مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من گناه دارم : (



دیروز پشت چراغ قرمز بودم که یه ماشین وانت داغون لش! کوبوند بهم ... همراهم بهم گفت بی خیال شم رضایت بدم که بریم و منم بدون اینکه پیاده شم از ماشین رضایت دادم !

وقتی رسیدم خونه هم ندیدم چی به سر ماشین طفلی اومده...

نگاه کردم و ندیدم !!! امروز لج کردم و بدون مشکی رفتم دانشگاه ... اومدم خونه نیم ساعتی پشت در بودم چون همیشه از ریموت سوییچ استفاده می کنم دیگه اصلاً کلید ندارم ، هیچی کلی منتظر شدم تا مامانم اومد و تونستم بیام تو ... یهو گفتم برم ماشین رو ببینم ، که دیدم داغون شده !!! داغون ...

دلم برای خودم خیلی سوخت ! خیلی یعنی ...

یعنی من دیروزم می تونست یکی از بهترین روزای عمرم باشه که با همین اتفاق گند زده شد بهش ...

مشکی عزیزم تازه از بیمارستان برگشته بود حالا دوباره باید راهی بیمارستانش کنم ... : ( بابام بنده خدا میگن ماشین باید زده شه ، مامانم کلی نازم رو کشیدن که بی خیال مال خودتونه و لازم نیست به کسی توضیحی بدی ! میدیم درستش می کنن دیگه ...

با اون حال من حالم اندازه ی یه دنیا بده : ( ... اگه با پولای خودم می شد یه پراید بخرم همه مشکلات حل بود ... هرچی بهشون گفتم که من اینو نمی خوام و یه پراید بگیرین راضی نشدن . گفتن فکر کن این پرایده ...

دلم بغل می خواد که توش کلی گریه کنم ...

همین : (
× کاش بتونم یه کار خوب پیدا کنم که اقلا وقتی ماشینمو میزنم خودم پول تعمیرشو بدم . خسته ام از ماجراهایی که میش میاد و یه ذره خوشیم رو به کامم تلخ می کنه



نظرات 5 + ارسال نظر
افروز 1394/01/25 ساعت 14:12

قطعا هر کسی دغدغه های خودش رو داره و در اون لحظه ممکنه آدم حس کنه دنیا رو سرش خراب شده!
اما ناراحت نباش عزیزم
حالا تصورکن یکی خودش ماشین می خره، خودش خرجش رو میده و اگه تصادف کنه هم خودش تاوانش و میده ولی غر هم میشنوه شاید دعوا هم بشه!
پس زیاد بیتابی نکن
اوضاعت اونقدرها هم بد نیست شقم

دقیقاً همینه افروز ...
یه چیزایی هست که ازش ننوشتم ایمجا که باعث میشه وقتی ماشین بخوره ناراحت شم و سرزنش های یک عزیزی که از خونواده م نیست و ماشین رو می بینه نابودم می کنه
چی بگم ... اصصصلا اوضاعم بد نیست ممنونم از یادآوری و حسای خوبی که بهم میدی :-*

چه قدر دنیای آدمها با هم فرق داره!
+ مهم اینه خودت سالمی...

قطعاً فرق داره خیلی هم فرق داره ... : (
شاید مسخره باشه از نظر خیلی ها ناراحتی من ... : (

اماسیس 1394/01/24 ساعت 16:00 http://emasis.blogsky.com/

درسته که ناراحتی ولی خداروشکر الان خودت خوب و سلامتی

مهمم خودتی
فدای یه تار موت خانمی
من بعد بیشتر مراقب باش

: (
من بعد باید حواسم باشه نذارم مرتیکه فرار کنه : (( ترکونده ماشینمو خب !

pari 1394/01/24 ساعت 15:08

Ey vay magi jan .kho chera rezayat dadi nadide.hadeaghal.az bime un.yaru estefade mikardi

همین دیگه !
بی تجربگی : ( ...

سیمای 1394/01/24 ساعت 14:33

عزیزززززززم بیا بغلم ولی گریه نکنیااااااا
فدای سرت
خدا پدر و مادرتو برات نگه دارن
حسای بد به خودت نده خب اتفاقه دیگه میافته
مگه تو راضی به این کار بودی یا عمدا این کارو کردی؟؟؟!!!
پس خودتو ناراحت نکن

شاید اگه با پول خودم خریده بودمش نصف اینم غصه نمی خوردم ...
گریه هم کردم جات خالی :| ...
عمدی نبود ولی شانسه دیگه ! پشت چراغ بکوبن یهو بهت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد