مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کتاب ، بوک ، بوخ



امروز فهمیدم کتاب های من 3 دسته ان !

بعضی ها کتاب ، بیشتری ها بوک و بعضا بوخ هستن !( بوخ ها تو کشو ها جا گرفته ن!)

و من الان رو به روی این کتاب ها نشستم ، خاکشون گرفته شده و باید کتاب خونه م رو مرتب کنم : )



نظرات 9 + ارسال نظر
شادی 1394/02/02 ساعت 23:55

کتابهای تخصصی رشته انگلیسی میبینم. هم برا گرایش دبیری میبینم هم برا ادبیات هم ترجمه.
دیدن شون من رو برد به حداقل 9 سال پیش...

من مترجمی بودم ولی کتاب های دیگه هم می خوندم : )
چقدر جالب ... نقطه اشتراک ؟! خیلی خوبه ...: )

سپیده 1393/12/27 ساعت 10:33

بابا کتاب خون بابا سرانه مطالعه

بابا اینا که چیزی نیست :| من باید از کتابخونه اصلی عکس بذارم !
فقططط خیلی زشته اون ! باید یکی نو بخرم !!

Amer 1393/12/26 ساعت 23:50

چه خوب

اینجا هم بارون میاد!
اما ازونجایی که سرمایی هستم جرأت بیرون رفتن نمیکنم...
نوش جان

اونجا کجاست آیا :دی ؟

مچکرممم ! بارون خوب عست برید زیرش

Amer 1393/12/26 ساعت 23:26

ممنونم
الآن به فکرتون فشار نیارید.
میترسم خدایی نکرده دردش بیشتر بشه.

منتظرم برا وقتیکه کاملا آروم بشین و فکراتونو بکنید

نه فکرم خوبه سرما بهش ساخته ... از زیر بارون یخخخخ پاسخگو میباشممم :دی
و کلاااا خووووبم :دی
کامنت جواب دادن زیر بارون چای به دست بسیور فاز میده !

Amer 1393/12/26 ساعت 22:04

خیلــی همـــ ممنـــونــــم (با لحن مهران مدیری)
دیگه تا اینجا که اومدم! زبانای دوره دانشگاهیمو پاس کردم! خدایی همینجوری نمره نگرفتم

حالا شما فرض کن من یکی دو ترم آموزشگاه خوب رفتم! با این اوصاف یه کتاب سلف استادی بهم معرفی کن
البته ببخشید که مزاحمتون میشم!
میخواستین عکس کتاب زباناتونو اینجا نذارید

بله حتما به وبلاگ ایشون سر میزنم
به همراه عمو سیبیلو

هاها .. خواهش می کنم من اصلاً تعارف ندارم با کسی !!! حقیقت رو باید گفت !
بلی می دونم آقا ! کلاس خوب برید کم کم بخواید دایره لغات رو بیشتر کنید براتون راحت تره... و اینکه وقتی تو کلاس گروهی باشید یک پرتاب خیلی جدی تو سطح زبانتون خواهید داشت . عجیب بهش معتقدم !
تو وبلاگ عموی عزیز هم هستین ؟! به به
خب معرفی می نمایم بهتون حتماً ! نیاز به تفکر داره الکی که نیست

Amer 1393/12/26 ساعت 20:36

بخشید اسپیکینگ نه; ریدینگ

بله کاملاً متوجه منظورتون شدم خودم

Amer 1393/12/26 ساعت 20:33

بله

کلا برا کسی که مشغول پایان نامه ارشده و یه سال وقت داره که یکی دوتا مقاله ISI بده، بدون هیچ سابقه ای از رفتن به کلاس یا موسسه زبان برای یه دوره فشرده یه ساله واژگان و گرامر و اسپیکینگ چی پیشنهاد میکنین؟!

خیلی متاسفم
دیره واقعاً دیره دیگه امیدی نیست
ولی جدا اگه از من بپرسین که میگم هررررجوریه شده 2 3 ترم یه آموزشگاه خوب برین بعد دیگه می تونید سلف استادی در منزل انجام بدید
حالا فک کنم پیشنهادی میدم بهتون
دوستمون اف هم می تونن کمک کنن ! اففف آقا عامر ...

Amer 1393/12/26 ساعت 17:26

مدیریت بازرگانی یا صنعتی

وااای اینهمه کتاب زبان...
من از کجا شروع کنم...؟! برای خوندن و نوشتن مقالات صنعتی!

بلی ! یکی از همون دو !
این کتاب زبان ها به درد شما نمی خوره که جناب عامر خان ! درست نوشتم املای اسمتون رو ؟!

کمکی خواستین من هستم تا جایی که بتونم! اینا کتاب های تخصصی زبان هستن ؛ ) تو مباحث مورد علاقه م

سیمای 1393/12/26 ساعت 16:50

مگی کتابای درسیمون مشترکه هاااااااااا

کتاب های دوره ارشدم احتمالاً ؛ ) هاها ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد