مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

توضیحی درباره پست قرار وبلاگی!



× پست زیر توسط نویسنده ی مهمان خانم چوپان نوشته شده !

لطف عجیب ایشون به بنده انکار شدنی نیست ! خیییلی خجالت زده شدم از خوندن تعریف هاش ! کافیه کمی باهوش باشید که به نکته انحرافی و  به دو تا از ایراد های خیییلی بزرگ من پی ببرید :))

× خانم چوپان از بنده کم سن تر هستن ! ماشالا قد بلنددد که بنده روم نمیشد ایستاده کنارش عکس بگیرم حتی : ))!!! و صورت فوق العااااده مهربون و آروم ! بر عکس صورت من که هر کی دیده گفته شیطنت از تک تک اعضای صورتم بیرون می زنه! : )) من اصلاً قصد نداشتم از چوپان تعریف کنم(البته بلد هم نیستم ! ابراز احساسات واسم آسون نیست!) چرا که فکر کردم کلیشه ای میشه و شاید دوستان دیگه ای رو هم ملاقات کنم و اگه از کسی کم تر تعریف کنم ، دوستان دچار سوتفاهم شن. خودش می دونه حسم بهش چی بوده و همین برام کافیه.