مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در یاد تو ام ای خاطره ات عید و بهارم ...



اینجا رشت است . مگهان در ردیف چهارم ! صندلی چهارم ، روبروی سالار عقیلی نشسته ...

سالار می خونه ، همسرش که سالار تره حتی پیانو می نوازه ... لباس خیلی نازی هم تنشه ...




× بهار دگر ، قرار تو با یار دگر ... همینجوری



نظرات 8 + ارسال نظر
نوریا 1393/12/02 ساعت 05:46

قبول نیست عزیزم باید همه خواننده های وبلاگت را هم دعوت میکردی

ای بابا ... :)))
خودمم بلیت کادوی ولنتاینم بود ! از جانب خواهر البته :))

امین 1393/12/01 ساعت 18:29 http://pll.blogsky.com

سلام مجدد خواهر مگ
توضیحات تقریبا مفصل رو نوشتم در مورد اون نظرتون
البته اگه از حرفای من سر در بیاری
باید چندین مرتبه بخونی شون

سلام : )
میام می خونم چشم .
ایشالا این ترم لیسانستونو بگیرین و راااحت شی ...

سلام عزیزم
دلم کنسرت خواست
یه بار یه کنسرت سنتی دعوت شدم خیلی خوب بود

سلام : )
ایشالا دوباره بری
من کنسرت همه جوووره دوست دارم ! پاپ هم حال و هوای خودش رو داره و بعد هر کنشرت دو هفته وااااقعا شارژم
اگه یه روزی پولدار شم حتماً کنسرت یک خارجی رو هم امتحان می کنم

امین 1393/12/01 ساعت 02:23

سلام مگ چطوری دختر
احوالت چطوره
میگم دوربین جان باهات نبود عکس بگیری یا نمیشد ببری
یه عکاس هیمشه باید یه دونه دوربین دی اس ال ار همراهش باشه

سلام آرررزه فک کن که اوناااام بذارن
دوربین که اصلاً و هیچ رقمه مجاز نیست با گوشی هم مجاز نبود
کنسرت همایون شجریان و گروه سون اجازه فیلم برداری می دادن ولی !

آویشن 1393/12/01 ساعت 02:03

خوبه .منم شوهر عمم همیشه پاین.الان میگم کاش میومدم :-(

آویشن 1393/12/01 ساعت 00:30 http://dittany.blogsky.com

چه خوب.منم خیلی دوست داشتم بیام ولی متاسفانه نشد.
خوشم میاد پایه کنسرت رفتنی حسابییی:-)

حساااابی پایه ام !!! حسابی هااا

وای میخوام مگی!!!!!!!
به جای منم لذت ببر!
سالار عقیلی با وجودیکه سالی چن بار اومده اینجا ام من عشق کنسرت هنوز نتونستم برم کنسرتش!چرا؟

ببین نمی دونم واقعاً دلیلش چیه بعضی اوقات اینجوری میشه
واسه من سر احسان خواجه امیری همیشه اینجوریه ! منتظرم بیاد وقتی میاد حس ندارم برم یا یه چیزی میشه یا سفرم ! همش همه چی به هم می پیچه و کنسل میشه
ایشالا باز بیاد اون ورا زود زوووود بری ... خیلی دوسش داشتم !!!

سالار سالاره!:->

سالااااره هااا یعنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد