مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اندر احوالات خانه تکانی !



باید به عرضتون برسونم که دست های بلند مگهان ، کار دستش داده ! زحمت کندن و نصب پرده گردن من هست !

و الان دستام بی حسه بی حسه :))))) از بس خودم رو کشیدم !

8 تا پرده بوده که کندم ! دادیم بشورن ، بالطبع 8 تا هم آستر داشته چون حریره پرده ها :| اونا رو هم کندم و ماشین شست ، خشک کرد و مامان اتو می کنه و من نصب ...

دارم فنااا میشم یعنی :)))



نظرات 15 + ارسال نظر
امین 1393/12/29 ساعت 02:25

آخی
واقعا حیف شد همین یدونه مگ رو داشتیم
تنبلی نکن دختر
8 تا پرده که چیزی نیست , تو که تنبل نبودی خوووو
روزی 8 بار دوس پسر عوض میکنن

وا :| خب چه ربطی داره بچه ؟
نووووش جوووونشون :| به ما چه... پرده ها رو نصب کردم بی تنبلی ؛ )

درکت میکنم چون پرده های خونمون هم نصبش بامن بود
درکت میکنم

وااای کاری ست بس دشواااار

جدی 46 کیلویی؟؟؟؟بابا ی کم تپلی شو اینجوری فوتت کنن تا میشی ک:))
مگ نمیدونم چرا یاد مجید افتادم

: )))))) واااای یادش بخیر مجید دستاش درازههه
من خیلی لاغر نیستم عکسمو که دیدی :دی هوم ؟!

اف 1393/12/28 ساعت 23:41

خسته نباشى مادر .
والا منم واسه قد درازم همیشه همین معضل و داشتم و دارم.
دهن عادم سربیس! مى شه :)))

راستى مام نمور مى عاویزیم!!

اففف :))))
من 161 2 سااااانتم دخترررر چی میگی تو ...
تو بلندی حقته :)) من دستام دراااازه :دی
چه جالب کاش میشد این پرده ها رو هم این کارو کرددد :دی
من الان وبلاگت بودددممممم افروزککک

سپیده 1393/12/28 ساعت 22:26

خسته نباشی قهرمان

مچکرمممم خدا قوت قهرمان ! خسته نباشی دلااااور :))) با صدای گزارشگر کشتی بخون :))

سلاااااااااااام نردبون ....خسته نباشی پهلوون

پهلوووووون ! پهلون 46700 ی :-))) نردبوووووون ! نردبون 161 سانتی :دی

اماسیس 1393/12/28 ساعت 21:34 http://emasis.blogsky.com/

همچنین سال جدید رو به همه دوستان و خوانندگان این وبلاگ ، تبریک میگم و امیدوارم سال جدید ، سالی سرشار از شادی و موفقیت برای شما باشه ": )

از طرف از دوستان تشکر می کنم ؛ )

اماسیس 1393/12/28 ساعت 21:33 http://emasis.blogsky.com/

پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و امیدوارم سال جدید ، سالی پر از شادی و موفقیت برای شما باشه ": )

ممنون آقا اماسیس خیلی خیلی لطف کردین : ) برای شما هم خیررر و خوشی باشه سال نووو
لباتون دلتون خندوووووون باشه : ) اینجوووری :دی

اماسیس 1393/12/28 ساعت 21:33 http://emasis.blogsky.com/

سلام مگهان بانویی جان

خسته نباشی

سلام مچکرممممممم

مادر 1393/12/28 ساعت 19:51

مگی خسته نباشبایته پرده بکاندی....وصل کودی اینقدر ادا دختر باید کدبانو ببه
مر بیدین همه مردای چاکوده
نصب وکندنو...بقیه قضایاکاربوکون بدا تی جان ورزیده ببه

وااای مادر خدا بهتون سلامتی بده
کار خونه خیلییی خیلی سخته !
البته من کار بلدم ولی واقعاً جون ندارم :)))
سعی می کنم ورزیده شم !

Amer 1393/12/28 ساعت 19:41

خسته نباشی
*خداقوت*

سکوتت بعد از واژه "حریر" معنی دار بود

کلا منو یاد آقای همساده میندازی!!
هر بلایی سرش میومد میخندید

ایشالا که همیشه تنت سالم و لبت خندون و دلت شاد باشه...
زیر سایه خانواده انشاءالله

مچکرم :دی
:))) خیلییی هم معنی دار بود !
وااااقعا همینه ها خدا شاهده من به چیزایی می خندم عموماً که ملت واسش عزا می گیرن !
ممنوووونم : )

سپیده مشهدی 1393/12/28 ساعت 16:53


آفرین کار کن
کار خوبه

چشممممم :)))

niloofar 1393/12/28 ساعت 16:07 http://1persianblog.s2a.ir

سال نو پیشاپیش مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم در سال 94 به همه ی آرزوهاتون برسین!

ممنون دوست تازه : ) خوش اومدید

pari 1393/12/28 ساعت 15:54

خسته نباشی مگی جااااان.خدایی کار سختیه،خشک میشه ادم.ولی ما اتو نمیکنیم،نم دار که وصل کنین خودش صاف میشه! انگار که اتو زدی

ما هم همین کارو می کردیم همیشه !
چقد جالب ؛ )
ولی الان پرده هامون جنسش خیلی خاصه چروک میشه شدید:| نم دارم خشک شه باز چروک می مونه
من مال اتاقمو باز همون کارو کردم :دی نم دار گذاشتم

غریبه 1393/12/28 ساعت 14:43

خسته نباشید حسابی عکس از پرده نصب کردنتو بگذارید ما ذوقتان را کنیم
چه دختری به به

ذوق نداره برادر من ذوق نداره !

عکس نداره که بعدشم با شونات اسلامی مغایرت داره چنین عکسی گذاشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد