مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بلند بلند فکر می کنم !



اصلاً یک حالی میده بیای وبلاگت حرف بزنی صدات پخش شه !  از بس که هیچ کی نیست امروز ... گوشیمم کلا ساکت بوده . هیچ کس اس ام اسی نداده ! اصلاً جالب نیست که واسه هیچ کی مهم نباشه چه غلطی می کنی :دی !!! ولی فعلاً همینه دیگه ...

خونه ی ما دقیقاً چنین وضعیتی داره ، خلوته و صدا پخش میشه توش می تونید دور بزنید و آواز بخونید !!! : )) مبل ها رو انتقال دادیم به جایی که باید و فقط یک دست مبل یک سمت خونمون هست ... یک فرش تو کل خونه پهنه و همین ! همین همین !

چقدررر دوس دارم خونه خالی رو... یعنی عاشق اینم که تعداد وسیله ها تو خونه کم باشه ! فرش یکی به نظرم کافیه واسه خونه 100 متری ... یه فرش 12 متری به نظرم کاااملاً کافی و مناسبه :دی !همه احساس رضایت می کنن نسبت به این وضعیت ... اینجور ساده زیستیم ما :))

اتاقم هم چنان به هم ریخته ست ...هیچ قصد مرتب کردنش رو هم ندارم ! دو ، سه مورد مانتو و بارونی دارم که خیلی نو هستن و اصلاً دلم نمیاد بدمشون ... باهاشون خاطره دارم : ( از روزای بدم ، از روزای خیلی تنهایی که حوصله هیچ دوستی رو نداشتم . تنها ارتباطم یک ارتباط مجازی خیلی ساده بود .

بگذریم ! از کجا به کجا رسیدم من :))

الان داشتم فکر می کردم که چی واقعاً ؟! : ( یعنی سهم من از این دنیا همین یه اتاق 11متریه ؟ :|

امسال هیچ تغییری به اتاقم نمیدم . همینه که هست !

× راستی امروز یاد حرف مشاوری افتادم که آخرین بار باهاش صحبت کرده بودم . بهم گفت تو دوست داری آرامش داشته باشی ، عاشق مردی باشی که اون عاشق تر از تو باشه حتی ! ولی اصلاً حاضر نیستی زیر بار مسئولیت بری ... واسه همینم هست که تا مردی از حدی بیشتر نزدیکت میشه تمام تلاشت رو می کنی واسه حذفش از زندگیت . 


نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده مشهدی 1393/12/16 ساعت 12:27

آی حال میکنم مردم رو اذیت کنم آی حال میکنم
لطفا ایمیلت رو هم چک کن عزیزم



ببین سپید دارم برات ! در آینده ی نزدیک انشاالله
چککک نمودم پیش از اینکه خبر بدی

عمو 1393/12/16 ساعت 10:34

مام جلو پنکه صدامون رو اکو می کردیم ذوق می کردیم

عمو اعتراف کنم هنوزم این کارو می کنم :))) ؟!
به برادرم میگم بیا جلو پنکه حرف بزنیم حال میده !!!!!!:دی

سلام دوست عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
گوشی و کلا وبلاگ من هم معمولاْ در همین وضعیت به سر می بره و کلا خبری نیست. مگر تماس هایی از محل کار و این حرفها. البته عادت کردم دیگه.
در مورد پارگراف آخر هم تقریباْ همین وضعیت مشابه رو من داشتم تو زندگیم.
راستی تو بلاگ اسکای نظر خصوصی نمیشه فرستاد؟ این قابلیت رو نداره؟

سلام مستر فردیک ؛ )
عالیم الهی شکر
ای بابا ... گوشی من چرا توش یه خبرایی هست و وبلاگمم :دی در کل من خودم گرچه با وفا نیستم ولی دوستای با وفایی دارم و تنهام نمی ذارن ؛ )
عجب ... خیلی سخته واقعاً زیر بار مسئولیت رفتن ... من مشکل بزرگ دیگه ای هم دارم که تا حالا اینجا عنوانش نکردم و حس می کنم خیر نیست عمومی کردنش .
چرا جناب می اون جا که نوشته تماس با من تو همین صفحه اصلی ... اونجا برام می تونید بتویسید ؛ )
مچکرم از پاسختون ... نه فکر نکنم که می دونستم اصلاً برام آشنا نیست . چه جای خوبی : )
شوهر عمه ی خیلی خیلی عزیز من دانشجوی شهر شما بوده اتفاقاً !

Sepideh mashadi 1393/12/15 ساعت 21:10

پستت رو خوندم و رفتم اتاقم رو اندازه گرفتم
اتاق من ۲۸ متر
برم بقیه اکتشافاتم رو انجام بدم

سپید ! خییییلی بدی ها ... یعنی خیییلی بد :((((
الان دیدی اتاقم دو متره باید بیای بهم فخر بفروشی ؟ بچه پر رووو :(((

سپیده 1393/12/15 ساعت 18:10

چخ گشهدی رو فهمیدم
گشه وار اونوخ ینی چیی

وار فک کردم معنی ش گذشته ی دی هست !!!! :)))
وار یعنی داشتن هوم ؟! اشتباه شد :دی می خواستم بگم قشنگه . یا قشنگ بود :))

نزدیکیم تقریبا

هر جا هستید خوش باشید الهی : )

سپیده 1393/12/15 ساعت 14:33

زیاد خوب نباش
زیادم دم دست نباش ...همه خودتو برای کسی رو نکن ..ادمها تمومت کنن ..تمومت میکنن...
زیاد که باشی زیادی میشی
دلشونو میزنی
زیاد منفی به این حرفا نگاه نکن....منفی نیسن..همش تراوشات ذهنی بود دومین مورد بدجور به دلم نشست راسه گفتن هرچه از دل براید بر دل نشیند

: ) من همه خودمو واسه کسی رو نمی کنم که هیچ ، یه صدم خودمم رو نمی کنم :دی
دقیقاً چراشو نمی دونم : )
خیلی ممنونم ولی ... چخ گشهدی :دی گشه وار ؟!
دومین مورد یعنی دقیقاً کدوم ؟

مگی عزیز تو تنها نیستی منم هستم حواسم بهت هست خیلی وقته اینجا میخونم اما کامنت نذاشتن بذار به حساب تنبلی.شاید سال جدید کلی تغییر تحول واسه همون باشه.اینجا حسابی بارونیه.

سلام : )
ممنونم که حواست هست چقدر خوب که روشن شدید ! اصلاً این روشن شدن خواننده های خاموش بدجوری می چسبه
گاهی چشمک بزن بدونم هستی ؛ ) هاها ... انشالله !
اینجا آفتااب ....اونجا کجاس آیا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد