مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگهان آفتاب نمی خواد برف می خواد ، مگی اتاق نو نمی خواد خونه می خواد :|



دیشب خوابیدم ، خواب دیدم برف می باره ! اصلاً یک برف جانانه ای هم بود که کاملاً باورش کرده بودم .

اون وقت صبح بیدار شدم دیدم آفتاب زده ، ناجور !!! :|

من دلم برف می خواد ...


× یک ماااهه نه دریا رفتیم نه باغچه ... : (

× من از تحویل سال های باغچه ای هیچ خیری ندیدم! دلم می خواد خونمون باشیم ... هیچ کی موافق نیست . همیشه رای من مخالف همه س چرا واقعاً ؟! 

× مبل های جدید و فرش جدید 2 روز قبل عید می رسه و اصلاً یک وضعیت جالبی میشه اگه نرسه :دی ! من عاشق هیجانات اینجوریم : ))

× دیشب یه دوستی برام کلی عکس فرستاده ، برای اولین بار دلم خونه زندگی متاهلی خواست !!! تازه مبل و میزناهارخوری هم پسندیدم محشررر :| تا الان بچه بی شوهر می خواستم ، کم کم خواسته هام داره بیشتر میشه . خدایا ... شفا لطفاً !



نظرات 3 + ارسال نظر

منم مجرد بودم خرید واسه خونه ی خودمو دوست داشتم وقتی هیچ وقت به بچه فکر نمیکردم

؛ )
من راستش تازه به فکر وسایل خونه خودم افتادم !!!
واقعاً تازه ها :دی

باغچه کجاست.
مبلمان جدید مبارک.
و زندگی متاهلی هم باید تجربه هیجان انگیزی باشه . و در کل خوبه به نظرم

هاها ...
باغچه جایی ست اطراف رشت ... باغچه ی شخصی ما اسمش باغچه ست :دی عکسشم گذاشته بودم فکر می کنم قبلاً ...
مچکرم !
منم جدیدا فکر می کنم چیزای جالبی داشته باشه زندگی متاهلی :دی
تازه دارم به این نتیجه می رسم تو یه زمینه هایی اونقدر بزرگ شدم که بخوام به تاهل فک کنم ؛)
فکر کنما .... که بعد 2 3 سال به نتیجه برسم حالا

سپیده 1393/12/15 ساعت 14:25

بچه بی شوهر
فک میکردم تو اینجور مسائل فقط من بیمارم ....امیدوار شدم
خدایا کمی با مریض خود مدارا کن

؛ )
بچه بی شوور خوبه ! هیچم بیمار نیستم من در سلامت کامل عقلی به سر می برم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد