی خب هیچ توهینی رو هم نمی پذیرم.

من نیز دوست داشتم و هنوزم دارم !
منممم نمی پذیرم اصلاً !!!

امین 1394/01/25 ساعت 13:40

سلام مگ
بازم ممنونم لطف داری بهم

سلام آقا : )
خواهش می کنم کاری نکردم که...

مریناز 1394/01/25 ساعت 12:43

سلام مگی جان

باهات موافقم شدید کاش مردم ما کمی عزت نفس به خرج میدادن و رفتن به حج رو تحریم می کردن... کاش... فعلا که اونا به هواپیماهای ما اجازه ورود نمیدن

و اما اومدم وبلاگت تا یه تشکر ویژه ازت کنم برای مهربونیات خاله مگهان بله نی نی در راه است ممنون که من رو دلگرم کردی با مهربونیت... امیدوارم همیشه خوش و خوشبخت باشی

سلاااااام
وااااااای خیر باشه قدمششششش ... خیلی خییییلی خوشحالم کردی مریناز عزیزم
دختر دوس داشتنیم ! :-* بدوم بیام ببینم چه خبره وبلاگتتت

انشاالله که نصیب شما هم میشه و چقدر خوبه که آدم تا وقتی جوون هست به این سفر بره

ولی ایرانی ها سالیانه 30 هزار میلیارد ریال(3 هزار میلیارد تومن)خرج میکنند که بیش از 70 درصد از این مبلغ متعلق به حج عمره است

من که خودم از خودم هیچی ندارممم !
اگه مکه هم بخوام برم رسماً باید قرض کنم برم ؛ ) ولی با اون حال دلم می خواد ...
البته من یک بار مشرف شدم !!! :دی

pari 1394/01/25 ساعت 07:08

ایشالا قسمت شه ماه عسل بری

اوووووه !
شاید همسر آینده دوس نداشت اون وقت چی :-)))

منم خیلی دوست دارم برم مکه

ایشالا بتونی به زوووودی زود بری : ) بعد از دو سال :دی

امین 1394/01/24 ساعت 22:59 http://pll.blogsky.com

سلام مگهان عزیز
ممنون واسه دعات خواهر
ممنون واسه صلوات هایی که نذر کردی
نمیدونم چی بگم , چطور ازت تشکر بکنم
همیشه منو شرمنده خودت میکنی
من برگشتم ساعت 4 و نیم 5 بود مرخص شدم خواهری
به لطف دعای مگهان عزیز و دوستان خوبم حالم خوبه

سلام رسیدن به خیر
دیدین گفتم عمل و بیمارستان ترس نداره اونقدر ...مچکرم که خبر دادی ...
نذرم رو ادا می کنم الان ؛ )
تشکر لازم نیست وظیفه م بود

به نظر منم الان نرفتن تصمیم درستیه، امیدوارم تو بهترین زمان ممکن نسیبت بشه و بری،من قبلا خیلی دلم می خواست دانشجویی برم که نشد!

بعله به نظر من هم 2 سالی بهتره صبر شه ... حالا خیلی پیرا دوس دارن برن... مگه ما چقدر پیر داریم ؟
ما ها که می تونیم صبر کنیم تازه همین که دلت بخواد به اندازه رفتن به مکه خدا بهت ثواب میده!!
پسر عموی منم 5اردیبهشت باید می رفت نمی دونم تکلیف اون طفلی چیه :دی
نماز خونم نیستاااا:)))

سلام

برا ی بابا و مامان فرصت ایجاد شده بود که اسفندماه برن،و من هم مثل همیشه مخالف بودم اما بروز نمیدادم...بالاخره نرفتن و خواستن سال جدید برن که اون هم فعلا وضعیت اینه،حالا من ناراحتم و اونها خوشحال که با این وضعیت نمیرن،گرچه الان نرفتن بهترین تصمیم و بزرگترین نعمته...

حاج خانم مگهان من عاشق این شعرم؛ای قوم به حج رفته کجایید،معشوق هم اینجاست بیایید.
یا حق،امیدوارم این سفر قسمتتون بشه

سلام آقا
به نظرم حق هر کسی هست یکی دوبار تو طول عمرش سفر مکه بره... من تا جاییکه دستم بوده کمک کردم و دیگه به نظرم حق دارم تفریح کنم !!! من به چشم زیارت نگاه نمی کنم چون شاید لیاقت نداشته باشم اما اگه تفریح باشه دیدن خونه ی خدا و نماز خوندن توش انقدررر بهم آرامش میده که حس می کنم ترجیح میدم جای آنتالیا برم مکه ...
این شعرو من نیز دوست می دارم . الهی به وقتش قسمت مامان بابا و خود شما حتی بشه طاها جان ؛)

مگان عزیزم به زودی باید بیام ارشیوت رو بخونم

اوه ... خوندنی هم نیستم بانو !
خوش میاین :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد