مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی خوشحال در دانشگاه !



انقدر امروز خوبم که اصلاً حد نداره ها !

همین دیگه!

× هیچی دیروز جز گرمای وجود یه دوست نمی تونست باعث شه من 2ساعت کامل پیاده روی کنم ! با هیجان حرف بزنم و گوش کنم ...

هیچی نمی تونست بعد از یه روز خسته کننده اونقدر بهم بچسبه .

درباره دیروز می نویسم : ) حتماً !

× از اینترنت دانشگاه استفاده کردن بد می چسبه ها ! لامصب سرعتی داره عجیببب






نظرات 14 + ارسال نظر
مهناز مامان رایان 1393/12/06 ساعت 22:15

مرسی مگهان جووووون
همه جوره میخوایمششششش

عزیزممممم

مهناز مامان رایان 1393/12/05 ساعت 23:31

ممنونم ازت مگهان جونم
خیلی لطف داری
خدا همه بچه ها رو با پدر و مادرهاشون سلامت نگهداره
اخ جون دختر مگی عروسمونههههه
یه سفید برفیه کوچولووو

خیلی دوس داشتنی بود رایان نازممم : )
الهی الهی شما رو خدا واسه هم حفظ کنه
حالا شاید باباش جنوبی بود مثلاً ! بچه م سبزه میشه خی یعنی نمی خواینششش؟!

آویشن 1393/12/05 ساعت 03:34 http://dittany.blogsky.com

باور نمیکنی؟
به جون داداش نداشتم کار خودم بود.تازه ازشون قول گرفتم که سرعتشو بیشتر کنن سایتای فیلترم فیلترشو بردارن بچه ها همینجور ییهوییی برن توش.بعد نیس رییس دانشگام دید بچه های ما پاین و شاید همین کار باعث بشه تو کلاسا غیبت نکنن موافقت کردن.
تازه چهارشنبه میخوام یه دکل مخابراتی جدیدم نصب کنم که دیگه حتی تو حیاط عینهو بنز واسه خودتون بگردین تو نت.بعله جانم.

mika 1393/12/04 ساعت 22:55 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی خوبی؟
من همه پست ها رو میخونم حواست باشه گلایه نکنی
امیدوارم حال خوبت مستدام باشه

سلام دخترم !
خوووبم شکررر ...
گلایه هرگززز نمی کنم فقط خوب باشید و هیچ وقتم کامنت نذارین ناراحت نمیشم. فقط دلم براتون تنگ میشه : ) ممنونم

مهناز مامان رایان 1393/12/04 ساعت 22:20

مگهان جونننن
ایمیل فرستادم برات عزیز دلمم

وااااااای دیدم مهناااز جون ماشالااااا پسرمون چه نازه !
این نسل چقدر بچه خوردنی ماشالا زیاد شده ... ماشالا الهی خدا حفظش کنه برای شما و ما حتی:-))
دختر من کووو ؟! :))) فریز کن پسر رو پسندششش کردم برا دختر نداشتم!!!

pari 1393/12/04 ساعت 20:37

مگی جونی توو یاهو واست پیام گذاشتمودیدی؟

حالا دیدم دختررر
توضیح میدم پری جون

خورشید جاودان 1393/12/04 ساعت 17:56

سللام مگی فکر کنم غیر هستی یکی دیگه نه ببخشید دوتا بچه دیگه هم دیدی ؟
مگ خوبه که حالت خیلی عالیه ولی من............
تو این مدت که نبودم همیشه پستاتو خوندم درسته خداحافظی کردم ولی هیچوقت کامل ترکت نکردم فقط یکم رفتم پشت ابرا

سلام عزیزممم ...
من نی نی ها رو گفتم !
اونا که خواهر و برادر محسوب میشن برام:-* با اون قیافه های خاص و دوس داشتنیشون :)
چرا چراااا خوب نبودی خورشید... یه چیزی بگو آخه ... : (
ممنونم که همیشه هستی ... فقط ای کاش خوب بودی... خیلی هم خوب بودی.

مهناز مامان رایان 1393/12/04 ساعت 15:33

سلام مگهان جون
خوبیی

سلام عزیزممم مچکرممم :-*
شما خوبین ؟
مامان رایان واسم عکس رایان کوچولو رو بذارین دوس دارم ببینمش ..هستی کوچولو رو که دیدم دلم می خواد رایان عزیزمو ببینممم

مگی من فارغ التحصیل شدم ،ولی دلم هوای دانشگاه رو کردش :)

من سراسری نمی خونم البته ؛ )
جالبه ... منم یه حس عجیبی دارم . هم خوشحالم که باز دانشجو شدم و هم هنوز کنار نیومدم با مواد درسی ... هم یه حس عجیبی دارم کلا ..

مگی جان، عزیزم، بعد عید و اینا نداریم، جوابه خصوصیمو بده خواهشن
مگی جواب؟
مگی بدو بیا

سیمای 1393/12/04 ساعت 13:33

این دوست چوپان جان نیست؟؟
امیدوارم همیییییییییییییشششهههه خدا حالت خوب باشه


ممنونممم سیمای مهربون

چوپان 1393/12/04 ساعت 13:10

تا باششهههههههه ازین شادی ها
تا باااااااااشه ازین دوستا :P
عجججججب تصادفی!
اتتتتتفاقا منم دیروز با گرمای وجود یه دوست خیلی نازنینی داشتم کلی تو یخبندونای نیمه قطبی رشت کیف میکردم:D
.
مگهان حتما حتمااااااااااااااااا یه سر برو وب لی بانو
یک پستی گذاشتن محشر!
ینی خوراک من و تو

سلام !
تو مگه می دونی من با کی و کجا بودم :)) ؟
خدا دوستتو برات نگه داره :|
رفتممم... خیلی خوب بود پستشون چوپونک :-*

آویشن 1393/12/04 ساعت 12:50 http://dittany.blogsky.com

ایول معلومه حسابی خوش گذشته.
دیگه چیکار کنیم.یه اینترنت و بساط کردیم گفتیم بچه ها خوش باشن.دیگه کاری بوذ که از دستمون بر میومد.کم و کسری چیزی داشت بگو خودم واست حلش کنم

لوووسسس ؛ )
تو بساط کردی آره ؟!
من با گوشیم همش کانکتم خیلییی می چسبه:دی سرعتش واقعاً باحاله

سلام وبلاگ قشنگی داری..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد