مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بین دو نیمه !



یکی از انگیزه های من واسه اومدن به کلاس آلمانی جو دوس داشتنیشه و البته مهم تر از اون کافه نشینی بین دو نیمه ی کلاس که خیلی خیلی می چسبه : ) همه با هم می شینیم دور بزرگ ترین میز و حرفای جالب می زنیم ... تو یک جمله بگم .... خاطره می سازیم .


+ داخل موسسه یه کافه ی دنج خیلی دوس داشتنی داریم ! 

+ الان بین دو نیمه ی کلاسمه !

+ کیکی که بنده و هم کلاسی با هم میل می کنیم : ) من قهوه دارم و اوشون چای ! 


نظرات 16 + ارسال نظر
سیندی 1393/12/04 ساعت 01:57

به بههههههههههههه

آویشن 1393/12/03 ساعت 23:41

معلومه که خوبه.کافه اصن خوراک موسسه هست.
منم مثل تو وقتایی که نمیخوردم باز حضور فعال داشتم،میدونی که عینهو دلقک در حال خندوندن بقیم

; ) بله در جریانممم

چه کلاسه دل انگیزی
چای و قهوه و کیک و یه مگی ه ناز

وااای ندا آدمو له و شرمنده می کنییی ها ...مگی نااااز

هدی32 1393/12/03 ساعت 11:33

مگی منو با خودت ببررررررررررر کافه

چشممم هدی فقططط باید ایش پیش آلمانی رو باهام بشینی وسط کلاس بریم کافه :دی
خیلی می چسبه... سیگارم مجاز نیست و خییییلی محیطش فرهنگی و باحالههه

چوپان 1393/12/03 ساعت 10:44

رااااااااااستیییی نکته این پست این بود که مگی دختر خوبی عصت
با اینکه اصلا حال کلاس نداشت
ولی رفت
آفرین

بلهههه اینجوووور نکته سنجی شما به قول خودتتت :دی
واقعاً حس و حال بیرون رفتن از خونه نبود !
ولی قبل کلاس رفتم برادرک رو بردم کلاس و بعدم خودم رفتم کلاس : ))) پس مگی خیییلی دختر خوبی عصت :دی

همیشه خاطره های زیبا بسازی عزیزم

ممنونم عزیزم

سیمای 1393/12/03 ساعت 10:02

به به چشممون روشن مگی
هم کلاسی پسر؟؟؟!!!!!

آره والا ما کلاسمون عین دانشگاه قاطی هست روم به دیفال !!!
تازه کنار همم میشینیم دور هم و همشم کار کلاسمون رو گروهی انجام میدیم:دی

avishan 1393/12/03 ساعت 04:14 http://dittany.blogsky.com

خوشم میاد موسستون حسابی مجهزه ها :دی
من و یاد املت خوردنای دور همیم تو بوفه وسط حیاط دانشکده بخیر.یادش بخیر.دورانی داشتیم سر جوونیا

خییییلی موسسه مون خوبه خیلی هااا
هاهاهاااا : ))) من هیچ وقت خودم نخوردم دوستام می خوردن من تشویقشون می کردم:دی

زردالو 1393/12/03 ساعت 01:55

وقتی واسه من کامنت میذاری پرچم آلمان میاد
کلاس زبان آلمانی هم که میری...
تو کفت میبینم که به آلمان سفر میکنی یه روزی

همیشه همیشه پرچم آلمان میاد و خودمم یه جوریم میشه واقعاً : ))
کلاس زبان آلمانی هم میرم و یه چیز جالب تری هم هست که ذهنمو مشغول کرده ! : )) ؛ )
قصدش رو ندارم ولی نمیشه تقدیر و نادیده گرفت ؛ )
من نمی دونستم شمام آلمانی ها !!!

خدا دوستانی که عاشق خاطره سازی با ما هستن رو از ما نگیره ،آدم با ذوق و با حوصله کم پیدا میشه ولی پیدا شد باید نهایت خاطره سازی رو انجام داد :)

موافقم !
ولی این روزا عجیب خدا منو مورد لطف و عنایتش قرار داده ! اطرافیانم عجیب حواسشون بهم هست و همش برام وقت دارن ... منم که کمی بی انرژی شدم !
عاشق این خاطره سازی هام

ولی اشتباه ـست .

خاطره ساختن ؟

× هست مخصوصاً وقتی می دونی حق نداری به هم کلاسات دل ببندی و همشون رفتنی هستن

سپیده مشهدی 1393/12/02 ساعت 23:17

اینجور جاها عالیه ...
من بعد از کلاس یوگا با مامان میریم کافی یوگا
من جفنگ میگم مامانم حرص میخوره

: ))
وای بدون مامانت برو که رااااحت تر جفنگ بگی :))
من اینجور جاها رو اصصصلا دوس ندارم با مامانم برم می خوام راحت باشم خب:دی

چوپان 1393/12/02 ساعت 21:28

فقط بشرطی میام به این کلاس آلمانی دوسداشتنی که بین دونیمه هاش
مگهان یهو غیب نشه یه کشور دیکه!
بعد من جای خالیشو تو کلاس ببینمو ...
.
اصولا میگن وقتی یه چوپان بغض میکنه
عرش میلرزه :D

هاهاهاااا : )))
بیا لطفاً اگه قرار به غیب شدنه دوتایی با هممم غیب شیم ! نظر مثبتت چیه :))؟!
خیلی خیییلی سخته واقعاً تک تک حذف شدن بچه ها چوپان ... باورت نمیشه ... : ((
ببین چوپان نی بزن یه کم مگی مست کنه باهاش : (( بره تو خلسه و گریههه

غریبه 1393/12/02 ساعت 21:24

اوشون که میفرمایین پسرن درسته؟
یا من بد میبینم؟ ؟ امیدوارم کامنتم ثبت شه و به دستت برسه

اوشون بله خانم نیستن : )))
من خیلی خواستم نا محسوس باشه عکس و لباسشم تا حد امکان کات کردم!!!
فکر کردم کسی نبینه حالا ...
ثبت شد . واقعاً نمی دونم چرا با ثبت کامنت مشکل دارین. من بی تقصیرم و واقعاً بلاک نکردمتون:(

چقدر خاطره ساختن خوبه :)

اصلاً خوب که نه ! خیلی خوووبه : )

pari 1393/12/02 ساعت 19:59

نوووووووش جوووووووون
خدایی خوردن دور همی تفریحیه واسه خودش

ممنوووون
اوهوم پری ! خیلی تفریح خوبیه خصوصاً که حرفای صد من یه غازم تو جمعمون راه نداره و هم کلاسام محشرن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد